LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderling gratis bellen met Delight Mobile?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gezondheid

Onderling gratis bellen met Delight Mobile?

Ongelezen bericht door gezondheid »

http://www.delightmobile.nl/View/Offers ... d-SMS.aspx

Op hun website staat dat je elkaar gratis kunt bellen of smsjes kunt versturen mits de ander ook een aansluiting bij Delight Mobile heeft. Echter dat blijkt niet zo te zijn. Je dient maandelijks 10 euro op te waarderen. Volgens de medewerker staat dit duidelijk vermeld op hun website.

Ik zie echter alleen dit staan:

Met Delight Mobile praat je zoveel als je wilt met al je vrienden en familie. Krijg elke maand 3000 gratis belminuten en 300 gratis SMS’jes naar andere Delight nummers

Daarbij staat onbeperkt bellen. Dus onbeperkt is 3000 belminuten of 300 gratis SMS.

Ik heb éénmalig 10 euro er opgezet maar betaal gewoon 10 eurocent per sms. Dit terwijl bij de goedkoopste aanbieder één sms slechts 4 eurocent kost bij prepaid.

Verderop staat er:

Wanneer je gratis minuten en sms’jes op of verlopen zijn kosten gesprekken van Delight naar Delight 0ct/min voor de eerste 15 minuten met een starttarief van 9.5ct per gesprek en gesprekken langer dan 15 minuten 15ct/min. Wanneer je sms’jes op zijn of verlopen kosten sms’jes van Delight naar Delight 10ct/SMS.

Geldig tot en met: 31/05/2014

Naar vaste telefoon bellen is wel goedkoop bij deze prepaid, slechts 1 eurocent per minuut met start tarief van 9,5 cent?

encore

Re: Onderling gratis bellen met Delight Mobile?

Ongelezen bericht door encore »

Heb je hier echt een abonnement/sim van? Jemig, hoe kom je erop om van zoiets onduidelijks een dienst af te nemen.
Net even door de site gespit. Die verdient een prijs voor meest onduidelijke website OOIT. Je kunt niks zomaar vinden. Voor alles moet je eerst heel goed zoeken om daarna de verwarrende communicatie te kunnen doorgronden. En daarna weet je eigenlijk nog steeds niets met zekerheid. Vol met aannames. Als "provider" zou ik em echt ultra-links laten liggen.

gezondheid

Ik wilde weten hoelang het beltegoed houdbaar is. Maar als je Delight Mobile een e-mail verstuurd krijg je nooit een reactie daarop.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

encore schreef:Heb je hier echt een abonnement/sim van? Jemig, hoe kom je erop om van zoiets onduidelijks een dienst af te nemen.
Net even door de site gespit. Die verdient een prijs voor meest onduidelijke website OOIT. Je kunt niks zomaar vinden. Voor alles moet je eerst heel goed zoeken om daarna de verwarrende communicatie te kunnen doorgronden. En daarna weet je eigenlijk nog steeds niets met zekerheid. Vol met aannames. Als "provider" zou ik em echt ultra-links laten liggen.
Dat was ook mijn eerste idee. Onbeperkt bellen en smsen maar dan wel met allerlei voorwaarden, ehm, beperkingen. Tsja...

gezondheid

Volgens de medewerker van Delight Mobile staat het toch echt duidelijk op de website dat je maandelijks wel 10 euro moet gaan opwaarderen voor het gratis bellen en sms. Er is overigens altijd een lange wachtrij alvorens je geholpen wordt. Ik versta de klantenservice medewerker helaas ook niet altijd even goed.

Wanneer je Voicemail uitzet dan krijgen de mensen die jouw bellen: Zij krijgen paar pieptonen te horen en dan wordt de verbinding verbroken. Normaliter hoor je een meldtekst dat de GSM uit staat geschakeld. Die melding is volgens mij niet gratis, vandaar dat je bij Delight Mobile paar piepjes hoort.

encore

Ongelezen bericht door encore »

Maar wat wil je nu met dit topic? Melden dat de betreffende site een zooitje is of dat er iets niet klopt? Iedereen kan dat zelf ook wel zien en ik had zelfs nooit gehoord van de provider. Ik zie ook geen webcare aktief dus hier gaat weinig gebeuren.
Vraag de volgende keer maar eens waar de vermelding staat over dat 10-tje opwaarderen. Ik kan het ook niet vinden. ik kan namelijk niets vinden op die site in de AV.

Gesloten