LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummerbehoud indien van UPC naar andere provider

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ghbloos

Nummerbehoud indien van UPC naar andere provider

Ongelezen bericht door ghbloos »

Hallo,

ik heb een UPC telefoonnummer, maar wil na de verschillende vervelende ervaringen graag weg bij deze club. Ik wil wel mijn nummer behouden.

Nu heb ik begrepen dat ik geen nummer kan meenemen naar een andere provider als het nummer met een 7 begint. Weet iemand hoe dat zit en of dit allemaal waar is?

G.

grobbekuikens

Re: Nummerbehoud indien van UPC naar andere provider

Ongelezen bericht door grobbekuikens »

Hallo,

bij ons was het geen enkel probleem.Je kan het op het opzegformulier aangeven dat je je nummer wilt behouden. Bij de andere aanbieder wel aangeven dat je je huidige telefoonnumer mee wil nemen.
Meteen na overgang bij upc navragen of je bij de andere aanbieder (bijv KPN) wel bereikbaar bent voor UPC-klanten. Dat was bj ons niet het geval. Heeft maar 2 maandeen geduurt voordat UPC dat goed had gezet.

ghbloos

Ongelezen bericht door ghbloos »

Bedankt voor je reactie! Ik ga ze maar weer eens bellen dan :?

telestress

Ongelezen bericht door telestress »

Let op; je oude nummer is niet altijd door anderen te porteren. Scarlet kan (nog) niet porteren van UPC, maar KPN wel. Informeer bij je nieuwe aanbieder. Tip: Lees ook de forums eens door, voordat je een hoop ellende op je hals gaat halen. Ik zeg niet dat UPC geweldig is, maar het kan nog veel erger. :lol:

Gesloten