LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange headset voor Samsung E570

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pingel
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2007 14:55

Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door pingel »

In januari 2007 heb ik een Samsung E570 bij Orange
gekocht via internet, er zou een gratis bluetooth
headset bijgeleverd worden. Echter in het pakket zat
een instructie hoe die bij Samsung zelf aangevraagd
moest worden. Eerst lid worden van de Samsung-club
aanmelden alle gegevens doorgeven (je bh-maat hoef
je nog net niet door te geven, maar zo'n beetje al je
persoonlijke gegevens moeten op tafel komen).
Uiteindelijk komt die headset dus NIET. Reactie's naar
Orange worden niet beantwoord en Samsung geeft ook al
niet thuis. OPLICHTERIJ dus van ORANGE ! Ik heb bij hun
gekocht en niet bij Samsung.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door Kika29 »

Dit is een actie van samsung geweest en niet van Orange. Je moet dus echt bij samsung zijn. Zij hebben vaker van dit soort acties bij aankoop van een samsung.

Als je je telefoon had gehaald bij een andere provider had je die actie ook gekregen en had je waarschijnlijk gezegd dat die andere provider een oplichter was.....Beetje jammer.....

Als samsung hun acties niet uitleveren moet je dus echt bij samsung zijn...

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door fuiduif »

Anders bel je Samsung even? Ze kunnen moeilijk hun mond dichthouden in een gesprek ;)

beetje pro-activiteit kan geen kwaad.

ceesie69
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2007 15:20

Re: Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door ceesie69 »

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik ben vanaf april 2007 tot vandaag bezig geweest om de headset te ontvangen.
Vandaag te horen gekregen dat Samsung de bestelling niet heeft ontvangen en dat ik de headset dus niet krijg.

Ik heb de headset via de Samsung Funclub besteld en er heeft een melding op het scherm gestaan dat de headset verstuurd zal worden....niet dus. En dit alles omdat er geen bevestigingsmail naar mij verstuurd is. Op mijn vraag of dat misschien een fout van Samsung zou kunnen zijn heb ik nooit een antwoord gekregen.

Zeer klantontvriendelijke afhandeling waarbij de mails van "Janet" van Samsung vol met spelfouten zaten, lekker professioneel!! Ik ben zelfs voor leugenaar uitgemaakt omdat er gewoon gezegd werd dat ik de headset niet besteld heb.

Voor mij nooit meer een Samsung, wat een prutsers!!!

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door fuiduif »

In principe maakt de headset onderdeel uit van je overeenkomst met de winkel waar je het abonnement hebt afgesloten. Alhoewel ik niet weet of het een ontbindende reden is om het abonnement op te zeggen; ik weet niet welke afspraak er is mbt de headset. Heb je het abonnement bij een winkel of een providerwinkel afgesloten.

ceesie69
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2007 15:20

Re: Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door ceesie69 »

De telefoon is gekocht bij Telfort.nl. We hebben eerst contact opgenomen met Telfort maar wij werden naar Samsung verwezen. Het is een actie van Samsung.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door fuiduif »

Adverteerde de winkel/verkoper ermee? Dan heeft de verkoper toch wel verplichtingen ten aanzien van u. Als de actie alleen kenbaar werd gemaakt via doos of bijgevoegde flyer, dan moet u echt bij Samsung zijn. Stond er bij de aanbieding duidelijk aangegeven dat u de headset diende te bestellen bij Samsung?

ceesie69
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2007 15:20

Re: Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door ceesie69 »

Nee, er stond niet bij dat je hem apart moest bestellen. Er werd alleen aangegeven "Nu met gratis headset".

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Orange headset voor Samsung E570

Ongelezen bericht door Kika29 »

Ik ken deze actie.Deze actie werd alleen dmv een extra sleeve om de doos heen gepromoot en was een actie vanuit Samsung niet vanuit de providers.

Gesloten