Ik kreeg vandeweek een nette flyer van O2 waarin stond dat als ik in een bepaalde periode mijn beltegoed opwaardeer, mijn beltegoed dubbel wordt opgewaardeerd.
Eigenlijk begon de tekst met: "je hebt al een aantal maanden je beltegoed niet opgewaardeerd".
Nou klopt dit inderdaad maar het probleem is dat er gedreigd wordt dat mijn nummer wordt afgesloten.
Mag O2 dit zomaar doen?
zijn er meer mensen met dit probleem?
Kun je er actie tegen ondernemen?
groetjes,
Mathijs van Altvorst
(zie ook O2 prepaid bericht)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] O2 wil mijn nummer afsluiten!
Re: O2 wil mijn nummer afsluiten!
Ja O2 mag dit doen! O2 is niet de enige, alle aanbieders doen dit als je niet opwaardeerd binnen 6 maanden. Daarom zeggen ze ook als je niet opwaardeerd, dat je dan geblokkeerd wordt. Bel maar eens gratis naar 1331. Met je mobiele telefoon. ( alleen o2 dus.) Dit is gratis.nl
Hallo leden van het TROS-forum.
Even ook een bericht van ondergetekende. Het is namelijk zo, dat je beltegoed 6 maanden houdbaar is. En sommige mensen vragen zich af waarom O2 dat doet, maar ja, eigenlijk is dat gek, want denk eens aan al die producten in je koelkast en de houdbaarheid daarvan. Dan zie je al snel in, dat het bij O2 nog helemaal niet zo gek is gesteld met de houdbaarheid van het beltegoed!
X-X-X Wendy
Even ook een bericht van ondergetekende. Het is namelijk zo, dat je beltegoed 6 maanden houdbaar is. En sommige mensen vragen zich af waarom O2 dat doet, maar ja, eigenlijk is dat gek, want denk eens aan al die producten in je koelkast en de houdbaarheid daarvan. Dan zie je al snel in, dat het bij O2 nog helemaal niet zo gek is gesteld met de houdbaarheid van het beltegoed!
X-X-X Wendy
Bij Vodafone is het dacht ik nog steeds een jaar en bij Ben zes maanden na het laatste gesprek, dus dat betekend minstens één keer per half jaar even bellen en dan hoef je in principe verder niet op te waarderen!!!
Ach,
Waarom zouden we ons druk maken om O2? Het is een oneerlijk bedrijf, wat vanavond werd bevestigd in het NOS-journaal. O2 blijkt illegale prijsafspraken gemaakt te hebben met andere providers.
Kijk naar alle klachten over de reparaties.
Kijk naar alle klachten over de houdbaarheid van beltegoed.
Kijk naar alle klachten hoe O2 correspondeert met zijn klanten.
Kijk naar alle illegale middelen die O2 gebruikt om geld te verdienen aan zijn klanten.
Kijk naar de trage en incorrecte administratie bij O2.
Het is een verschrikkelijke puinhoop, die klerezooi van O2. Alsjeblieft, laten ze zichzelf snel opdoeken, voordat nog meer klanten te maken krijgen met de zooi daar.
Bestolene
Waarom zouden we ons druk maken om O2? Het is een oneerlijk bedrijf, wat vanavond werd bevestigd in het NOS-journaal. O2 blijkt illegale prijsafspraken gemaakt te hebben met andere providers.
Kijk naar alle klachten over de reparaties.
Kijk naar alle klachten over de houdbaarheid van beltegoed.
Kijk naar alle klachten hoe O2 correspondeert met zijn klanten.
Kijk naar alle illegale middelen die O2 gebruikt om geld te verdienen aan zijn klanten.
Kijk naar de trage en incorrecte administratie bij O2.
Het is een verschrikkelijke puinhoop, die klerezooi van O2. Alsjeblieft, laten ze zichzelf snel opdoeken, voordat nog meer klanten te maken krijgen met de zooi daar.
Bestolene
bestolene!!
als je goed naar het nieuws hebt gekeken of een krant hebt gelezen heb je ook gezien dat 02 wel de laagste boete heeft gehad om dat ze er vrijwel niets mee te maken hebben.
Dusse als jullie kijken naar vodaphone of KPn(beiden boetes tussen 30 en 40 miljoen euro d8t ik) en alleen maar kritiek hebben op o2 die maar 6 miljoen hoeft te betalen,dan denk ik tja wie is de schuldige!!!!
Over slechtehoudbaarheid van beltegoed tja zeg ik niets over dat is zo een stomme opmerking,vergelijk maar met andere providers zul je zien dat ze het allemaal doen.
dusse laten we o2 nou niet gelijk in een hoekje douwen.
Er is vastgestelt dat Dutchtone en BEN het eerst failliet zullen gaan.
Denk daar maar eens over na...beste mobiel gebruikers!!
als je goed naar het nieuws hebt gekeken of een krant hebt gelezen heb je ook gezien dat 02 wel de laagste boete heeft gehad om dat ze er vrijwel niets mee te maken hebben.
Dusse als jullie kijken naar vodaphone of KPn(beiden boetes tussen 30 en 40 miljoen euro d8t ik) en alleen maar kritiek hebben op o2 die maar 6 miljoen hoeft te betalen,dan denk ik tja wie is de schuldige!!!!
Over slechtehoudbaarheid van beltegoed tja zeg ik niets over dat is zo een stomme opmerking,vergelijk maar met andere providers zul je zien dat ze het allemaal doen.
dusse laten we o2 nou niet gelijk in een hoekje douwen.
Er is vastgestelt dat Dutchtone en BEN het eerst failliet zullen gaan.
Denk daar maar eens over na...beste mobiel gebruikers!!
Inderdaad.
Een telefoonmaatschappij, waar O2 dus ook ondervalt...! ;)
mag na een "bevriezingsperiode" van 6 maand + enkele dagen jouw nummer laten vervallen, (disconnecten dus)
Klinkt eng he...!
Greets...!
Een telefoonmaatschappij, waar O2 dus ook ondervalt...! ;)
mag na een "bevriezingsperiode" van 6 maand + enkele dagen jouw nummer laten vervallen, (disconnecten dus)
Klinkt eng he...!
Greets...!
tip neem orange daar blijft je nummer gewoon bestaan.
en zo hoort het ook,is toch belachelijk dat als je nog beltegoed hebt dat dat gewoon verdwijnt.
het is toch geen pak yogurt
gewoon oplichting en diefstal
ik kan me voorstellen dat je af en toe je bestanden wilt opschonen,maar doe dat dan na twee jaar of zo
dus wees wijs en betaal liever iets meer.
ook in telefonieland geld:alle waar naar zijn geld.
en zo hoort het ook,is toch belachelijk dat als je nog beltegoed hebt dat dat gewoon verdwijnt.
het is toch geen pak yogurt
gewoon oplichting en diefstal
ik kan me voorstellen dat je af en toe je bestanden wilt opschonen,maar doe dat dan na twee jaar of zo
dus wees wijs en betaal liever iets meer.
ook in telefonieland geld:alle waar naar zijn geld.