Onlangs heb ik mijn sim only abonnement bij Telfort verlengt met 2 jaar.
Daarna ging het nogal mis. Vanaf eind mei.
Ineens werd er een afkoopsom in rekening gebracht à bijna 600 euro. Zo vlak voor de vakantie niet prettig...
Klantenservice bellen kost een schandalige 30 cent/min. Dus ik heb hen gemaild.
Excuus terug. Het terugboeken van het teveel geïncasseerde kon echter wel 3 weken duren, dus of ik dit wilde laten storneren via mijn bank. Dat zou sneller gaan.
Prima advies. Ik dit gedaan. De rest zou Telfort dan recht trekken.
Vervolgens een oerwoud van crediteringen en een onoverzichtelijke facturen verder staat er nu nog een x-bedrag open.
Ik weer telfort gemaild met mijn probleem uitgelegd en of zij mij gewoon even willen bellen -hoe moeilijk kan het zijn- om toe te lichten waar dat bedrag nu precies voor is.
Voor een telecomaanbieder als Telfort blijkt bellen door een' klantenservice' een onmogelijke opgaaf....
Vervolgens nog eens een flink aantal mailtjes heen en weer maar steeds geen antwoord op mijn vraag. Of antwoorden in de trant van: dat hebben we in de vorige mail al aangegeven.
Ook nog eens standaard ondertekent met: "Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen."
Heb sterk het vermoeden dat er een ongemotiveerde of laagopgeleide klantenservice is geïnstalleerd. Als de klant eenmaal binnen is en voor 2 jaar heeft getekend is service niet meer zo belangrijk blijkbaar...
Ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ook wel benieuwd of ik één van de weinige ben die deze ervaringen heeft.
Groeten,
Eric
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onuitstaanbare klantenservice Telfort
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Re: Onuitstaanbare klantenservice Telfort
@ecvdk,
Graag ben ik u hierbij van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laila
Graag ben ik u hierbij van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laila
Re: Onuitstaanbare klantenservice Telfort
Inmiddels heeft een medewerker van Telfort met mij gebeld.
Eerste houding was het opsturen van verschillende facturen in PDF formaat. En vervolgens bleek uit de mail dat ik het maar uit moet zoeken. In een reactie daarop nog eens aangegeven dat ik de opgestuurde factuur niet begrijp en graag mondeling toelichting wil (dit had ik de eerste keer ook al gevraagd
; overigens heb ik totaal geen rancune tegen deze mensen, maar ze moeten me wel 'gewoon' als betalende klant behandelen: en niet met kluitjes het riet in sturen )
Uiteindelijk belde een aardige mevrouw mij op om toch eens de factuur door te nemen.
Door de verschillende crediteringen etc was deze factuur zo ondoorzichtig geworden dat deze mevrouw het ook niet erg begreep en nog eens een extra keer moest kijken.
Uiteindelijk is duidelijk geworden dat er een korting niet meegenomen is.
Per mail bevestiging ontvangen dat dit met de volgende factuur zal worden gecorrigeerd.
Ziet er dus uit dat dit oplost is. Ik houd de vinger aan de pols.
Overigens wil ik nog wel benadrukken dat er met de dienstverlening an sich niets mis is bij Telfort (zit al vanaf 2000 bij Telfort en diens rechtvoorgangers). Alleen het nazorg traject is zeker voor verbetering vatbaar...
Kortom: wordt vervolgd zodra de volgende factuur binnen is.
Gr. Eric
Eerste houding was het opsturen van verschillende facturen in PDF formaat. En vervolgens bleek uit de mail dat ik het maar uit moet zoeken. In een reactie daarop nog eens aangegeven dat ik de opgestuurde factuur niet begrijp en graag mondeling toelichting wil (dit had ik de eerste keer ook al gevraagd
Uiteindelijk belde een aardige mevrouw mij op om toch eens de factuur door te nemen.
Door de verschillende crediteringen etc was deze factuur zo ondoorzichtig geworden dat deze mevrouw het ook niet erg begreep en nog eens een extra keer moest kijken.
Uiteindelijk is duidelijk geworden dat er een korting niet meegenomen is.
Per mail bevestiging ontvangen dat dit met de volgende factuur zal worden gecorrigeerd.
Ziet er dus uit dat dit oplost is. Ik houd de vinger aan de pols.
Overigens wil ik nog wel benadrukken dat er met de dienstverlening an sich niets mis is bij Telfort (zit al vanaf 2000 bij Telfort en diens rechtvoorgangers). Alleen het nazorg traject is zeker voor verbetering vatbaar...
Kortom: wordt vervolgd zodra de volgende factuur binnen is.
Gr. Eric