LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ORANGE=KWALITEIT

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Wout

Re: ORANGE=KWALITEIT

Ongelezen bericht door Wout »

IBM, Orange en Atos Origin winnaars van de Jan Pieterszoon Coen-prijs 2003
5 november 2003 - Vandaag zijn de best presterende ICT-bedrijven in 2003 door Ernst & Young bekroond met de jaarlijkse Jan Pieterszoon Coen-prijs. Drie bedrijven hebben van directeuren, managers en professionals uit het bedrijfsleven en overheid de hoogste waardering gekregen voor hun service en kwaliteit. IBM is de winnaar in de categorie hard- en software, Orange in de categorie telecommunicatie en Atos Origin in de categorie ICT-dienstverlening.

De Ernst & Young Jan Pieterszoon Coen-Prijs is een publieksprijs voor het best presterende ICT -bedrijf in Nederland volgens de uitslag van de jaarlijkse enquête Trends in ICT. Ernst & Young heeft de prijs ingesteld om een bijdrage te kunnen leveren aan de stimulering en verbetering van kwaliteit en service van ICT-bedrijven. In vergelijking met vorig jaar is de waardering voor de ICT-bedrijven toegenomen. Het gemiddelde rapportcijfer bedraagt nu 7,13 terwijl dat in 2002 nog 6,87 bedroeg.

Orange
Telecommunicatie-aanbieder Orange scoort bovenmatig goed met haar service en ondersteuning. Dat is overigens geen verrassing: het bedrijf ontving eerder dit jaar de National Contact Centre Award voor haar service, en ook bij de Consumentenbond is Orange eerder dit jaar het beste beoordeeld op klantenservice. Vodafone en Siemens hebben in het onderzoek van Ernst & Young eveneens een hoge waardering ontvangen. Overigens krijgt de service van alle overige telecommunicatieaanbieders een relatief laag gemiddeld rapportcijfer: een 6,7. In vergelijking met andere categorieën ICT -bedrijven is er nog een wereld te winnen. Met de kwaliteit van producten en diensten scoort Orange ook hoog, waar het gemiddelde van alle onderzochte telecombedrijven op 7,2 ligt. Samen met de beoordeling van de service en ondersteuning wordt Orange overall als beste telecombedrijf beoordeeld. David Holliday, CEO van Orange Nederland, toonde zich zeer verheugd met de prijs. 'Vooral omdat Orange natuurlijk pas zeven maanden geleden in Nederland begonnen is. Deze prijs geeft aan dat we op de juiste weg zitten. Daarnaast is het natuurlijk een compliment en een stimulans voor alle Orange medewerkers.'

http://www.ey.nl/?pag=788&nieuws_id=1810

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

PFFFFFFFFFFFFFFFF af en toe wordt ik best moe van die reacties op een forum, maar goed het is ook wel weer leuk.

Iedere provider heeft zijn voor en nadelen ( de een is duur, de ander heeft geen service, de ander geen bereik, etc).

Het is allemaal vrij duur, maar let op de privatisering van de mobiele telefonie moet nog beginnen dus mensen binnenkort zullen de prijzen drastisch omlaag gaan.
Bij de vaste telefonie heeft KPN ons jarenlang teveel laten betalen, maar ja we moesten wel want we hadden geen ander alternatief en nu zit KPN in een lastig pakket.
Ik vind het heerlijk privatisering want daardoor krijg ik een bepaald percentage betaalt over de telefoonrekening van mijn klanten, maand in, maand uit, zolang ze mijn klant blijven. Heerlijk toch!
Meer weten?
Mail maar:)
[email protected]

!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!! »

ORANGE is alles behalve kwaliteit!!!

Slecht bereik
Slechte service
hoge tarieven

en noem maar op

ALS IK IETS NIET GA NEMEN DAN IS DAT DAT PRUTSTONE wel
oftewijl ORANGE

tsag

Ongelezen bericht door tsag »

Wil die irritante MLM-er op zijn eigen forum blijven en niet onze discussie vervuilen met zijn ONZIN!
En even een tip, wil je enigszins serieus overkomen, neem dan niet zo'n kansloos bladiebladiebla@hotmail adres!

vandezet

Ongelezen bericht door vandezet »

Het idee dat ieder heeft van het bereik van het netwerk hangt volgens mij ook af van de plaats waar je tiz. Ik heb eerst Orange gehad en had overal waar ik kwam prima bereik.
Nu heb ik T-mobile en heb ik op een plek in de buurt waar ik veel rijd een zwart gat zitten. Voor mij is dat een reden om afscheid te nemen van T-mobile, omdat daar de verbinding telkens wegvalt. Uiterst irritant als je in gesprek bent.

De kwaliteit van de klantenservice ontdek je pas als je ze nodig hebt.Ik heb slechts een paar keer hoeven bellen.
Ik heb bij T-mobile en bij Dutchtone nimmer problemen of wachttijden gehad als ik belde.

En de prijs is pas van belang als de verschillende abo's voor jou (per saldo) dezelfde voor- en nadelen hebben. Eerst goed spul, dan pas kijken waar het het goedkoopst is.

Piet Z

Ongelezen bericht door Piet Z »

Das inderdaad waar het bereik hangt af van de plaats waar je zit! Dat Orange beter is in jou geval is een puur toeval! T-Mobile heeft 2 miljoen klanten en Orange net aan 1,1 miljoen, das een groot verschil. T-Mobile heeft dus noodzakelijkerwijze een betere dekking (nodig).

Het kan ook zijn dat het netwerk van T-Mobile niet geschikt is voor zoveel mensen, oftewijl overcapaciteit. Er bellen te veel mensen in een bepaald antennegebied, waardoor de antenne het grote aantal gesprekken niet aankan en (enkele) verbindingen verbreekt.

mira

Ongelezen bericht door mira »

ik had mijn telefoon sony erisccon t610 laten vallen waardoor de display kapot was ik heb met orange gebeld en mijn telefoon zou per koerier worden opgehaald en echt een week later kreeg ik mijn telefoon weer terug werd ook netjes thuis afgeleverd en weer helemaal heel en de gemaakte kosten werden niet berekend dit valt in mijn ogen echt onder goede service.perfect dus. nee neem dan telfort had ik eerst een abbonement die beweren jaren later opeens dat er nog rekeningen open staan 1 rekening kon ik gelijk aantonen en een half jaar later gaven ze toe die rekening was inmiddels bij hun binnen gekomen terwijl die in 2001 betaald is maar nu staan er opeens andere rekeningen open dus daar ben ik nog steeds mee bezig ik heb de overstap na orange gemaakt en het bevalt mij prima.

desids

Ongelezen bericht door desids »

Vodafone is een groot bedrijf, ik heb al een aantal jaar een abbon bij voda (voorheen, libertel) en ik ben zeer tevreden over hen. Geen gezeur, heb je vragen dan bel je en hoef je niet 20 min te wachtten voordat je geholpen bent.

Gast

En ORANGE heeft als eerste mobiel opwaarderen !!!!!!!

wout

Ongelezen bericht door wout »

Ook als eerste: bij Orange blijft je beltegoed altijd geldig jaar in jaar uit (zonder voorwaarden!)

Orange is vernieuwend! Top!

Marleen

Ongelezen bericht door Marleen »

hallo, wat een lulkoek, alle netwerken liggen gelijk. je kunt beter iets meer betalen en dan heb je ook goede service... In de Consumentenbond staat dat Orange de beste klantenservice heeft. :!:
dus wat is het probleem... ga gewoon met Orange bellen of ga naar een van de shops, kijk eens wat voor een kado's je erbij krijgt :D
the future is bright the future is ORANGE :P

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

Sorry Marleen mag ik ff zeggen dat Orange helemaal niet zo goed is als alle andere providers!!! Het gaat om buitendekking! Alle providers hebben wel goede buitendekking, maar ORange heeft vrijwel de slechtse binnendekking van alle providers.

The future is sad that future is ORANGE!!! :cry:

lena

Ongelezen bericht door lena »

wat zijn we toch triest zeg... om zo moeilijk te doen om een provider...
overal zijn wel eens problemen ongeacht netwerk of wat dan ook...
er zijn wel ergere dingen in de wereld :?

marieke3

Ongelezen bericht door marieke3 »

Nou ik vind orange erg goed.

is WEL GOEDKOPER. neem nu bv t-mobile. Kan je naast je maandbedrag nog apart betalen voor je sms-jes, buitenland etc. Ben je dus altijd duurder uit !! Zeker als student is orange erg handig. Als je een abo hebt voor 40 weet je dat je dat bedrag moet betalen en niet meer. Want je krijgt ook nog eens netjes een sms-je als het op is. Kun je van die stomme t-mobile niet zeggen. Al mijn studiegenoten gaan over naar orange, omdat hte zo veel scheelt!!

en beriek, nooit problemen mee, zelfs niet in de trein en binnen helemaal goed!!!

maar goed iedereen zijn mening zou ik zeggen.

Mo

Ongelezen bericht door Mo »

hee paultje, jij bent de enige die zon probleem heeft met orange? Waar woon je wat doe je met je telefoon. ( als je ze ij het water gooit hebt je geen bereik nee!!)

Gast

Ik weet niet wat je studeert, Marieke3, maar je kunt duidelijk niet goed rekenen, schrijven en ook niet nadenken! Het feit dat je alles uit één bundel betaaldt, betekend niet dat het ook automatisch goedkoper is! Wat je moet betalen hangt af van wat je gebruikt en wat het kost.
Ook bij Orange moet je bijbetalen als je over je bundel heengaat, tenzij je na het meldings-smsje tot het einde van de maand stopt met bellen, maar dat kan toch niemand!

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

Haha goeie grap!!! :lol: Ik ben helemaal niet de enige die een probleem heeft met Orange!!! IK ken ur wel meer!!! Toen ik mijn mobiele abo bij Telfort afsloot bij the phone House hebben ze Orange me zelfs afgeraden en dat is wel bij meer winkels!!! Orange is echt niet zo goed!!!

Ansje

Ongelezen bericht door Ansje »

Ha ha ha, da,s ook een goeie grap. Mij hebben ze JUIST Orange aangeraden bij de Phonehouse. En de rest is bekend! Binnenkort afgelopen. Hè, hè! :wink:

Ansje :lol:

Gast

En mij hebben ze zowel bij belcompany als bij phonehouse Orange aangeraden, kwestie van ff een postcodecheck laten doen !!!

Gast

haha, geloven jullie nu echt dat ze je een netwerk aanraden omdat dat beter is?! Ze raden je gewoon het netwerk aan waarvoor ze de hoogste bonus krijgen! Volgens een postcodecheck of dekkingstabel heb je namelijk bijna overal bereik terwijl dat in werkelijkheid soms best wel tegenvalt! Dat geldt natuurlijk voor alle netwerken

overigens verkopen ze bij de T4T geen orange meer....

Gesloten