LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onrechtvaardige bkr melding Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tanja88
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2010 12:33

Onrechtvaardige bkr melding Vodafone

Ongelezen bericht door Tanja88 »

In 2007 ben ik van Vodafone naar Telfort overgestapt, ik mocht mijn nummer behouden. Dit is op een of andere manier verkeerd gegaan en kreeg alsnog een nieuw nummer, ik had me hier bij neergelegd. Een paar maanden later kwam ik er achter dat Vodafone gewoon nog steeds mijn abonnement heeft door laten gaan, er ging dus gewoon nog elke maand 22.50 van mijn rekening af, samen met mijn andere abonnement. Hier was ik het niet mee eens en heb 1x 22.50 teruggeboekt. Ik zal dan wel reactie krijgen van Vodafone, niet dus. Ik had ze gelijk gebeld en gezegd dat mijn abonnement in november al was opgezegd, zij hadden hier geen 'boodschap' aan en ik moest gewoon nog 3 maanden meer afmaken! Gelukkig kon het iets verlaagd worden (12.50), maar toch....ondertussen heb ik niets gehoord over die 22.50 tot dat er opeens een deurwaarder voor de deur stond (dus geen aanmaningen of belletje, helemaal niets!)....Mijn vader heeft toen geprobeerd het op te lossen door met Vodafone en de deurwaarder te corresponderen, maar ook geen antwoord....uiteindelijk is de 'boete' betaald om maar van het gezeur af te zijn.

Nu ga ik eind september voor een jaar naar Australië en heb ik daarvoor een Creditcard nodig. Ik ben nu al 2 maanden bezig om een CC te krijgen, maar krijg het niet omdat ik een BKR-registratie heb. Vodafone wil niet luisteren (ook wanneer je ze belt). Ik heb ze ook een brief gestuurd en daarin schrijven ze dat ze wel aanmaningen hebben gestuurd (dus niet!)

Ik weet niet meer wat ik nu kan doen, iemand enig idee?

In ieder geval bedankt,

Groetjes,
Tanja

Henk020
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 feb 2010 19:26

Re: Onrechtvaardige bkr melding Vodafone

Ongelezen bericht door Henk020 »

Beste Tanja,

Even los van de inhoud, waar anderen je ongetwijfelt beter over kunnen informeren...wellicht is een prepaid creditcard een oplossing voor je probleem mocht je er met Vodafone niet uitkomen? Deze zijn er van diverse merken (Visa, Mastercard etc) en worden net als normale CC's geaccepteerd. Je moet er echter wel geld opzetten (kan via Ideal)...

Succes!

Winster
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 mei 2010 22:32

Re: Onrechtvaardige bkr melding Vodafone

Ongelezen bericht door Winster »

Telecomproviders moeten ook af van die BKR-plicht/macht. Ik zou toch je rechtsbijstandsverzekering informeren, niet zozeer om het bedrag, maar om de BKR-registratie. Dat kan irritante gevolgen hebben, zoals deze dus. Maar ook voor hypotheekaanvragen/wijzigingen.

Ik heb zelf goede ervaringen met de prepaid creditcard van Moneybookers.com
Kost 10 euro per jaar en de bijkomende gebruikelijke kosten bij contante opnames e.d.

Gesloten