Ik ben dik 5 maanden bezig geweest met een oplossing te vinden voor eht niet in kunnen stellen van mijn internet op mijn iphone 3gs. simpel gaf iedere keer aan dat ik pech had, want ze geven geen ondersteuning bij toestellen en ik moest eht zelf maar uit zoeken.
Daarom ben ik een week of 2 terug een berichtje gaan plaatsen op dit forum. en wat schetst mijn verbazing, opeens kon ik wel zo geholpen worden en kreeg ik via een mailtje de hele simpele oplossing toegemailt.
Dus voor iedereen die ook problemen heeft met het internet en net als ik NOOIT geholpen werd, tot je het probleem in de publiciteit brengt hier de oplossing die ik uiteindelijk van simpel kreeg:
Dank voor je bericht.
Uit je bericht begrijp ik dat je geen gebruik kunt maken van internet,
evenals het feit dat onze toestelhulp op de site niet het gewenste
resultaat heeft gehad. Excuses hiervoor.
Nu zou ik je willen vragen het volgende te proberen:
Via wifi ga je op internet en dan naar www.unlockit.co.nz
Vervolgens kom je in een APP terecht, de APN changer genoemd.
Op de juiste plaats voer je internet.access.nl in.
Een andere manier om het toestel te 'unlocken'' is:
Stop een SIM kaart van een andere provider in het toestel, en Navigeer
vervolgens naar Settings > General > Network. Haal de SIM kaart er uit, en
doe je Simpelkaart er weer in. Je kan nu de APN instellingen aanpassen
(Celullar Data Network), en GPRS is weer beschikbaar op je iPhone.
Graag hoor ik of het bovenstaand advies lukt.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
Simpel
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oplossing voor problemen met internet SIMPEL
-
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Re: Oplossing voor problemen met internet SIMPEL
Hallo,
Beide oplossingen werken helaas niet. Via www.unlockit.co.nz kan ik niet ontdekken wat volgens u de juiste plaats is.
Wanneer ik als zoekwoord op deze buitenlandse website " simpel " invoer wordt er niets gevonden.
Ook wanneer ik er een andere simkaart van een andere provider in doe kan ik niet bij de gewenste instellingen komen.
Mvg,
Aaron
Beide oplossingen werken helaas niet. Via www.unlockit.co.nz kan ik niet ontdekken wat volgens u de juiste plaats is.
Wanneer ik als zoekwoord op deze buitenlandse website " simpel " invoer wordt er niets gevonden.
Ook wanneer ik er een andere simkaart van een andere provider in doe kan ik niet bij de gewenste instellingen komen.
Mvg,
Aaron