Sinds de zomervakantie staat er iedere maand KPN Vakantiebundel a 9,50 op mijn factuur. Ik zeg eerlijk dit nooit te hebben gezien en heb dit ook nooit aanvraagd. Het gaat toch om een bedrag van totaal 6 maanden x 9,50, een slordige 57 euro.
Na een klacht te hebben ingediend bij KPN kreeg ik de mail (2 dagen later) dat ik maar moest bellen. Dat noem ik nou een zeer slechte afhandeling van mijn klacht. Ik zou toch bijna zeggen dat KPN mij belt om de klacht af te handelen. Aangezien mijn contract de volgende dag was afgelopen en 2 dagen later pas reactie kreeg konden ze mijn nr en facturen niet meer opvragen. Kortom, ik kan fluiten naar mijn 57 euro.
De laatste rekening moet dus nog komen en ik ben van plan deze niet te betalen. Maar, bij niet tijdige betalingen brengt KPN herinneringskosten in rekening. Heeft de consument nog enig recht??
Het gekke is dat KPN Vakantiebundel is aan te vragen via 1200 of via de winkel. Allebei nooit gedaan. Leuke inkomstenbron als ze dat met meerdere klanten doen.
Gevolg voor KPN: KPN Vaste lijn opgezegd, ADSL opgezegd. KPN krijgt geen cent meer van mij.
KPN krijgt van mij de koude douche!
Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongevraagd Vakantiebundel KPN
Re: Ongevraagd Vakantiebundel KPN
Ik kan me voorstellen dat je aan dit soort gedrag ergert, helaas komt het te vaak voor en niet alleen bij KPN.
Als ik jou was zou ik het schriftelijk vastleggen dan heb je iig bewijs van de gang van zaken als ze extra kosten in rekening brengen. Leg in de brief uit dat je de 57 Euro in mindering brengt op de opstaande rekeningen. Zo sta je sterker.
Het is spijtig dat je je zo als klant moet gaan gedragen omdat een bedrijf geen idee heeft wat klantenservice inhoudt. Ik ben al jaren weg bij KPN en ook al hebben ze aantrekkelijke aanbiedingen op bv. mobiele telefonie dan nog zal ik geen zaken meer met ze doen.
Dit is de enige manier waarop de consument een bedrijf een duidelijk signaal af kan geven.
Succes ermee!
Als ik jou was zou ik het schriftelijk vastleggen dan heb je iig bewijs van de gang van zaken als ze extra kosten in rekening brengen. Leg in de brief uit dat je de 57 Euro in mindering brengt op de opstaande rekeningen. Zo sta je sterker.
Het is spijtig dat je je zo als klant moet gaan gedragen omdat een bedrijf geen idee heeft wat klantenservice inhoudt. Ik ben al jaren weg bij KPN en ook al hebben ze aantrekkelijke aanbiedingen op bv. mobiele telefonie dan nog zal ik geen zaken meer met ze doen.
Dit is de enige manier waarop de consument een bedrijf een duidelijk signaal af kan geven.
Succes ermee!
Re: Ongevraagd Vakantiebundel KPN
Beste Roel,
Ik ben bijna twee jaar weg bij KPN en heb nu Internet en telefonie van Home.
En dat scheelt een hele beste slok op die dure borrel van KPN.
Ik heb nooit geen problemen bij Home. Soms kan ik even niet internetten, maar dat gebeurt bij elke provider.
Ik betaal bij Home voor internet en telefonie elke maand tussen 35,- en 50,- euro, inclusief de gesprekskosten.
Soms bel ik veel met informatienummers ( of servicenummers ), maar dan is het logies dat je wat meer moet betalen.
En dan heb ik nog een tweede lijn ook. Ik zou zeggen, kies en doe je voordeel.
Ik ben bijna twee jaar weg bij KPN en heb nu Internet en telefonie van Home.
En dat scheelt een hele beste slok op die dure borrel van KPN.
Ik heb nooit geen problemen bij Home. Soms kan ik even niet internetten, maar dat gebeurt bij elke provider.
Ik betaal bij Home voor internet en telefonie elke maand tussen 35,- en 50,- euro, inclusief de gesprekskosten.
Soms bel ik veel met informatienummers ( of servicenummers ), maar dan is het logies dat je wat meer moet betalen.
En dan heb ik nog een tweede lijn ook. Ik zou zeggen, kies en doe je voordeel.
Re: Ongevraagd Vakantiebundel KPN
Is toch niet meer normaal!
En dan wil je met de klantenservice bellen betaal je er nog eens vet voor ook nog waar staat dat woord klanten SERVICE voor dan? toch om service te verlenen?
Ik heb een paar jaar geleden gewerkt voor kpn en hoe de praktijken daar zijn ten opzichte van de klanten zeg ik nooit meer!
En dan wil je met de klantenservice bellen betaal je er nog eens vet voor ook nog waar staat dat woord klanten SERVICE voor dan? toch om service te verlenen?
Ik heb een paar jaar geleden gewerkt voor kpn en hoe de praktijken daar zijn ten opzichte van de klanten zeg ik nooit meer!
Re: Ongevraagd Vakantiebundel KPN
Als je werkelijk voor KPN had gewerkt, wist je vast ook wel dat de klantenservice voor mobiel gratis is..Is toch niet meer normaal!
En dan wil je met de klantenservice bellen betaal je er nog eens vet voor ook nog waar staat dat woord klanten SERVICE voor dan? toch om service te verlenen?
Ik heb een paar jaar geleden gewerkt voor kpn en hoe de praktijken daar zijn ten opzichte van de klanten zeg ik nooit meer!
Re: Ongevraagd Vakantiebundel KPN
Heb digitenne van kpn en kon ook bij hun primafoonwinkel gratis de klantendienst bellen.
Werd prima geholpen.
Werd prima geholpen.