beste radar
Ik heb al 6 jaar een abbonement van orange en dit naar alle tevredenheid.
Graag wilde ik dus mijn abbonement verlengen met 2 jaar dus ik ging kijken op de site van orange.
Kom ik in de onlineshop en staan daar allemaal mooie aanbiedingen met gratis telefoons en daar boven op ook nog eens gratis navigatie systemen, nou daar had ik wel oren naar.
Maar wat blijkt deze aanbiedingen gelden alleen voor nieuwe klanten en niet als je verlengt. ??????
Toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice en daar kreeg ik te horen dat de aanbiedingen niet gelden voor leden en dat als ik er gebruik van wilde maken ik maar moest opzeggen en dan weer opnieuw een abbonement moest afsluiten.
Maar dit betekent wel dat ik mijn telefoonnummer kwijt ben en mijn opgespaarde tegoed ,maar ga ik nu naar een andere provider dan kan ik wel mijn nummer behouden.
Radar ik vind dit maar allemaal een raar verhaal en orange dwingt je gewoon om op te zeggen en weer aan te melden om aan hun akties mee te kunnen doen en bestaande klanten die interesseren hun niks
groetjes
A Bus
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] online shop orange
Re: online shop orange
Radar ik vind dit maar allemaal een raar verhaal en orange dwingt je gewoon om op te zeggen en weer aan te melden om aan hun akties mee te kunnen doen en bestaande klanten die interesseren hun niks
orange dwingt je nergens toe. Als je je nummer wil behouden moet je of je contract verlengen of naar een andere provider overstappen met nummerbehoud. Als je nummer je niks kan schelen kan je het gewoon opzeggen en elke prachtige aanbieding nemen die je tegenkomt.
Zo is de GSM-markt op dit moment. Elkaars klanten afpakken met de mooiste aanbiedingen, wasmachines breedbeeldtelevisies of beertenders erbij, gratis 0800-nummertje bellen en het is voor elkaar.
Iedereen die al binnen is, is binnen en kan een kwartier in de wacht staan bij de klantenservice en gewoon de volle mep betalen voor alles.
Re: online shop orange
je kan ook je nmr meenemen naar prepaid van andere provider en daarna nmr weer terug nemen naar nieuw orange abbbo