LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongevraagde rekening van tele2
ongevraagde rekening van tele2
ingeschreven voor da/tele2 aktie.Begin september toestel enz. mooi op tijd ontvangen en prima er mee aan het werk. rekening ontvangen en automatisch afschrijven, alles dik in orde. Een week daarna een rekening van tele 2 voor een totaal ander telefoonnummer ontvangen,met kort daarna bericht dat mijn bankrekening niet klopte met adresgegevens en of ik maar het juiste banknummer op wilde geven.
geprobeerd servicelijn te bellen maar steeds wachttijd, dus email geschreven en er op gewezen dat de foutieve rekening niet voor mij bedoeld was en ik niet van plan was die te betalen. Geen reactie ontvangen. 3 weken daarna opeens eens e-mail met de mededeling dat volgens de administratie van tele2 eea wel klopte en of ik maar de juiste bankrekening wilde opgeven. Weer gereageerd weer geen reactie. Deze week een aanmaning met acceptgiro ontvangen en als ik niet voor 16.12 a.s. betaal, ik van het tele2 netwerk zal worden verwijderd en er een incassobureau ingeschakel zal worden. Opnieuw per e-mail eea aangekaart, weer geen reactie, ik ben nieuwsgierig!
geprobeerd servicelijn te bellen maar steeds wachttijd, dus email geschreven en er op gewezen dat de foutieve rekening niet voor mij bedoeld was en ik niet van plan was die te betalen. Geen reactie ontvangen. 3 weken daarna opeens eens e-mail met de mededeling dat volgens de administratie van tele2 eea wel klopte en of ik maar de juiste bankrekening wilde opgeven. Weer gereageerd weer geen reactie. Deze week een aanmaning met acceptgiro ontvangen en als ik niet voor 16.12 a.s. betaal, ik van het tele2 netwerk zal worden verwijderd en er een incassobureau ingeschakel zal worden. Opnieuw per e-mail eea aangekaart, weer geen reactie, ik ben nieuwsgierig!
Re: ongevraagde rekening van tele2
Het zijn een stel kneuzen daar. Vandaag heb ik gebeld om te vragen of ze nr weergave willen verwijderen van mijn Tele 2 mobiel abonnement. Kreeg ik te horen dat ik bij de KPN moest zijn. What the hell heeft KPN met Tele 2 te maken. Het is immers alleen maar even in het systeem zoeken op mijn nummer en dan een vinkje zetten bij nummerweergave blokkeren. (heb n.l zelf in deze branche gewerkt dus ik weet waar ik het over heb). Maar het feit dat ze er bij zo een makkelijk vraag niet uitkomen!!!!!!!! Schat ik in dat je binnenkort wel een Incasso kan verwachten. In ieder geval succes.
Ik word gek van die gasten van Tele2. Je kan nergens meer rustig lopen of ze springen weer voor je neus. En maar doordrammen.
Nummer weergave weghalen van je mobiele telefoon? Dat is een optie die in je telefoon zit.
1) Er is een netwerk instelling. In het geval van Tele2 is dat "nummer weergave aan"
2) In je telefoon kun je kiezen
a) nummerweergave volgens netwerkinstelling (in dit geval dus AAN)
b) nummerweergave AAN (onafhankelijk van netwerk instelling)
c) nummerweergave UIT (onafhankelijk van netwerk instelling)
1) Er is een netwerk instelling. In het geval van Tele2 is dat "nummer weergave aan"
2) In je telefoon kun je kiezen
a) nummerweergave volgens netwerkinstelling (in dit geval dus AAN)
b) nummerweergave AAN (onafhankelijk van netwerk instelling)
c) nummerweergave UIT (onafhankelijk van netwerk instelling)
dan vraag ik me toch af wie de kneus is.Het zijn een stel kneuzen daar. Vandaag heb ik gebeld om te vragen of ze nr weergave willen verwijderen van mijn Tele 2 mobiel abonnement
als men zelf niet eens weet dat je dat zelf op je telefoon instelt en niet de provider
Je telefoon moet dat wel ondersteunen. Samsung E700 doet dat dus niet, dit in tegenstelling tot alle Nokia's . Dus dan ben je wel aangewezen om het vanuit het netwerk te deactiveren. Dus wie is hier de kneus. De groeten
dan ligt het dus waarschijnlijk wel aan jou onkunde.
dit zit nl standaard in elke gsm.
de reden dat ik dit post ik heb zelf 3 samsungs de s300 de e700 en de s450 en bij alledrie werkt het gewoon dus ook jouw e700 moet dat werken anders doe je echts iets fout
dit zit nl standaard in elke gsm.
de reden dat ik dit post ik heb zelf 3 samsungs de s300 de e700 en de s450 en bij alledrie werkt het gewoon dus ook jouw e700 moet dat werken anders doe je echts iets fout
oke wijsneus leg jij maar eens uit hoe het moet. Ik durf er echt alles op in te zetten dat dat niet kan bij een E 700. Ik wacht vol spanning af!!!!!!!!!!!!
Mocht je de code #31# bedoelen, ook deze heeft niets met het toestel te maken maar is een netwerk code om je nummer niet mee te zenden. Dus!!!!!!!!!!!!!!!! ik wacht op jouw wijsheid.........................
Mocht je de code #31# bedoelen, ook deze heeft niets met het toestel te maken maar is een netwerk code om je nummer niet mee te zenden. Dus!!!!!!!!!!!!!!!! ik wacht op jouw wijsheid.........................
hallo allemaal,
neem geen tele2 meer, je krijg hoge rekeningen, slechte service, valse beloften, ect ect NOOIT DOEN en zeker niet INTRAPPEN in de verkoop praatjes. Tip neem 1609, die is goedkoper en is online bijtehouden wat je kosten zijn en wie je gebeld hebt.
neem geen tele2 meer, je krijg hoge rekeningen, slechte service, valse beloften, ect ect NOOIT DOEN en zeker niet INTRAPPEN in de verkoop praatjes. Tip neem 1609, die is goedkoper en is online bijtehouden wat je kosten zijn en wie je gebeld hebt.
1) voor diegene die in de branche gewerkt heeft en dan toch niet hoe nummerweergave uit moet in de E700;
~ga naar menu
~netwerkdiensten
~nummerweergave
~nummer verbergen
~klaar (moeilijk he )
2) voor diegene die de rekeningen te hoog vindt;
de rekeningen zijn nooit hoger dan dat je zelf maakt, in plaats
van de schuld afschuiven kun je natuurlijk ook eerst naar je eigen
belgedrag kijken.
~ga naar menu
~netwerkdiensten
~nummerweergave