LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange opzeggen :(

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
luctor et emergo

Orange opzeggen :(

Ongelezen bericht door luctor et emergo »

Ik heb in april mijn orange bundel opgezegd. deze liep op 6 oktober af en is op 7 oktober ge-deactiveerd. nu heb ik net een rekening gekregen waarin ik mijn bundel tot 26/10/05 moet betalen terwijl ik sinds 07/10/05 niet meer kan bellen.

na buitengewoon onplezierig overleg met de klantenterreur van orange werd mij duidelijk gezegd dat ik het bel tegoed dan maar had moeten opmaken voor 7 oktober 2005

kan dit en mag dit zomaar ?

gr

3210

Re: Orange opzeggen :(

Ongelezen bericht door 3210 »

Ik begrijp dat je e.e.a. hebt opgezegd zonder behoud van je beltegoed ?

Dit maak ik tenminste op uit je posting.....

"3210" :D

Lahan

Ongelezen bericht door Lahan »

je had op moeten zeggen met nummerbehoud en je kaart om laten zetten naar prepaid dan was je tegoed wel bewaard gebleven

luctor et emergo

Ongelezen bericht door luctor et emergo »

hoi, nee ik had een gewoon orange abonnenment van 20 euro per maand. dit loopt altijd van de 27e tot 27e van de volgende maand. en mijn contract liep af op 6 oktober maar ik moet gewoon het abonnementsgeld van 20 euro betalen over de gehele periode tot 27 oktober terwijl ik vanaf 7 oktober niet meer kon bellen. hun uitleg was, jammer dan en u had alles voor de 6e oktober op moeten bellen.

Ralfie

Ongelezen bericht door Ralfie »

Ken het probleem! Vanmorgen gebeld vanwege de factuur die ik afgelopen weekend ontving. Contract loopt morgen eindelijk af, volgens mij ook nog een maand te laat aangezien ik een free 20 abo had (en op 8 augustus door t-mobile op laten zeggen), maar daar ga ik nog wel achteraan. Enfin, rekening voor een belbundel t/m 18 november ontvangen en nog veel teveel "beltegoed" opgespaard. Op die 20 euro extra om te bellen zit ik dus niet meer te wachten. Medewerkster helpdesk legt mij uit dat ik vandaag nog maar ff flink moet gaan bellen en dat ik die 20 euro gewoon mag betalen............. ja, ja, snap jij het nog?!?!? Ik wel: oplichting noemen we dat!!! Dadelijk ff de bank bellen om te kijken of de incasso van orange alvast ingetrokken kan worden.....

Gesloten