LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting Scarlet vast telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Cellentano
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2003 20:15

Oplichting Scarlet vast telefonie

Ongelezen bericht door Cellentano »

Ben vorige week benaderd door Scarlet of ik wou overstappen van Tele 2 naar Scarlet. Ze zouden 14% goedkoper zijn en daarnaast zou ik nog eens de eerste 200 belminuten gratis krijgen. Zij zouden dan Tele 2 overzetten voor mij. ik heb akkoord gegeven tijdens een opgenomen gesprek. :)
Ik heb vervolgens de brief thuis gekregen maar daar stond geen melding in van de 200 gratis belminuten :? , ben vervolgens gaan kijken op de site en nu blijkt men helemaal niet goedkoper te zijn als andere aanbieders en al helemaal geen gratis 200 belminuten te geven.
Ben dus opgelicht!!! :evil:
Heb direct Scarlet gebeld en het per direct weer opgezegd (niet via hun 10 eurocent p/m service nummer, maar via de gratis aanmeldlijn. Citaat: eigenlijk maf u dit nummer niet gebruiken voor opzeggingen, hoor!).
Mensen kijk uit voor dit soort praktijken. Ik heb het idee dat de call-agents niet voldoende provisie krijgen en dat ze daarom maar leuke lokkertjes verzinnen om je toch overstag te krijgen. Er zullen ongetwijfeld klanten op die manier overstappen en daar een onterecht goed gevoel over krijgen.
En dat wou ik nu even kwijt.

Groeten uit het Noorden

Gast

Re: Oplichting Scarlet vast telefonie

Ongelezen bericht door Gast »

Maak hier melding van bij de OPTA of de Consumentenbond zou ik zeggen, wie weet kan er wat aan gedaan worden.
Je hoort overigens nergens aan vast te zitten, via het nummer
0800-1273 en daarna optie 3 alle instellingen verwijderen wordt je weer automatisch naar KPN terug gezet. Dat is het voordeel van vrij concurrentie, jammer dat sommige telecomaanbieder zich daar niet aanhouden, ze onderscheiden zich alleen maar met smerige praktijken.
Succes met je keuze, onthou dat de goedkoopste niet altijd de kwalitatief beste keuze is.

[email protected]

Gesloten