Ik wou m'n abonnement opzeggen, en stuurde Tele2 hierover een e-mail. Hier kreeg ik geen reactie op. Vervolgens een brief gestuurd met het verzoek mijn abonnement na 1,5 maand te beeindigen.
Na een week werd ik gebeld door een medewerker van Tele2. Zij zou de beeindiging van het abonnement regelen, maar ik had wel te maken met een maand opzegtermijn. Dit is vond ik logisch, en ik ging hiermee akkoord. Ik maakte melding van het feit dat ik ook al een brief had geschreven, en dat het nummer overgenomen zou worden door mijn nieuwe provider.
Diezelfde middag werd mijn SIM-kaart inactief gemaakt!! Ik moet dus nog wel abonnementsgeld betalen voor een maand, terwijl ik geen gebruik meer kan maken van de diensten van Tele2!
Mijn telefoonnummer ben ik voorgoed kwijt, ik ben plotseling niet meer telefonisch bereikbaar en ik betaal nog wel abonnementsgeld...
Met de helpdesk gebeld, de medewerker kon mij niet helpen, het enige wat hij als oplossing kon bedenken was mij een nieuw abonnement verkopen...
begin dus nooit aan Tele2....