Heb al jaren internet van @home en sinds een jaar telefonie (basis)Alles werkt perfect alleen wilde ik overstappen van een ander belbundel dit doorgegeven maar gebeurt niks mee.Steeds wordt er gezegd binnen een week krijgt u bericht, nou die week moet nog komen.Een kennis van mij heeft sinds kort bellen met @home plotseling worden ze afgesloten zonder enige reden,uiteindelijk worden ze aangesloten maar kunnen nu alleen gebeld worden maar niet bellen.
Wat een service van @home, ben echt wel van plan om over te stappen naar een andere provider en hoop dat er instantie's zijn die wat ondernemen tegen @home.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onterechte afsluiting
Re: onterechte afsluiting
Ik heb dus hetzelfde gehad, opeens afgesloten en het heeft me 3 dagen geduurd voordat ik weer aangesloten werd. Mijn account hadden ze verwijderd en alle mailtjes die nog in de mailbox zatten (nog niet opgehaald) werden zomaar verwijderd.
De telefoonkosten zijn gestegen omdat ik naar een belachlijk duur telefoonnummer moest bellen, en een vergoeding ho maar.
Zal eens een rekening terug halen en wachten op een acceptgirokaart betaal ik het zo min de kosten die ik door hun toedoen gemaakt heb.
Zodra ik over kan op ADSL ben ik weg.
De telefoonkosten zijn gestegen omdat ik naar een belachlijk duur telefoonnummer moest bellen, en een vergoeding ho maar.
Zal eens een rekening terug halen en wachten op een acceptgirokaart betaal ik het zo min de kosten die ik door hun toedoen gemaakt heb.
Zodra ik over kan op ADSL ben ik weg.