op 11 maart 2010 veranderde ik van abonnement bij KPN (blackberry met internet voor 24 maanden). op 10 maart 2012 liet deze telefoon me in de steek en wilde ik het abonnement opzeggen maar dit kon volgens de personen in de winkel pas in juli 2012? Ik heb bij een andere provider een nieuw en gunstiger abonnement afgesloten en betaal dus nu ook nog steeds voor een kpn-telefoon die hapert en niet gebruikt wordt.
Ik kwam dus vandaag tot deze conclusie omdat ik online mijn abonnement wilde opzeggen en ga ook nog navragen in de kpn-winkel in de buurt wat hiervan de gedachtengang is.
Weet iemand hier wat mijn rechten hier in zijn? Hebben hier nog meer mensen hetzelfde meegemaakt?
alvast bedankt voor de reacties.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen abo Kpn...
Re: opzeggen abo Kpn...
Ik zou zeggen dat het komt omdat het mogelijk verlengd is toendertijd. Dit kan een aantal maanden voor het einde van je contract. Mogelijk iets met nummerbehoud, waarbij het contract pas in ging op de datum van het nummerbehoud. Mogelijk heeft u een zakelijk contract, de opzegtermijnen zijn daar vaak anders, meestal iets van 3 maand, ingaande vanaf de volgende maand.
Andere verklaring kan ik zo niet bedenken. hoewel de latste de meest waarschijnlijke lijkt. Halverwege maart, dus eerstvolgende maand is april, 3 maand later is juli.
Andere verklaring kan ik zo niet bedenken. hoewel de latste de meest waarschijnlijke lijkt. Halverwege maart, dus eerstvolgende maand is april, 3 maand later is juli.
-
nathalie1970
Re: opzeggen abo Kpn...
@Berndv: dankjewel voor je reactie... hier had ik idd niet aan gedacht. Maar heel waarschijnlijk is het idd zo gegaan.