LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegkosten KPN??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: Opzegkosten KPN??

Ongelezen bericht door RobbieP »

toch denk ik dat je voor dit soort standaardvragen eerder een betrouwbaar antwoord krijgt via de klantenservice dan via deze site. Dat je daar dan even op moet wachten is dan misschien even jammer.

BjcK
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 mei 2004 01:05

Re: Opzegkosten KPN??

Ongelezen bericht door BjcK »

Kortom wat er gebeurd is:

KPN heeft 1 maand opzegtermijn, maar je moet/kan zelf niet opzeggen als je wilt overstappen en een andere partij (hier Casema) het nummer gaat overnemen.

Casema zal dus bij jouw aanvraag van nummerportering (overzetten telefoonnummer van aanbieder naar aanbieder) rekening moeten houden dat jij een maand opzegtermijn hebt. En dus de portering inplannen voor een datum verderweg of minimaal 30 dagen in de toekomst.

Doen ze dit niet en porteren ze het nummer eerder, dan krijg je van KPN nog een nota voor de reseterende dagen/maanddeel.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Opzegkosten KPN??

Ongelezen bericht door sprokkel »

Nog steeds geen bericht van kpn gehad, we zijn weer een week verder, het blijft daar dus een chaos met de adminisratie.

Gesloten