Ik heb een soortgelijk geschil met Orange.
In oktober heb ik schriftelijk mijn abonnement opgezegd bij orange, hiervan heb ik op 2 novemeber netjes een schriftelijke bevestiging ontvangen, met daarin de einddatum 29 januari, terwijl wij ervan overtuigd waren dat eind december het abonnement afliep. Hierover hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Ornage, doordat wij ooit gemigreerd zijn naar een hogere bundel was er een foutje gemaakt en was de einddatum een maand opgeschoven. Aangezien we het abonement bijna niet meer gebruikten besloten we om'n ipv van te deactiveren'm om te laten zetten in prepaid.
Altijd handig een reserve kaart met beltegoed dachten wij.
Maar toen werdt eht januari en ontving in de factuur voor februari, dus gelijk gebeld, nou die factuur moest worden betaald en zou dan worden verekend, vond het al vreemd worden, dus tot na 29 januari gewacht en toen nogmaals gebeld, nee er was niets omgezet naar prepaid, maar het zou gelijk in orde worden gemaakt.
Uiteindelijk is dit pas eind maart gelukt
En willen ze dus dat ik die 2 maanden a 60 euro wel even betaal terwijl ik die 120 euro niet wil en de fout bij hen ligt.
Heb hier nu al meerdere malen contact over gehad, maar ze leggen de fout dus niet bij henzelf, nu werd ik net weer gebeld door Orange dat ik die 120 euro toch moet betalen, want ik heb toch geen schriftelijke bevestiging ontvangen dat ik de deactivatie wilde laten omzetten in prepaid. Nee dat niet, maar ik heb ook geen bevestiging ontvangen dat ik de deactiviatie wilde laten beeindigen.
![Exclamation :!:](./../images/smilies/icon_exclaim.gif)