LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook problemen met gsmweb??!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Talll

ook problemen met gsmweb??!!

Ongelezen bericht door Talll »

Hebben er toevallig meer mensen problemen (gehad) met gsmweb? Heb daar namelijk ruim een maand geleden een telefoon besteld, daar is iets mis mee gegaan, in strijd met hun eigen algemene voorwaarden. Ik heb een maand geleden een aangetekende brief gestuurd en nog steeds geen reactie op gehad.

Wat kan ik doen??

Tall

Dianne

Re: ook problemen met gsmweb??!!

Ongelezen bericht door Dianne »

Wat is er dan mis gegaan?

Heb je "handtekening retour" gedaan?

WipKip

Ongelezen bericht door WipKip »

Al eens gebeld?

Heb daar een aantal jaar terug besteld met alle tevredenheid.

Hoe het daar nu is weet ik niet, maar dit is de eerste klacht die ik over dit bedrijf lees.

Kijk een op www.telecomvergelijker.nl

tall

Ongelezen bericht door tall »

GSMweb heeft mij zonder het mij te laten weten een andere kleur toestel geleverd. Toen ik het toestel retour stuurde kreeg ik te horen dat ze het toestel niet om konden ruilen omdat het op meerdere plaatsen beschadigd zou zijn. Ik heb dit niet gedaan en heb het toestel zelfs maar een uur in mijn bezit gehad. In hun algemene voorwaarden staat dat wanneer zij door overmacht iets niet kunnen leveren zij mij op de hoogte hadden moeten stellen. Zij zeiden dat zij mij het toestel niet konden leveren doordat zij ze heel slecht aangeleverd kregen en daardoor een andere kleur hadden gestuurd om mij de langere wachttijd te besparen.
Nu reageren ze alleen niet meer op mijn aangetekende brief en verdere brieven. De klantenservice zegt mij ook niet verder te kunnen helpen, de directeur behandelt de brieven en daar moet ik op wachten (niu al ruim een maand).

Dit kunnen ze toch niet zomaar maken??!!

El Gringo

Ongelezen bericht door El Gringo »

Ik heb ruim een maand geleden middels een contract op te sturen een telefoon met bijbehorend abonnement aangevraagd. Na 5 keer meer dan 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen en evenzovele beloftes van hun kant om de zaak op te sturen later nog, heb ik nog steeds de telefoon met bijbehorend abonnement niet ontvangen. Mijn abonnement bij telfort hadden ze wel al vanaf 19 september aangesloten. Ik ben ten einde raad. Zijn er mensen met soortgelijke klachten van gsmweb.nl. Ik denk dat ze failliet zijn of het is gewoon geen telefoonbedrijf. De fuckers[/b]

wiel halbach

Ongelezen bericht door wiel halbach »

in augustus heb ik bij gsm web een nieuw telfort abbonement afgesloten. Hierbij heb ik een siemens m55 ontvangen. Maar de levering van het assisiore pakket voor deze telefoon blijft maar op zich wachten, Ik heb wel 5 keer telefonisch contact gehad met hun en ze beloofde mij met hand op hun hart dat ze het na zouden leveren, zelfs zonder verzendkosten. Maar helaas nog steedsniks, ook reageren ze niet op mijn e-mailtjes die ik heb verstuurd (+/- 10 stuks). Ik vindt dit bedrijf zeer kalntonvriendelijk, ze zijn er wel snel bij als ze een contract kunnen afsluiten.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Annuleren die handel en gewoon naar een ander gaan KPN iets duurder maar altijd goed.

Tall

Ongelezen bericht door Tall »

Nou mijn problemen (zie helemaal bovenaan) zijn opgelost.
Zij waren gewoon fout bezig geweest en dat wisten ze eigenlijk ook. Mijn accesoire (?) pakket heb ik alleen ook nog niet ontvangen maar ook nog niet betaald dus dat scheelt. Mijn advies is gewoon blijven bellen en gewoon echt kwaad worden. Heeft bij mij ook geholpen. Misschien niet de netste manier maar zij doen er ook niet echt veel aan om je te helpen.

GSMWEB zelf

Ongelezen bericht door GSMWEB zelf »

Beste lezers, lezeressen,

Ook GSMWEB is actief op dit forum en graag zouden wij ons standpunt inzake deze reacties willen geven:

gebruiker Tall: ik weet helaas niet wie u bent echter er is inderdaad een periode een onjuiste kleur verzonden. Uiteraard neemt GSMWEB deze verantwoording en is er de mogelijkheid tot ruilen. Anderzijds is het natuurlijk alleen mogelijk indien de ontvanger hier direct melding van maakt. Een uur gebruiken is nl niet gewenst. De beschadigingen: ieder toestel dat gebruikt wordt loopt kans op beschadigen. Ook als is dit 3 minuten. Gebruikssporen heb je al heel snel, zeker na een uur. In dat geval is het nagenoeg niet mogelijk het toestel terug te nemen. (zie ook de AV). Ik ben blij te lezen dat het in uw geval opgelost is. (bent u woonachtig in HH-waard??) In dat geval kunt u contact opnemen met de heer Bakker zelf. Hij weet ervan. Tevens is het door u geplaatste verhaal dan niet geheel juist weergegeven. Dat vinden wij jammer (red. uur gebruik ed)

gebruiker El Gringo: helaas... ook van u kan ik niks vinden. Indien u woonachtig bent in Delft en u bent wie ik denk dat u bent: uw case verdient inderdaad geen schoonheidsprijs. Uiteindelijk wel opgelost doch niet zoals het hoorde. Excuus hiervoor.

Wiel Halbach: ook u heeft helaas gelijk: de accessoireleveringen in het algemeen hebben een lange periode geen doorgang kunnen vinden. Leveranciersproblemen. Geen excuus, vind ook ik. De heer Bakker heeft wel op 10-11 persoonlijk deze case afgehandeld: de accessoires nagezonden.

Gesloten