LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen abonnement bij Hi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
triathlonman

Opzeggen abonnement bij Hi

Ongelezen bericht door triathlonman »

Ik heb vandaag een poging ondernomen om het abonnement bij Hi op te zeggen.
De eerste keer heb ik na een half uur wachten opgehangen. De tweede keer werd ik te woord gestaan door een onvriendelijke en onbeschofte mevrouw te woord gestaan die ook nog eens het gesprek doodleuk beëindigde. De derde keer kreeg ik een hele vlotte man aan de lijn waar niets een probleem was. Het gevolg geen verwerking van de beëindiging van het abonnement. Want er volgde namelijk geen sms bericht waarin de bevestiging van de beëindiging wordt verstuurd.
Een eerste ervaring ? Nee hoor, bij het opzeggen van een ander abonnement bij Hi leverde dezelfde ervaring op.

Het gevolg is dat wij nooit meer een abonnement zullen afsluiten bij Hi.
Mijn advies, sluit NOOIT een abonnement af bij Hi want het is het begin van één lange reeks van problemen en ellende.

Abigail1

Re: Opzeggen abonnement bij Hi

Ongelezen bericht door Abigail1 »

Heb ongeveer net hetzelfde meegemaakt bij Simpel. Vanaf 9 februari j.l. heb ik al geemaild (om te email te verzenden hetgeen alleen op hun website kan d.m.v. het invullen van een formulier, een eigen emailadres heb ik nooit gehad, waarbij de email alleen wordt verzonden als je ook nog eens op hier bestellen klikt, want anders blijft het staan en ik stond uiteraard niet op een bestelpagina!), gebeld en elke keer een kleine 20 minuten moeten wachten tot je iemand aan de lijn krijgt. Toezeggingen dat e.e.a. is gecancelled, nooit een brief of email ter bevestiging, wel abonnementsgeld van je rekening af, dat niet storneerbaar blijkt te zijn. De bank kan hier ook niets aan doen.

Ik heb nu drie maal iemand van Simpel aan de lijn gehad (kassa, 0900 nummer) en drie keer bedonderd. Ze liegen maar wat, schrijven zgn. emails naar de desbetreffende afdeling, en vervolgens gebeurt er niets.

Simpel is overigens van T-Mobile, ook al ontkennen medewerkers van Simpel dat.

Roytheslayer

Re: Opzeggen abonnement bij Hi

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Simpel is niet van T-Mobile, maken alleen gebruik van het netwerk van T-Mobile.
Aan te raden is ook altijd om een opzegging schriftelijk en aangetekend te doen.
Of in geval van nummerbehoud het door de nieuwe provider te laten doen.

Gesloten