onlangs wilde ik mijn telefoon en internet stop zetten bij upc na vele telefoontjes te hebben gepleegd en vele uren wachten werd mij meegedeeld dat ik mijn internetaansluiting direct stop kon zetten maar dat mijn telefoonaansluiting doorliep tot april 2007{heb sinds 2005 telefonie van upc} kan dit maar zo?
Mag men een abonement altijd stilzwijgend verlengen,ik dacht n.l dat je hier over bericht zou moeten krijgen
Hans kruizinga
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen internet en telefonie
Re: opzeggen internet en telefonie
Ja, dit kan.
Het is niet voor niets "stilzwijgend"!!!! Dit wil dus zeggen dat het automatisch door blijft lopen zonder berichtgeving.
Het is niet voor niets "stilzwijgend"!!!! Dit wil dus zeggen dat het automatisch door blijft lopen zonder berichtgeving.
Re: opzeggen internet en telefonie
Het zelfde als je geabboneerd bent op een magazine, moet je ook drie maanden van tevoren opzeggen, anders blijf je nog een jaar lid.
Eigenlijk moet dit veranderen, dat je eerst een jaar lid moet zijn, kan ik begrijpen, maar daarna? Misschien een opzeg termijn van drie maanden?
Eigenlijk moet dit veranderen, dat je eerst een jaar lid moet zijn, kan ik begrijpen, maar daarna? Misschien een opzeg termijn van drie maanden?
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 12 dec 2006 22:05
Re: opzeggen internet en telefonie
Je tekend ervoor, dus ja, dat kan..
Re: opzeggen internet en telefonie
Voor upc zijn klanten een melkkoe!
Ik had een jaarcontract voor internet+bellen. Al van het begin waren er problemen met te hoge rekeningen.Bellen,schrijven en emailen het maakte allemaal niet uit er werd gewoon niet of nauwelijks op gereageerd.Ik was dan ook maar wat blij toen het jaar om was.In september heb ik mijn abonnement opgezegd voor 3 november zowel per brief als per email.Ook hier werd niet op gereageerd.Pas een korte tijd voor de afloop van het abonnement kreeg ik een doos thuis gestuurd voor het modem met de mededeling dat ik deze binnen vijf dagen terug moest sturen.Op drie november werd ik afgesloten na precies een jaar.Doch begin december ontving ik een factuur van maar liefst € 352,29 onder de beschrijving van: Afkoop resterende abonnementstermijn! Dit is pure oplichterij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga dit uiteraard NIET betalen! Ik heb geen schuld bij upc maar upc moet mij nog de borg van het modem terug betalen.
Ik zou eenieder willen waarschuwen "BLIJF VAN UPC AF" D.R.
Ik had een jaarcontract voor internet+bellen. Al van het begin waren er problemen met te hoge rekeningen.Bellen,schrijven en emailen het maakte allemaal niet uit er werd gewoon niet of nauwelijks op gereageerd.Ik was dan ook maar wat blij toen het jaar om was.In september heb ik mijn abonnement opgezegd voor 3 november zowel per brief als per email.Ook hier werd niet op gereageerd.Pas een korte tijd voor de afloop van het abonnement kreeg ik een doos thuis gestuurd voor het modem met de mededeling dat ik deze binnen vijf dagen terug moest sturen.Op drie november werd ik afgesloten na precies een jaar.Doch begin december ontving ik een factuur van maar liefst € 352,29 onder de beschrijving van: Afkoop resterende abonnementstermijn! Dit is pure oplichterij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga dit uiteraard NIET betalen! Ik heb geen schuld bij upc maar upc moet mij nog de borg van het modem terug betalen.
Ik zou eenieder willen waarschuwen "BLIJF VAN UPC AF" D.R.