LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onterecht afgewezen voor mobiel abo door Experian

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hosadam

onterecht afgewezen voor mobiel abo door Experian

Ongelezen bericht door Hosadam »

ik heb onlangs een aanvraag gedaan voor een abo bij kpn, de eerste keer kreeg een toestel 860, wat eigenlijk betekend dat er iets mis kan zijn, dus ik bellen naar kpn en ineens was mijn aanvraag goed, maar omdat een sukkel bij de aanvraag het verkeerd simnkaartnummer had opgeschreven werd mijn aanvraag afgewezen, dus ik na mijn vakantie weer een aanvraag gedaan en ja hoor weer toestel 860, dus ik weer bellen met in mijn achterhoofd dat ik weer goedgekeurd wordt, deze keer werd ik afgewezen en dooverwezen naar experian. Moest ik bellen naar dat vervelend 0900 nummer van ze, want die ****** zetten contact gegevens niet op hun site, ik heb net dus een brief geschreven en deze aangetekend opgestuurd.

kheb vandaag gebelt met kpn omdat op mijn experian uitdraai staat dat ik teveel aanvragen in korte tijd heb gedaan. Nu klopt dat wel, alleen zijn die aanvragen niet doorgegaan en denk KPN onterecht dat ik al meerdere abonnementen heb lopen. Volgens kpn moet ik het met experian oplossen anders krijg ik nooit een controct bij kpn. Dus wilde ik bellen met experian maar dat is 0900 dus dikke snikkel da8 ik en heb een brief geschreven en gevraagd de registraties te verwijderen. Hopelijk doen ze er iets mee. Iemand nog meer ervaringen met experian

??

Re: onterecht afgewezen voor mobiel abo door Experian

Ongelezen bericht door ?? »

Ja.

Kijk eens goed op hun website. Staat een uitgebreide uitleg over wat je kunt doen.

T.P.

Ongelezen bericht door T.P. »

Neem een abo bij Vodafone.

??

Vodafone zal de poster ook weigeren. Dat zullen alle bij Experian aangesloten providers nu hoogstwaarschijnlijk doen. VF checkt ook alle aanvragen bij Experian.

Website van Experian checken en een brief naar ze sturen. Vraag daarin je registratie op (stuur een kopie legitimatie mee). Dan kun je zien wat ze allemaal over jou hebben geregistreerd.

flierp

Ongelezen bericht door flierp »

volgens mij gaan alle aanvragen van alle provider muv telfort via experian...

arnold88

Ongelezen bericht door arnold88 »

als je een abonnement aanvraagd via een winkel ,en er komt boven het contract te staan , er zijn extra handelingen nodig ,moet je na een paar uur kpn bellen ,dit kan om allerlei redenen zijn, als je na dit gesprek wel wordt goedgekeurd dan is dit abonnement akkoord en wordt deze zsm in dienst gesteld. als je dan een paar week later nog een abonnement aanvraagd,waarbij je kan afvragen wat je met 2 abonnementen moet ,hangt het van de provider af of ze jouw willen accepteren,en als je net klant bent en ze hebben geen betalingshistorie van je is een afwijzing zeker terecht ,immers je wil niet weten hoeveel mensen telefoonrekening niet of te laat betalen.

gr. aj groothuizen kpn ,afd,incasso

Een KPN-er

Ongelezen bericht door Een KPN-er »

volgens mij gaan alle aanvragen van alle provider muv telfort via experian...
Kan kloppen, maar Telfort zit wel weer bij Preventel.

??

Preventel is een samenwerkingsverband waar ze allemaal in zitten. En een Preventel registratie krijg je alleen als je ondanks aanmaningen je facturen niet betaald. Wie dus bij provider A niet betaald, krijgt een Preventel registratie aan zijn broek en zal ook bij de rest niet meer geaccepteert worden.

Op zich logisch, trouwens.

Hosadam

kheb vandaag een brief ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd en dat ik per 11aug dus over ga naar een hi 30 simonly, kheb nog geen reactie gehad van experian op mijn verzoek om de registraties te verwijderen. Niet dat het nog nodig is maar het zou fijn zijn als de onnodige registraties verwijdert worden. Zo zie je maar dat je met een beetje geluk en pushen toch je aanvraag geregeld krijgt.

fritsassen

Ongelezen bericht door fritsassen »

hoi ,je zegt hi 30 simonly ,dat is een aktie op basis van de oude hi 30 abonnement , dus 15 euro voor 200 minuten of smsjes ??? dit is tegenstrijdig met de huidige net veranderde hi profile abonnementen,die is namelijk nu 225 minuten of 450 smsjes ,dus het sms'n is 50% goedkoper ,check dit even bij kpn ,anders ben je nog niet super goedkoop uit.

gr.frits

Hosadam

mijn eerste aanvraag was dus een hi simonly 30 en die krijg ik nu ook, alleen heb je nu bij een hi 30 veel meer tikken, dus ga ik er nog eens extra op vooruit

Hosadam

ik kreeg afgelopen weekend een brief terug van experian, ze gaan niks wijzigen schijnbaar, maar dat maakt mij nu niks meer uit want ik zit nu toch al bij kpn, voor alle anderen veel suc6 verder met experian

Gesloten