Medio mei j.l. ben ik benaderd door medewerker van KPN, hij had een leuk aanbod voor mij compleet met nieuwe telefoon.
Ik gaf meteen aan dat mijn contract bij Vodafone nog liep tot 2010 dus dat ik er geen gebruik van kon maken.
Daarop vertelde hij mij dat KPN heel graag hun oude (mobiele) klanten terug wil, en dat daarom de kosten voor het voortijdig beeindigen van het abonnement bij Vodafone over zouden worden genomen door KPN.
Ik vroeg hem waar het addertje onder het gras zat, maar dat was er volgens hem niet.
Toen heb ik toegestemd. Helaas nooit een bevestiging gekregen, wel een brief wanneer mijn huidige telefoonnummer zou worden overgezet en mijn nieuwe telefoon ontvangen.
Tot mijn verbijstering ontving ik 2 weken geleden een nota van Vodafone vanwege het voortijdig beeindigen van mijn abonnement, 360 euro!
Vodafone hierover benaderd, zij gaven aan dat dat een afspraak tussen KNP en mij was en verwezen mij terug naar KPN.
KPN heeft mijn klacht in behandeling genomen.
Vandaag hoorde ik dat KPN als coulance mij een bedrag van 151 euro crediteert.
Hoezo coulance? Ik ben belazerd door een medewerker van KPN en moet nu blij zijn dat ik 151 euro krijg ipv 360.
Opnieuw een klacht ingediend.
Zijn er meer mensen die dit is overkomen?
Graag reacties.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht???
-
TheStranger
Re: Opgelicht???
Telefonisten of klantenservice van KPN NOOIT Vertrouwen.
Dus sterkte met je verlies want je bent niet de enige(Persoonlijk pittige ervaring met KPN) en verwacht NOOIT dat je een cent van hun kan terug krijgen.
Suc6
P.S ik ga vanavond mijn hele verhaal met kpn in deze forum vertellen en als je die leest dan begrijp je waarom ik dit geschreven heb.
Dus sterkte met je verlies want je bent niet de enige(Persoonlijk pittige ervaring met KPN) en verwacht NOOIT dat je een cent van hun kan terug krijgen.
Suc6
P.S ik ga vanavond mijn hele verhaal met kpn in deze forum vertellen en als je die leest dan begrijp je waarom ik dit geschreven heb.
-
Pindakaaspotje
Gesprekken met de klantenservice ALTIJD zelf opnemen. Die medewerkers zitten daar om hun eigen targets te halen en een leugentje/belofte meer of minder is niets vreemd. Dit geldt voort alle callcentra. Zo beloven veel ze veel meer en nemen ze zelf allen het uiteindelijke "contract" zelf op.
Zorg dat je zelf altijd het bewijs hebt door het op te nemen, of vraag het op schrift. Mondelinge toezegging zijn geen **** waard als je ze niet kunt bewijzen.
Zorg dat je zelf altijd het bewijs hebt door het op te nemen, of vraag het op schrift. Mondelinge toezegging zijn geen **** waard als je ze niet kunt bewijzen.
-
stofzuigertje
Bellen = geen bewijs....
Vraag eerst een E mail met bevestiging van deze ongeloofwaardige voorwaarden.
Wegens misleiding zou je de oude Vodafone terug kunnen laten zetten zonder boete en KPN wegens Misleiding/Fraude Ontbinden.
Dus terug dat toestel want als het KPN zelf is zijn ze verantwoordelijk voor hun medewerker, echter, als het een zelfstandige verkoper van KPN producten was moet U daar zijn, dus had U wel KPN medewerker of een verkoper die deze aanbood van andere firma?
Vraag eerst een E mail met bevestiging van deze ongeloofwaardige voorwaarden.
Wegens misleiding zou je de oude Vodafone terug kunnen laten zetten zonder boete en KPN wegens Misleiding/Fraude Ontbinden.
Dus terug dat toestel want als het KPN zelf is zijn ze verantwoordelijk voor hun medewerker, echter, als het een zelfstandige verkoper van KPN producten was moet U daar zijn, dus had U wel KPN medewerker of een verkoper die deze aanbood van andere firma?