LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen vaste telefonie tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
willem36

opzeggen vaste telefonie tele2

Ongelezen bericht door willem36 »

in april heb ik schriftelijk mijn vaste abbonement opgezegd bij tele2. ze zijn echter gewoon het vaste maandbedrag af blijven schrijven. ik het diverse malen de klantenservice (is geen gratis nummer) gebeld en diverse malen op hun zogenaamde interactive help desk hier contact over gehad. er werdt telkens bevestigd dat ze mijn brief ontvangen hadden en dat het zo snel mogelijk geregeld zou worden. ik heb natuurlijk de afschrijvingen laten storneren, maar na diverse brieven waarin gedreigd werdt met afsluiten(was al lang gebeurt was omdat ik was overgestapt naar upc) kreeg ik tenslotte in incasso bureau op mijn dak. bij Tele werken dusdanig incababele medewerkers dus ik raad iedereen aan om geen zaken met tele2 te doen. we zijn nu ruim 8 maanden verder en het is nog steeds niet geregeld. Ik ben nu bezig om mijn geld via de geschillencomissie terug te krijgen.

ciske

Re: opzeggen vaste telefonie tele2

Ongelezen bericht door ciske »

als jij bewijs op papier hebt dan kennen ze je niks maken , zou zeggen laat ze maar een incasso sturen , bewijs is er dan.

tele2 is naadje.

Gesloten