LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagd Multisim toesturen Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vensla

Ongevraagd Multisim toesturen Vodafone

Ongelezen bericht door vensla »

Eind januari bestelde ik in Vodafone winkel in Dordrecht een Multisim data kaart. Die werd geleverd volgens afspraak en alles functioneerde naar behoren. Echter kort daarna begon Vodafone ongevraagd steeds opnieuw Multisim data kaarten op te sturen. Na 6 keer telefonisch, 2 keer per mail en een keer in Vodafone winkel mijn klacht kenbaar te hebben gemaakt is Vodafone nog niet in geslaagd om dit probleem op te lossen. In totaal, twee maanden later, heb ik nu 6 Multisim kaarten ontvangen. Navraag bij de klantenservice leert dat er een nieuw systeem sinds kort in gebruik is en dat het systeem steeds opnieuw automatisch nieuwe Multisim kaarten aanmaakt. Elke keer wordt het mij verzekerd dat het gaat stoppen maar niets is minder waar. Mijn geduld met Vodafone raakt op deze manier snel op en ik weet eigenlijk zeker dat ik aan het eind van mijn contract weg ga want als Vodafone voor zoiets simpels zoveel tijd nodig heeft is het einde eigenlijk zoek.

GEWENSTE OPLOSSING Per ommegaande schriftelijke bevestiging van Vodafone dat dit vervelende probleem opgelost is en dat er verder voor mij geen financiële consequenties aan vast zitten. Toezending van Multisim data kaarten moet stoppen en alle Multisims die aan mijn mobiel nummer gekoppeld zijn moeten weg.

De rest van de gegevens stuur ik met alle plezier door naar Vodafone in een prive bericht.

sjohie

Re: Ongevraagd Multisim toesturen Vodafone

Ongelezen bericht door sjohie »

vensla schreef:Eind januari bestelde ik in Vodafone winkel in Dordrecht een Multisim data kaart. Die werd geleverd volgens afspraak en alles functioneerde naar behoren. Echter kort daarna begon Vodafone ongevraagd steeds opnieuw Multisim data kaarten op te sturen. Na 6 keer telefonisch, 2 keer per mail en een keer in Vodafone winkel mijn klacht kenbaar te hebben gemaakt is Vodafone nog niet in geslaagd om dit probleem op te lossen. In totaal, twee maanden later, heb ik nu 6 Multisim kaarten ontvangen. Navraag bij de klantenservice leert dat er een nieuw systeem sinds kort in gebruik is en dat het systeem steeds opnieuw automatisch nieuwe Multisim kaarten aanmaakt. Elke keer wordt het mij verzekerd dat het gaat stoppen maar niets is minder waar. Mijn geduld met Vodafone raakt op deze manier snel op en ik weet eigenlijk zeker dat ik aan het eind van mijn contract weg ga want als Vodafone voor zoiets simpels zoveel tijd nodig heeft is het einde eigenlijk zoek.

GEWENSTE OPLOSSING Per ommegaande schriftelijke bevestiging van Vodafone dat dit vervelende probleem opgelost is en dat er verder voor mij geen financiële consequenties aan vast zitten. Toezending van Multisim data kaarten moet stoppen en alle Multisims die aan mijn mobiel nummer gekoppeld zijn moeten weg.

De rest van de gegevens stuur ik met alle plezier door naar Vodafone in een prive bericht.
Ik lees het niet helemaal in je post, maar is dit slechts wat ongewenste post, of moet je er ook elke keer voor betalen?

vensla

Re: Ongevraagd Multisim toesturen Vodafone

Ongelezen bericht door vensla »

Je kunt het ook als ongewenste post zien. Echter met mijn abbo (Red Super) kun je maximaal 2 Multisims hebben zonder bijbetalen. Om erger te voorkomen probeer ik Vodafone al twee maanden lang duidelijk te maken dat ze ermee moeten stoppen. Tot nu toe zonder succes.

Gesloten