LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange en 4 dagen betalings termijn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bartvdv

orange en 4 dagen betalings termijn

Ongelezen bericht door bartvdv »

Ik word schijtziek van orangesmart.
Allereerst sturen ze nog ruim voordat je aan het verse beltegoed begint een herrinering per SMS, als het niet afgeschreven kon worden. Daarna komt de faktuur met 4 dagen betalingstermijn geheid vlak voor het weekeinde. Dus ga je op dag 3 naar het postkantoor om te betalen, eerder is niet mogelijk, dan krijg je de volgende dag een SMS " ondanks onze eerder herinnering..... . Ga je naar de orangeshop dan staan ze ook wat vreemd te kijken van ja hoe kun je dit voor de termijn betalen maar niet getreurt hier betalen kan ook niet.
ergo hoe je het ook doet het is hun haast systeem met een bijna impliciete verplichting tot girotel of sortgelijks waar ik me groen en geel aan erger.
IK bepaal of ik girotel of welke andere zogenaamd turbo systeem neem, niet een een of ander miezerig telefoon providertje.

Tosbaga

Re: orange en 4 dagen betalings termijn

Ongelezen bericht door Tosbaga »

voortaan op tijd betalen en als je geen geld hebt voor een abo, een prepaid pakken

GijZz
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jun 2005 16:43

Re: orange en 4 dagen betalings termijn

Ongelezen bericht door GijZz »

idd

Orange Ready zou beter zijn ;)

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: orange en 4 dagen betalings termijn

Ongelezen bericht door Predicador »

je kan het bedrag natuurlijk ook automatisch laten incasseren, als je voldoende geld op je rekening hebt...

Betalen via postkantoor is zo mogelijk nog langzamer dan zelf het geld naar het hoofdkantoor van Orange brengen.

nonja74
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2005 03:12

Re: orange en 4 dagen betalings termijn

Ongelezen bericht door nonja74 »

orange zet eerst het beltegoed op je kaart, en probeert het dan 3 weken later pas via automatische incasso te innen.
is dit niet gelukt, dan krijg je idd een herinnnerings sms en daarna een herinneringsfactuur.
het beltegoed heb je dus al lang en breed kunnen opbellen.

Gesloten