| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongewild abonnee bij parkline
-
parkeerder
ongewild abonnee bij parkline
ik ben in december 2003 op straat aangesproken door medewerkers van parkline ,of ik niet zo n reuzehandig abonnement wilde om makkelijk via mn mobiele nummer te kunnen parkeren. Ik heb, {heel stom achteraf} mn mobiele nummer en mn bankrekeningnr. gegeven,met de mededeling dat ik,geheel vrijblijvend een pakket thuisbezorgd zou krijgen en dan op mn gemak kon beslissen of ik dit wel echt wilde.Nooit meer iets gehoord,tot, maart 2005, ineens 18 euro van mn rekening afgeschreven{anderhalf jaar later} gebeld en gemaild, mocht allemaal niet baten,kreeg zelfs nog een incassobureau achter mij aan,Boos weer gebeld en gezegd dat ik geen lid ben en dus ook niet wenws te betalen,maar ik mag ook niet opzeggen zonder ;parkeerkaarten op te seuren Dus, ik heb nog nooit van enige service van dit bedrijf gebruik gemaakt,nog nooit iets van ze ontvangen,en ik moet volgens hen betalen ,als ik om een bevestiging vraag van ontvangst van de door mij gestuurde email, krijg ik te horen dat ze het al druk genoeg hebben,maar ik heb al eerder mailtjes gestuurd waarvan ze zeiden dat ze gewoon niets hebben onvangen
-
Gast
Re: ongewild abonnee bij parkline
Terug laten boeken en dat incassobureau zeggen dat ej de rechtzaak met vertrouwen tegemoet ziet..........dat wordt duur voor ze.......ALS ze het durven te doen...............voor die centen gok ik dat ze het niet zover laten komen.
-
Gast
Het bedrag door je bank laten storneren.
Als je niks getekend hebt sta je sterk, maar heb je destijds wel ergens je handtekening onder gezet dan heb je inderdaad een probleem.
Maar als je niets getekend hebt slechts 1x reageren en dan aangetekend met bericht van ontvangst, dat je geen contract hebt, en waarin je o.a. een copie van je contract vraagt.
Grote kans dat je dan niks meer hoort, spannen ze een rechtszaak aan maak je dan geen zorgen als ze niet gereageerd hebben, en geef de rechtbank t.z.t. kopieen van je schrijven.
succes
Als je niks getekend hebt sta je sterk, maar heb je destijds wel ergens je handtekening onder gezet dan heb je inderdaad een probleem.
Maar als je niets getekend hebt slechts 1x reageren en dan aangetekend met bericht van ontvangst, dat je geen contract hebt, en waarin je o.a. een copie van je contract vraagt.
Grote kans dat je dan niks meer hoort, spannen ze een rechtszaak aan maak je dan geen zorgen als ze niet gereageerd hebben, en geef de rechtbank t.z.t. kopieen van je schrijven.
succes
Stuur een faktuur terug, wegens telefoon en e-mail kosten en een beetje smartegeld voor het geleden leed......