LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen abonnement vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
witte sering

opzeggen abonnement vodafone

Ongelezen bericht door witte sering »

Ik heb mijn abonnement van vodafone per brief opgezegd op 02-09-2004.
Volgens de voorwaarden moet je dit drie maanden van te voren doen.
De eerste vervaldag zou dus zijn 02-12-2004.
Eind december 2004 kreeg ik een faktuur met abonnementskosten en gesprekskosten te betalen van € 4.27 voor de periode 01-12-2004 tot en met 06-12-2004.
Vodafone beweert dat het abonnement pas opgezegd is op het moment dat hun de brief verwerkt hebben, en dat was op 06-12-2004, terwijl de dagtekening van mijn brief 02-09-2004 was.
Kunnen ze dit zomaar doen? de opzegging laten afhangen van de bezorgservice van de post?
Ik ben blij dat ik van vodafone af ben, stelletje mierenn....

Gast

Re: opzeggen abonnement vodafone

Ongelezen bericht door Gast »

je had de brief beter aangetekend kunnen versturen. dan kunnen ze ook niet gaan zijken over een datum. ik kan ook wel een brief opsturen nu en er december op gaan zetten. dan zou ik dus geen 3 maanden opzegtermijn hebben maar nog enkel februari hoeven te betalen.

Libel

Ongelezen bericht door Libel »

Wie zijn er nu mierenn....... het is toch heel normaal dat de eigen dagtekening niet aangehouden wordt dan kan je alles wel invullen.
Het is ook niet zo dat de verwerkingsdatum aangehouden wordt de datum dat de post aankomt komt er een dagstempel op en deze datum houden ze aan als datum van opzeggen. Post komt alleen op werkdagen binnen en werkdagen zijn van maandag tot vrijdag. Als je zelf even maar 'n beetje na had gedacht had je dat ook kunnen bedenken en dan niet meteen hoeven gaan schelden over dat ze mierenn...... zijn.

gabybos

Ongelezen bericht door gabybos »

als je per post een nieuwe abonnement zou aansluiten en je verstuurd je brief de 20e ,de 23e komt deze aan ,als vodafone dan vanaf de 20e abonnementskosten gaat rekenen zou je ook piepen dus zeur niet.

ks3401

Ongelezen bericht door ks3401 »

Ik heb begin november opgezegd, ben vervolgens gebeld voor een contractverlenging ik heb verteld dat ik reeds had opgezegd. Vervolgens hoor ik een hele tijd niets. Ik stuur een mail omdat de eindadatum met rappe schrede dichterbij komt. Het antwoord. sorry meneer niets ontvangen graag drie maanden van te voren opzeggen. heb ik ook gedaan ( niet aangetekend stom van mij). vervolgens stuur ik hem nog een keer per fax. stuur weer 2 mails maar geen reactie. Helaas. Toch raar dat ik na mijn opzegging een verlengingsvoorstel krijg en vervolgens niets meer hoor.

[email protected]

Gesloten