Hallo Allemaal,
Ik ben al lang klant van Vodafone prepaid.
In Maart besloot ik een nieuwe telefoon aan te schaffen namelijk een Blackberry.
Er zat een simkaartje bij.
Ik kreeg te horen bij de Vodafone winkel dat ik van mijn oude simkaart naar deze nieuwe simkaart moest omdat mijn oude te oud was en daarom geen internet erop kon ontvangen zoals Vodafone blackberry blox voor internet.
Ik wou mijn oude nummer behouden dus heb ik nummerbehoud aangevraagt.
WAT EEN ELENDE!!!!!!!!!!!
Na de simkaart codes te hebben gegeven en natuurlijk mijn telefoon nummers zeiden ze dat ik binnen 5 werkdagen mijn oude nummer op de juiste simkaart te hebben.
4 weken gewacht en nogsteeds niks dus weer gebeld en weer het zelfde verhaal: nummers doorgeven en de hele zooi en dan zouden ze het regelen.
2 weken later nog niks dus maar online een formulier ingevult en weer gebeld.
Dit keer een excuus en ze zeiden dat ze er meteen mee aan de slag gegaan.
Om het verhaal wat samen te vatten: het zelfde verhaal over en over van ja vandaag gaan we het doen en sorry dit en dat.
Tot op vandaag (5 maanden later!!!!!!!!!!!!!) heb ik nogsteeds 2 telefoons met 2 telefoon nummers!!!
Ik kan op beiden niks opwaderen want het kan zo zijn dat het nummer wel eens overgezet word en ik mijn beltegoed kwijt ben en natuurlijk een aardig geldsommetje.
ik kan niet bellen of smsen want ik heb dus nu niks meer over!
Ik word er een beetje moe en moederloos van!!!!
Kan iemand mij advies geven of wat dan ook?!?!
want op klachten reageren ze ook niet op
Help help help!
Alvast bedankt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nummerhoud van Vodafone naar Vodafone
-
Fleurtjuh666
Re: Nummerhoud van Vodafone naar Vodafone
Ik heb geen echte oplossing, maar wel een tip: heb zelf ook niets dan gezanik gehad bij Vodafone, en uiteindelijk geven ze altijd jou de schuld. Als ik jou was, zou ik een goede provider zoeken.
Stuur ze in ieder geval minstens 3x per dag een email, ik heb gemerkt dat 'doordrammen' het enige is waar ze soms gevoelig voor zijn.
Heel veel succes in ieder geval!
Stuur ze in ieder geval minstens 3x per dag een email, ik heb gemerkt dat 'doordrammen' het enige is waar ze soms gevoelig voor zijn.
Re: Nummerhoud van Vodafone naar Vodafone
En welke provider zou je dan nemen? Als je op dit forum gaat tellen zijn ze allemaal even slecht. Maar ondertussen belt iedereen zich wel helemaal suf via die providers die zogenaamd alleen maar fouten maken. Kennelijk gaat er dus toch wel heel veel goed.Fleurtjuh666 schreef:Ik heb geen echte oplossing, maar wel een tip: heb zelf ook niets dan gezanik gehad bij Vodafone, en uiteindelijk geven ze altijd jou de schuld. Als ik jou was, zou ik een goede provider zoeken.