LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op 22-10 iPhone 4S besteld en door fout T-mobile geannuleerd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wdv1972

Op 22-10 iPhone 4S besteld en door fout T-mobile geannuleerd

Ongelezen bericht door wdv1972 »

Ik onderga momenteel een ervaring met T-mobile die mijn verstand te boven gaat.
Het verhaal tot nu toe zoals ik ook op het T-mobile forum hep gepost:

Vanmorgen (4-11) aan de telefoon gehangen met de klantenservice om mijn verhaal te doen, en wederom te horen gekregen dat ik 2 a 3 weken moet wachten op mijn op 22-10 bestelde iPhone. De medewerker werd zelfs boos op me en heeft bot opgehangen!!! In mijn ogen een doodzonde!

De gang van zaken tot nu toe:
22-10 telefonisch besteld iPhone4S met iSmart 200. De medewerker verzekerde me dat ik 100% zeker op de 28e mijn toestel zou ontvangen en ik bij de eerste zending zou zitten.
24-10 in de ochtend nogmaals gebeld omdatik geen bevestiging heb gekregen. Alles was goed doorgekomen en stond goed in het systeem. Ook deze medewerker wist me te verzekeren dat ik op de 28 bij de eerste lading zit. Later op die ochtend een bevestigings-SMS gehad met ordernummer.
25-10 krijg ik een SMS dat de wachttijd 3 tot 3 weken (geen typfout) is! Betekent dus dat T-mobile op dat moment 2 beloftes al niet waar maakt
02-11 Op deze dag krijg ik van ordermanagement te horen dat ik uiterlijk vandaag, vrijdag 04 november, de mail ga krijgen voor de bezorgafspraak.
03-11 Ontvang ik de schriftelijke bevestiging met een fout tariefplan, iSmart 150 in plaats van de dubbel gecontroleerde iSmart 200 en staat er een verzekering op die ik niet heb besteld. Direct gebeld met de klantenservice om dit recht te zetten. Het moest aangepast worden MITS dit niet de oorsponkelijke bezorging in gevaar brengt. Ik zal geen namen noemen, maar de medewerker verzekerde me dat de aanpassing tot geen enkele vertraging zou leiden en ik gewoon vandaag de mail voor de afspraak zal ontvangen. Daarnaast zou ik gisteravond direct een bevestiging per mail ontvangen. Zo niet, dan moest ik vanmorgen meteen weer bellen. Toen ik na een uur nog geen mail had ontvangen heb ik mijn orderstatus geprobeerd te controleren op internet.

Tot mijn schrik zag ik dat de order was geannuleerd. Meteen dus weer even gebeld. De medewerker die ik toen sprak was vriendelijk en rustig en vertelde me dat ik voorgelogen ben! Een wijziging is niet mogelijk en ik zou een nieuwe order krijgen en weer achteraan in de rij komen. Hij kon verder niet zien of er een uitzondering gemaakt was en ik toch niet opnieuw, na 2 weken wachten, nog eens 2 a 3 weken moet wachten. Hij adviseerde me ook om een klacht in te dienen. Dat heb ik op internet gedaan.
Daarop heb ik via het forum via PM en diverse posts geprobeerd contractmanagement te benaderen om me te helpen. Zij hebben me immers verzekerd dat ik vandaag de bezorging mag plannen. Tot op heden niets gehoord.
Ook via Twitter probeer ik contact te krijgen, maar krijg daar helaas ook geen reactie.
Ligt het nu aan mij dat T-mobile dit allemaal GEWOON vindt en me dus weer laat wachten? Uitspraken gedaan door medewerkers binden wettelijk T-mobile om ze na te komen. En dat gebeurt dus gewoon niet.
Ik ben ten einde raad en hoop dat iemand me nog kan helpen en kan voorkomen dat ik, VOLKOMEN ONTERECHT want anders beloofd, opnieuw onderaan de stapel kom.
Ik ben al trouwe T-mobile klant sinds de overname van BEN en we hebben 3 abonnementen. Is dit dan de manier waarop daar zeer lichtzinnig mee om moet worden gegaan???? Ik snap er niks meer van.
Zojuist heb ik dus wederom klantenservice gebeld met de vraag hoe het zit. De man draaide er eerst omheen maar vertelde me uiteindelijk dat ik de order geannuleerd heb (absoluut niet waar) en een nieuwe heb geplaatst. Ik heb alleen een wijziging gemaakt. Anders had ik het zo gelaten en het achteraf wel gecorrigeerd.
Toen ik vroeg of er een leidinggevende beschikbaar was of iemand anders beschikbaar was bij wie ik telefonisch terecht kon, werd hij boos en heeft ie opgehangen.

De reactie van T-mobile (ordermanagement) is nu:
U heeft opdracht gegeven tot annuleren en daarmee is de kous af!! Belachelijk, waarom zou iemand een order annuleren als je daardoor weer onderaan de stapel komt.
Ik heb juist gevraagd of de levering niet in gevaar kwam. Toen ben ik dus keihard voorgelogen en tmobile ontloopt zijn verantwoordelijkheden.

T-Mobile Webcare

Re: Op 22-10 iPhone 4S besteld en door fout T-mobile geannuleerd

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@wdv1972,
Een wijziging in een bestelling kan alleen gedaan worden door de huidige bestelling te annuleren. Bij een wijziging van de order kan het voorkomen dat de toestelprijs lager is en kortingen anders zijn.

Je geeft aan dat je via Twitter geen reactie hebt ontvangen maar in de timeline van @tmobile_webcare zie ik dat mijn collega gereageerd heeft op je tweets.

Ik vind het heel vervelend maar een ander antwoord dan dat je al hebt gehad heb ik niet voor je.

Richard
T-Mobile Webcare

mich24

Re: Op 22-10 iPhone 4S besteld en door fout T-mobile geannuleerd

Ongelezen bericht door mich24 »

Wat een simpele en goedkope 'er van af' zijn antwoord van TMO webcare.
Zo ga je niet met klanten om,mja...

Gesloten