LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep Orange abonnement
-
Re: Oproep Orange abonnement
Ik kreeg een mailtje van de Head of Costumer Relations dat hij via via mijn reactie op deze site heeft gelezen.
Hij vroeg of ik alle informatie naar hem wilde mailen.
Dat heb ik vrijdags gedaan en op zondagavond kreeg ik een mailtje van hem terug dat begin deze week contact met mij gezocht zou worden over mijn case.
Maandagochtend om 10.00 uur ben ik gebeld door de klantenservice van Orange, waar ze mij vertelde dat ik het opgespaarde beltegoed toch kreeg.
Keurige service (achteraf) van Orange.
Mijn dank is groot!
Hij vroeg of ik alle informatie naar hem wilde mailen.
Dat heb ik vrijdags gedaan en op zondagavond kreeg ik een mailtje van hem terug dat begin deze week contact met mij gezocht zou worden over mijn case.
Maandagochtend om 10.00 uur ben ik gebeld door de klantenservice van Orange, waar ze mij vertelde dat ik het opgespaarde beltegoed toch kreeg.
Keurige service (achteraf) van Orange.
Mijn dank is groot!
Trieste reactie van Orange, dat het onder druk dus wel kan, dat geeft aan dat ze dus geen poot hebben om op te staan.Keurige service (achteraf) van Orange
Coulance kennen die gasten echt niet.
Ik heb trouwens al aardig wat aanmeldingen, en de bedragen zijn niet kinderachtig.
Dat Radar is trouwens ook niet zo vlot.
-
Misschien als je je emailadres zichtbaar maakt, dat ze jou ook mailen?
Ik heb mijn mailadres wel zichtbaar staan en had snel een reactie van de Head of Customer Relations.
Misschien een tip!
Succes verder!
Ik heb mijn mailadres wel zichtbaar staan en had snel een reactie van de Head of Customer Relations.
Misschien een tip!
Succes verder!
Mijn vriendin is het zelfde overkomen ± € 180,- wat van abonnement niet meer werd overgeschreven naar prepaid omdat ze zich beroepen op de gewijzigde voorwaarden sinds december 2005 (hebben ze volgens mij niemand van in kennis gesteld. Wel twee jaar een abonnement gehad waarbij we een slordige € 750,- hebben betaald daar wordt niet over gerept. Ik heb na drie telefoontjes naar de klantenservice toch kunnen bewerstelligen dat het opgebouwde beltegoed weer is bijgeschreven op het prepaid account.
Dus even wat vaker bellen naar de klantenservice helpt toch want hun slogan is toch dat HET BELTEGOED ALTIJD VAN JOU BLIJFT.
Veel succes.
T. Lavet
Dus even wat vaker bellen naar de klantenservice helpt toch want hun slogan is toch dat HET BELTEGOED ALTIJD VAN JOU BLIJFT.
Veel succes.
T. Lavet
Precies de klachten waarover jullie het hebben, worden ook genoemd op de site van de Consumentenbond. Ze hebben blijkbaar een actie en afspraken gemaakt met Orange. Misschien iets voor jullie?
http://www.consumentenbond.nl/acties/or ... et=nietlid
Wel opvallend trouwens dat er een actie van de Consumentenbond wordt gestart en dat Orange dan ineens een stuk coulanter wordt. Dat zal ze leren. Eerst maanden de boot afhouden en nu ineens de grote weldoener uithangen
Wel opvallend trouwens dat er een actie van de Consumentenbond wordt gestart en dat Orange dan ineens een stuk coulanter wordt. Dat zal ze leren. Eerst maanden de boot afhouden en nu ineens de grote weldoener uithangen
Bij mij doet die link het niet!
Maar wel bedankt in ieder geval, dan kunnen we daar ook even gaan zoeken.
Dat ze er niet mee wegkomen weten ze ook wel, ze hopen natuurlijk alleen dat mensen het er toch maar snel doorheen bellen.
Ik blijf het trouwens toch vreemd vinden, dat er van de kant van Radar totaal geen reactie is, zou dat nu echt komen door zo een reclame blok van Orange bij de tros, of is zoiets als dit te groot voor ze!
Dit is toch absoluut, geen welles nietes kwestie!
Gemiste kans jammer.
Maar wel bedankt in ieder geval, dan kunnen we daar ook even gaan zoeken.
Dat ze er niet mee wegkomen weten ze ook wel, ze hopen natuurlijk alleen dat mensen het er toch maar snel doorheen bellen.
Ik blijf het trouwens toch vreemd vinden, dat er van de kant van Radar totaal geen reactie is, zou dat nu echt komen door zo een reclame blok van Orange bij de tros, of is zoiets als dit te groot voor ze!
Dit is toch absoluut, geen welles nietes kwestie!
Gemiste kans jammer.
Dit is trouwens de tekst van de link:
Heeft u geprobeerd uw Orange abonnement om te zetten naar ‘prepaid’ en kon u uw opgebouwde beltegoed niet meenemen terwijl u dat indertijd wel is verteld in de winkel waar u het abonnement heeft afgesloten? Meld u dan aan voor onze actie.
Telecombedrijf Orange bood de mogelijkheid het tegoed van een abonnement onbeperkt mee te nemen naar een prepaidpakket. Sinds 19 december 2005 kan dat echter niet meer. Dat is vooral vervelend voor mensen die relatief weinig bellen, maar toch voor de abonnementsvorm hebben gekozen, juist omdat ze het bedrag niet kwijt zouden raken.
Oplossen
De Consumentenbond vindt de tussentijdse wijziging door Orange niet acceptabel voor consumenten die een abonnement zijn aangegaan met de toezegging dat het tegoed altijd meegenomen kon worden. De bond heeft contact gezocht met Orange om te bespreken hoe de tegoeden zeker gesteld kunnen worden.
Orange neemt klachten van haar klanten serieus en wil ze graag oplossen. Als blijkt dat uw contract is gesloten onder de voorwaarde dat het tegoed onbeperkt is mee te nemen naar prepaid, dan zal Orange dat nakomen. Kiest u voor een abonnement dan heeft Orange voor deze gelegenheid twee opties.
Meedoen
U kunt meedoen aan de actie die de bond in overleg met Orange is gestart. Van 4 juli tot 1 september 2006 kunt u zich aanmelden via deze website. Deelname kost €5.
Raar dat dat linkje naar de consumentenbond niet meer werkt sinds een paar dagen.
Hebben ze zich bedacht ?
Hebben ze zich bedacht ?
Heeft er al iemand een antwoord gekregen van Orange nadat de klacht via de Consumentenbond is ingediend? Ik ben namelijk wel erg benieuwd of het werkt. Heb al aan flink aantal keren geprobeerd (telefonisch) om mijn geld terug te krijgen maar iedere keer een keihard nee van Orange. Gaan ze nu toch eindelijk om na wat druk van de Consumentenbond of durven ze te blijven weigeren?
Of ben ik erg ongeduldig?
Of ben ik erg ongeduldig?
Zie hier
De Consumentenbond heeft met mobiele operator Orange een akkoord gesloten, zodat prepaidbellers de belminuten van het oude Orange-abonnement alsnog mee kunnen nemen. Het akkoord heeft betrekking op mensen die bij het afsluiten van een abonnement te horen hadden gekregen dat ze bij een eventuele omzetting naar prepaid de nog niet gebruikte belminuten onbeperkt konden meenemen. Omdat dit volgens de operator fraudegevoelig was werden de voorwaarden gewijzigd. Hiervan werden, zo stelt de Bond, duizenden abonnees de dupe.
De Consumentenbond heeft met mobiele operator Orange een akkoord gesloten, zodat prepaidbellers de belminuten van het oude Orange-abonnement alsnog mee kunnen nemen. Het akkoord heeft betrekking op mensen die bij het afsluiten van een abonnement te horen hadden gekregen dat ze bij een eventuele omzetting naar prepaid de nog niet gebruikte belminuten onbeperkt konden meenemen. Omdat dit volgens de operator fraudegevoelig was werden de voorwaarden gewijzigd. Hiervan werden, zo stelt de Bond, duizenden abonnees de dupe.
Is natuurlijk ook een beetje duister in mijn ogen, of het geld voor iedereen of voor niemand, maar dat het alleen voor consumentenbond leden zou gelden is wel heel apartDe Consumentenbond heeft met mobiele operator Orange een akkoord gesloten
Komt er op neer dat de individualist kan barsten van Orange!!!!
Ik kan me voorstellen dat de Consumentenbond dingen regelt voor zijn leden maar als 'individualist' kun je natuurlijk wel verwijzen naar die afspraken. Of je wordt gewoon ook lid van de Consumentenbond, kan ook natuurlijk
Lid worden van de consumentenbond kost wel bijna 30 euro plus de 5 euro voor de actie om je gelijk te halen.
Ik neem aan dat ik dezelfde rechten heb als mensen die lid zijn.
Ik ga hierbij uit van het gelijkheidsprincipe.
Ik denk dat het laatste woord met Orange over mijn beltegoed mee te nemen naar prepaid nog niet gesproken is.
Ik denk dat het laatste woord met Orange over mijn beltegoed mee te nemen naar prepaid nog niet gesproken is.
Laatst gewijzigd door hharteman op 15 jul 2006 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Niks aan toe te voegen!Ik neem aan dat ik dezelfde rechten heb als mensen die lid zijn.
Ik ga hierbij uit van het gelijkheid principe.
Ik Ga nu eerst 6 weken op vakantie naar Zuid Frankrijk, Zal daar in iedergeval Orange als provider uitschakelen
Ik neem aan dat iedereen na deze actie van de Consumentenbond zijn gelijk kan halen; voordeel via de Consumentenbond is dat het waarschijnlijk zonder gezeur en snel gaat.hharteman schreef:Lid worden van de consumentenbond kost wel bijna 30 euro plus de 5 euro voor de actie om je gelijk te halen.
en iedereen was weer gelukkig met 300 euro prepaid tegoed...
Ja en? Dat is toch gewoon betaald? Anders was Orange er maar gelukkig mee geweest en dat was nou net niet de bedoeling .
Natuurlijk heeft Orange zich in de vingers gesneden met deze actie (telefoons met hoge korting leveren aan mensen die nooit bellen en mensen die een deel van het overgebleven beltegoed cashen via 090x-nummers) maar het heeft ze ook een enorme hoop klanten opgeleverd. Moeten ze nu niet gaan piepen als een deel van de mensen laat horen dat ze recht hebben op het overzetten van dat tegoed op een prepaid'abonnement'. Dat geld is wel betaald door hun klanten en dus is het je reinste diefstal als ze dat ineens niet meer betalen. Gelukkig heeft de publiciteit (van de Consumentenbond?) hen doen inzien dat het niet klopte wat ze aan het doen waren en rennen ze nu ineens als gekken om de klanten te bereiken en toezeggingen te doen
Natuurlijk heeft Orange zich in de vingers gesneden met deze actie (telefoons met hoge korting leveren aan mensen die nooit bellen en mensen die een deel van het overgebleven beltegoed cashen via 090x-nummers) maar het heeft ze ook een enorme hoop klanten opgeleverd. Moeten ze nu niet gaan piepen als een deel van de mensen laat horen dat ze recht hebben op het overzetten van dat tegoed op een prepaid'abonnement'. Dat geld is wel betaald door hun klanten en dus is het je reinste diefstal als ze dat ineens niet meer betalen. Gelukkig heeft de publiciteit (van de Consumentenbond?) hen doen inzien dat het niet klopte wat ze aan het doen waren en rennen ze nu ineens als gekken om de klanten te bereiken en toezeggingen te doen
Iemand al een reactie via deze actie (dat rijmt)?
Hoi,
Ik heb een klachtenbrief geschreven, diverse belletjes naar de klantenservice van Orange gedaan en me aangemeld bij de consumentenbond begin juli maar tot dusver zonder resultaat.
Mij zeggen ze niets positiefs toe.Ik kom veel nonchalante mensen tegen die het geen ... uitmaakt dat ik en nog tig anderen met dit probleem zit.
Ik heb een klachtenbrief geschreven, diverse belletjes naar de klantenservice van Orange gedaan en me aangemeld bij de consumentenbond begin juli maar tot dusver zonder resultaat.
Mij zeggen ze niets positiefs toe.Ik kom veel nonchalante mensen tegen die het geen ... uitmaakt dat ik en nog tig anderen met dit probleem zit.