LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nokia reparatie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
C.H.van de Kraats

Nokia reparatie

Ongelezen bericht door C.H.van de Kraats »

In sept 2002 koop ik een nieuwe Nokia telefoon en een jaar later dec. 2003,laat de ringtoon mij in de steek,dus reparatie.Twee mogelijkheden,
te weten € 90,oo of € 110,oo,ex btw)moet ik betalen voor de reparatie,
dat weet men in de winkel nog niet,en ja hoor,het was € 110,oo.Dit zijn standaard tariefen,die door nokia gebruikt worden.(een zelfde nieuw toestel kost € 359,oo),dus repareren.Van Nokia geen verklaring,of uitleg wat ze nu voor mij gedaan hebben c.q.kosten opbouw,gewoon de rekening,ergo betalen.Ik ben indertijd overgestapt van Ericson naar Nokia,vanwege de zelfde,dan wel vergelijkbare problemen.Ook mijn handsfree-set in de auto,na twee dagen al stuk,kosten € 72,50 ex btw.

Mijn vraag is:kan het geen fabrieksfout zijn(b.v.Philips beeldbuis)want ook die gevallen van ontploffende baterijen wijzen ze van de hand,kan dit allemaal maar zo :?: .Dit riekt naar het feodale tijdperk en is hier nu niks aan te doen :?: . :twisted:

m vr gr Cor

davyp2001

Re: Nokia reparatie

Ongelezen bericht door davyp2001 »

Logisch dat ze het ontploffende batterijen van de hand wijzen. Omdat al diverse malen aangetoond is dat het hier om imitatie batterijen ging!

Zie de website www.test-aankoop.be

svs72

Re: Nokia reparatie

Ongelezen bericht door svs72 »

he cor ,het verhaal over die reparatiekosten klopt op zich wel want reparaties aan gsm;s via officiele repaircenters is duur,je had beter naar een servicepoint of nokia store kunnen gaan was je waarschijnlijk goedkoper uit geweest ,waarom verzeker je toestel niet bij de belcompany bv had je dit risico kunnen indekken va. 5 euro per maand.het is maar een tip voor je volgende gsm

Gesloten