LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange Netwerk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
axasjaak

Orange Netwerk

Ongelezen bericht door axasjaak »

Hallo ,
Zeer incidenteel maken wij gebruik van een GSM met een Orange simlock op prepaid basis.
Vorige week konden wij opeens niet meer bellen of gebeld worden
Na enig speurwerk op het internet bleek dat het Orange netwerk is opgegaan in het T-Mobile netwerk en dat wij een andere provider handmatig moesten instellen.
In het toestelletje konden wij alleen BEN instellen , en nu funktioneert onze GSM weer als vanouds.
In de veronderstelling dat onze GSM kapot was ,was hij al bijna in de vuilnisbak beland ....

D1RK

Re: Orange Netwerk

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je mobiel had aangestaan was deze automatisch overgezet.
Er was voldoende info over maar als je de SMS met waarschuwing niet leest die ze iedereen stuurde, waarin stond dat je het toestel enkele weken aan moest laten staan wat er niets aan de hand geweest.

axasjaak

Ongelezen bericht door axasjaak »

Uiteraard heb je volkomen gelijk ,Dirk ,maar ik zal heus niet de enige zijn die zijn mobieltje slechts incidenteel gebruikt.
En over het automatisch overzetten : Mijn mobieltje kent niet eens provider T-Mobile.
In elk geval ben ik blij dat het probleem handmatig kon worden opgelost.

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Klopt niet helemaal.
Bij veel oudere toestellen gaat hij niet automatisch over en zit er niks anders op dan het handmatig in te stellen.
Vaak zijn de mensen die deze toestellen nog gebruiken helemaal niet thuis in de telefonie en komen in paniek naar de winkel.
Dit had door t-mobile veel beter gecomminiceerd moeten worden en niet alleen met een smsje

Gesloten