LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onterecht afgesloten door Tele2 Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
schaapindemist

onterecht afgesloten door Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door schaapindemist »

Service van Tele2 mobiel:
Ik wou m'n abonnement opzeggen, en stuurde Tele2 hierover een e-mail. Hier kreeg ik geen reactie op. Vervolgens een brief gestuurd met het verzoek mijn abonnement na 1,5 maand te beeindigen.
Na een week werd ik gebeld door een medewerker van Tele2. Zij zou de beeindiging van het abonnement regelen, maar ik had wel te maken met een maand opzegtermijn. Dit is vond ik logisch, en ik ging hiermee akkoord. Ik maakte melding van het feit dat ik ook al een brief had geschreven, en dat het nummer overgenomen zou worden door mijn nieuwe provider.

Diezelfde middag werd mijn SIM-kaart inactief gemaakt!! Ik moet dus nog wel abonnementsgeld betalen voor een maand, terwijl ik geen gebruik meer kan maken van de diensten van Tele2!
Mijn telefoonnummer ben ik voorgoed kwijt, ik ben plotseling niet meer telefonisch bereikbaar en ik betaal nog wel abonnementsgeld...

Met de helpdesk gebeld, de medewerker kon mij niet helpen, het enige wat hij als oplossing kon bedenken was mij een nieuw abonnement verkopen... :evil:

begin dus nooit aan Tele2....

Mikesvan

Re: onterecht afgesloten door Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Mikesvan »

je moet niet zo zeuren, je kunt het ook zo zien dat ze je gemats hebben want waarschijnlijk zat je vast aan een contract van 6 of 12 maanden en niet 2.5 maanden!! wel lullig dat je dan een maand voor niks moet betalen maar als ze je aan je contract hadden gehouden was je ook niet blij geweest (waarschijnlijk heb je bij het afsluiten een gratis of goedkopere telefoon gehad?)

schaapindemist

Ongelezen bericht door schaapindemist »

Voor de duidelijkheid: Ik heb geen goedkopere of gratis telefoon gehad en mijn abonnement had geen opzegtermijn meer. Ik had dus alle recht om het abonnement binnen een maand te laten beeindigen.
Een opzegtermijn van een maand betekent niet dat ik dezelfde middag afgesloten dien te worden en dat ik mijn nummer voorgoed kwijt ben.

bart de vries

Ongelezen bericht door bart de vries »

Als je nummer portering wilt moet u niet zelf het contract opzeggen maar dit via de nieuwe provider laten doen.
Dit is speciaal gedaan om dit soort problemen te voorkomen.

Uw nieuwe provider had u hierover beter moeten inlichten!

Gesloten