LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzegkosten KPN??
Opzegkosten KPN??
Na 25 jaar trouwe dienst eindelijk KPN eens ingeruild voor Casema,
krijg ik een eindnota van KPN met oa € 14.93 'opzegkosten'.
Hier kan ik dus niets van vinden op de KPN-site en Casema heeft me ook niet gewaarschuwd dat er mogelijk kosten aan verbonden waren.
Ook zoeken naar 'opzegtermijn' of 'opzeggen' op de KPN-site levert geen zinnige info op.
Hebben meer mensen hier last van?
krijg ik een eindnota van KPN met oa € 14.93 'opzegkosten'.
Hier kan ik dus niets van vinden op de KPN-site en Casema heeft me ook niet gewaarschuwd dat er mogelijk kosten aan verbonden waren.
Ook zoeken naar 'opzegtermijn' of 'opzeggen' op de KPN-site levert geen zinnige info op.
Hebben meer mensen hier last van?
Re: Opzegkosten KPN??
waarom posten mensen dit soort vragen bij tros-radar ipv gewoon even voor uitleg naar de klantenservice bellen
Re: Opzegkosten KPN??
Omdat mensen zich willen laten informeren en zo voorkomen, dat zij door een klantenservice een oor aangenaaid krijgen.RobbieP
Geplaatst op 21 Sep 2006 00:34 door RobbieP
waarom posten mensen dit soort vragen bij tros-radar ipv gewoon even voor uitleg naar de klantenservice bellen
Vooral bij KPN zijn ze momenteel erg inventief.
Je wordt gewoon belogen en bedrogen.
Re: Opzegkosten KPN??
Ik neem aan dat je daar bewijzen voor hebt?Je wordt gewoon belogen en bedrogen.
Re: Opzegkosten KPN??
Dit bedrag wordt in rekening gebracht als een telefoonlijn eerder is gesloopt (c.q. het telefoonnummer eerder is geporteerd) dan de opzegdatum + opzegtermijn.
Het is dus een afkoopsom voor een deel van de opzegtermijn.
Het is dus een afkoopsom voor een deel van de opzegtermijn.
Re: Opzegkosten KPN??
Ja zeker, maar op het moment ontbreekt mij de lust om een en ander te verwoorden.Dilbert29
Geplaatst op 21 Sep 2006 08:37 door Dilbert29
Quote:
Je wordt gewoon belogen en bedrogen.
Ik neem aan dat je daar bewijzen voor hebt?
Ik heb het zelfs op schrift.
Re: Opzegkosten KPN??
Geen bewijs dus, precies zoals ik al dacht.
Re: Opzegkosten KPN??
Afsluitkosten heb je bij meer bedrijven, je wordt gelokt met een leuke actie war je geen aansluitkosten hoef te betalen.
Twinner van Esset had dat ook, dit is de voorloper van @home telefonie
Twinner van Esset had dat ook, dit is de voorloper van @home telefonie
Re: Opzegkosten KPN??
"Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten".Dilbert29
Geplaatst op 21 Sep 2006 11:40 door Dilbert29
Geen bewijs dus, precies zoals ik al dacht.
Geen inlevingsvermogen.
Niet denken waarom wil die man er niet over schrijven, voelt hij zich niet goed misschien of is hij druk met andere dingen.
Zoals gezegd ik heb de bewijzen en die blijben actueel.
Dus ik ga nu beslist niet jouw nieuwsgierigheid bevredigen.
Re: Opzegkosten KPN??
Niet goed of te goed? En druk met andere dingen valt wel mee gezien je reacties hier.voelt hij zich niet goed misschien of is hij druk met andere dingen.
Ik herhaal dus, geen enkel bewijs voor de zogenaamde misdaden van KPN.
Re: Opzegkosten KPN??
Na 5 by-passes en een pacemaker staat deze 70 plusser zich in het zweet te werken in de tuin.Niet goed of te goed? En druk met andere dingen valt wel mee gezien je reacties hier.
Met een kop thee zit ik bij te komen achter mijn pc naast een verkoeling brengende ventilator.
Maar om over KPN te berichten is mij een brug te ver.
Deed ik dit wel, dan lijk jij me zo'n typje dat dan toch zegt
dat het niet waar is.
Re: Opzegkosten KPN??
Ik ga hier niet eens meer op in, mijn punt is gemaakt.
Re: Opzegkosten KPN??
Het is momenteel inderdaad een zooitje bij de kpn, dus kom jij maar eens met bewijzen dat het niet zo is.Dilbert29
Mijn zwager werkt bij kpn en die beaamt dat het administratief, zowel bij planet als bij kpn een rotzooitje is.
Dus welk punt heb jij gemaakt?
Re: Opzegkosten KPN??
ja bij de IPB afdeling misschien maar dit is een hele andere afdeling... het vaste net wel te verstaanMijn zwager werkt bij kpn en die beaamt dat het administratief, zowel bij planet als bij kpn een rotzooitje is
dus wat is je punt??
Re: Opzegkosten KPN??
dan is het nog steeds geen bewijs, alleen van horen zeggen dusMijn zwager werkt bij kpn en die beaamt dat het administratief, zowel bij planet als bij kpn een rotzooitje is.
Re: Opzegkosten KPN??
Planet, KPN, Het Net...prima bedrijven toch
Re: Opzegkosten KPN??
maar de aandelen blijven stijgen!!! zou het dan zo slecht gaan??? dacht het niet hahaha
Re: Opzegkosten KPN??
Van beleggen heb je in elk gevan geen verstand AnnePanne... aandelen stijgen of dalen obv verwachtingen van de belegger en/of speculatie. Een bedrijf dat een dikke winst presenteert terwijl de beleggers nót betere cijfers hadden verwacht, daalt gewoon keihard in waarde.
De (stijgende) aandelenkoers van KPN is dus louter speculatief.
De (stijgende) aandelenkoers van KPN is dus louter speculatief.
Re: Opzegkosten KPN??
Dit is dus mijn punt.
Naar aanleiding van uw bericht informeren wij u als volgt:
In ons systeem is uw probleem reeds bekend en doorgegeven aan de afdeling die dit gaat behandelen onder registratienummer: xxxxxxx.
Wegens grote drukte is het niet mogelijk gebleken per ommegaande telefonisch contact met u op te nemen. Onze excuses hiervoor.
Vriendelijk verzoeken wij u om uw geduld. Zo spoedig mogelijk na het doorzetten van uw klacht zal er contact met u opgenomen worden.
Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Erwin van Tongeren
KPN
Naar aanleiding van uw bericht informeren wij u als volgt:
In ons systeem is uw probleem reeds bekend en doorgegeven aan de afdeling die dit gaat behandelen onder registratienummer: xxxxxxx.
Wegens grote drukte is het niet mogelijk gebleken per ommegaande telefonisch contact met u op te nemen. Onze excuses hiervoor.
Vriendelijk verzoeken wij u om uw geduld. Zo spoedig mogelijk na het doorzetten van uw klacht zal er contact met u opgenomen worden.
Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Erwin van Tongeren
KPN
Re: Opzegkosten KPN??
Ik heb het hier gepost omdat ik van KPN op mijn service verzoek las dat ik binnen 2 werkdagen antwoord kreeg en ik er nog niet achter ben welke 2 dagen ze werken.waarom posten mensen dit soort vragen bij tros-radar ipv gewoon even voor uitleg naar de klantenservice bellen
Update:
Ik heb inmiddels antwoord gekregen;
Het blijkt idd dat m'n nieuwe provider geen rekening heeft gehouden met de opzegtermjn.
Laatst gewijzigd door Rleen op 27 sep 2006 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.