LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange abonnement kosteloos opzeggen ivm tariefwijziging???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
boggel

Orange abonnement kosteloos opzeggen ivm tariefwijziging???

Ongelezen bericht door boggel »

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs las ik op enkele andere forums dat Orange haar tarieven voor het bellen naar het buitenland, en smssen naar het buitenland heeft gewijzigd.

Volgens de algemene voorwaarden zou het dus mogelijk zijn om het contract kosteloos te beindigen.

Volgens Orange kon dit tot half juni 2004 ergens.
Hierna zou het niet meer mogelijk zijn, en hang je er gewoon aan vast.

Orange heeft dit per brief of via de rekening kenbaar hebben gemaakt.
Bij mij niet dus!

Heeft iemand hier informatie over? Klopt dit verhaal? Zijn er mensen die na deze datum nog hebben opgezegd ofzo? Of die opzegging is geweigerd?

Ik hoor het graag van u

bulletje

Re: Orange abonnement kosteloos opzeggen ivm tariefwijziging???

Ongelezen bericht door bulletje »

@ boggel:

Het verhaal vd tariefwijziging klopt idd. Ik heb ook later dan half juni gereageerd en ook bij mij is het kostenloos afgesloten. Gewoon even een brief sturen en kort en bondig aangeven dat jij niet schriftelijk op de hoogte bent gesteld en dat je via telefonisch contact met de klantenservice vernomen hebt dat je je abo kosteloos op kon zeggen. Ik denk wel dat je nu te laat bent. Ik heb het eind juni nog geregeld en toen kon het nog net. Ook ik was er niet over ingelicht.

Ik zou zeggen, probeer het, nee heb je ja kun je krijgen. Suc6

Een KPN-er

Ongelezen bericht door Een KPN-er »

@Boggel:

je moet wel kunnen aantonen dat je duurder uit bent. Als je nooit naar het buitenland belt of SMSt dan wordt het een lastig verhaal.

bulletje

Ongelezen bericht door bulletje »

@ KPN-er

Is bij mijn niet naar gevraagd. 6 dagen nadat ik de brief had verstuurd werd ik afgesloten. En ik bel/sms helemaal nooit naar of vanuit het buitenland...

boggel

Hoi Bulletje,

Wanneer heb je die brief gestuurd??

Groeten

Richard

Bulletje

Ongelezen bericht door Bulletje »

@ Boggel

Die brief heb ik ruim een maand geleden verstuurd. Er is bij mij nergens naar gevraagd. Ik kreeg netjes een brief terug, waar in stond dat ze mijn beslissing betreurden maar wel respecteerden. Vervolgens werd ik afgesloten en kon ik op zoek naar een nieuwe mobiel + nieuwe provider. Gewoon proberen, je weet maar nooit!! Suc6 ermee!

boggel

Dank u

Ik heb reeds twee brieven verstuurd (voor de zekerheid).

Ik wacht het eventjes af.

Zal wel mooi zijn als ik er zo vanaf kom.

Groeten

Boggel

boggel

waarom wil je van je orange abonnement af,vast niet omdat je duurder uit bent ,veel zaken zijn namelijk goedkoper geworden,het is gewoon puur uit materiele zin zodat je een nieuw mobieltje krijgt zeker ! sneu verhaal.

Bulletje

Ongelezen bericht door Bulletje »

@ Boggel

Een nieuw mobieltje is nooit weg toch? Je bent een dief van je eigen portemonnee als je geen gebruik maakt van zo'n domme fout van Orange. Immers de algemene voorwaarden eenzijdig aanpassen kan ik niet slim noemen, want dit heeft ze veel abonnees gekost.

Gegroet

boggel

Jammer dat ze mijn vorige opmerking gewist hebben.

Er zijn blijkbaar ook mensen op dit forum te vinden die op de een of andere manier verbonden zijn met Orange.

(meneer met zijn sneu verhaal!)

Je hebt gelijk bulletje, een nieuw toestel is nooi weg.

Ik heb overigens bericht terug gehad:

Helaas kunnen ze niet aan mijn wensen tegemoet komen.

wordt vervolgd

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het is inderdaag mogelijk geweest om het abonnement bij Orange op te zeggen nav de tariefswijziging.De brief had dan wel op een bepaalde datum binnen moeten zijn. Is datniet het geval geweest, jammer dan maar dan zal de opzegging niet eerder geaccepteerd worden dat de afloopdatum van het contract. Dan kun je zoveel brieven sturen als je wilt, maar dat werk niet.Die uitzondering wordt namelijk voor niemand gemaakt bij Orange. :shock:

bolhuis

Ongelezen bericht door bolhuis »

nou lekker puh.... jammer joh toch maar weer het lange 2 jarige abonnement uitzitten ,omdat je toen zo graag toehapte op een duur toestel.

boggel

Hallo Bolhuis en gast,

Jullie hebben vast niets anders te doen.

Kleine kindertjes.

Ik ben blij dat ie nog maar 8 maanden loopt, die tijd is zo om.
Het was te proberen.

Waarschijnlijk zijn er toch nog mogelijkheden om dat contract op te zeggen. Dat ga ik uitzoeken.

Las Ballos

Gesloten