LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen hetnet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
corfaas

opzeggen hetnet

Ongelezen bericht door corfaas »

het is toch schandalig ik ben nu al 1 maand bezig om van hetnet naar wanadoo over te stappen hetnet wil de lijn maar niet vrij maken. terwijl ik toch op tijd heb opgezegt ols ik bel zeggen ze dat het zo snel mogelijk gedaan wordt maar ze doen het niet. ik kan de rekenig ook niet blokkeren want die gaat via kpn .wie weet een oplossing voor dit probleem,groetjes cor

Gast

Re: opzeggen hetnet

Ongelezen bericht door Gast »

Bij hetnet zijn ze nogal hardnekkig als het gaat om het opzeggen van je account.

Ik heb hetzelfde meegemaakt, ik moest bij de klantenservice van Planet zijn, waat HetNet deel van uitmaakt.

Ene Michel van de debiteurenadministratie beweerde dat ik nooit tijdig had opgezegd, waardoor ik mijn huidige zonnet-abonnement niet kon activeren. Ik heb hem de bevestiging van mijn (overigens weldegelijk tijdige) opzegging doorgefaxt. Toen kon Michel er niet meer onderuit. Duizend en een excuses, maar het betekende wel dat ik drie weken zonder aansluiting zou blijven zitten.

Ik heb Michel toen voorgesteld, dat ik tot de nieuwe aansluiting op hun kosten (het ging toen dus nog via telefoontikken) wilde blijven internetten.

Toen kon het ineens razendsnel geregeld worden. Ik had binnen 24 uur mijn zonnet-aansluiting, en nog twee euro goedkoper dan bij HetNet. En dat stak Michel geloof ik nog het meeste.......

Dus gewoon erop staan dat ze het meteen in orde maken, zou ik zeggen. Zo niet, zijn de extra te maken kosten voor hun rekening.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het net is een louche organistatie.
Verleden jaar in october heb ik al mijn abonnementen bij het net schriftelijk opgezegd conform hun voorwaarden.
Daarna kreeg ik een schrijven terug,dat met ingang van 12 december 2004 alle abonnementen beeindigd werden.
In Januari 2005 bekijk ik mijn bankafschriften en kom tot de conclusie dat het net nog steeds stevig de abonnementsgelden is aan het afschrijven.
Ik ook niet gek en heb een aangetekende brief geschreven naar het net ,waarin ik schreef dat ik alle afboekingen via de bank zou terugvorderen.
waarna ik een schrijven van het net terug kreeg,dat al mijn abonnementen per 1 april 2005 zouden beeindigen.
Ondertussen heb ik een vriend die advocaat is ingeschakeld,die mij voorstelde te wachten tot april 2005.
Over enkele dagen is het April 2005,mocht dan nog enig bedrag van mijn rekening worden afgeschreven zullen wij het net dagvaarden en verhaal halen over hun wanbeleid,want alle abonnementen betekent immers alles wat bij hetnet loopt. :D :D :D :D :D :D :D

Ciganyleany

Ongelezen bericht door Ciganyleany »

Het Net;

een club die niet te vertrouwen is.
administratie die niet deugt.
men komt geen afspraken na.
men leest de klachtenbrieven niet.
men reageert niet.
het enige wat ze doen; is geld afschrijven.

Boeven!!

Gesloten