LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongewenste SMS berichten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Amanda Carolina

ongewenste SMS berichten

Ongelezen bericht door Amanda Carolina »

v/a 23.11.o8 wordt ik lastig gevallen door 9988 Mobillon 150 om de 3 dagen krijg ik 3 SMSjes achter elkaar. tot 16.12.08 op de rekening van T-Mobile is 19,36 euro extra af geschreven. ik maak weinig gebruik van de telefoon. het laaste SMSje heb ik op 9 jan 09 gekregen dus er volgt nog een rekening ik moet 1,26 per SMS betalen,hoe kan ik dit terug vorderen (ik reageer niet op de SMSjes)

vriendelijke groet Amanda v.d Akker

seter010

Re: ongewenste SMS berichten

Ongelezen bericht door seter010 »

Ook ik wordt door 9988 Mobillion150 lastig gevallen en wel vanaf 27-9-2008. Ik ben niet zo goed thuis in de mobiele telefonie en kwam pas nu erachter dat ik nogal hoge telefoonrekeningen van T-Mobile kreeg.
Die adviseerden mij een filter om mijn SMS verkeer te leggen zodat zakelijke SMSjes mij niet meer zouden bereiken.Vanzelfsprekend heb ik dat filter aan laten brengen.
Blijft wel mijn ongenoegen dat dit zo maar kan gebeuren. Totaal is door toedoen van Mobillion al € 87,51 door T-Mobile van mijn rekening afgeschreven. Ook ik vraag mij af hoe ik dit geld kan terug vorderen.
Graag reacties e/o advies
R.van Seters

Gesloten