LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange & T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ladydanagirl
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jan 2008 12:37

orange & T-mobile

Ongelezen bericht door ladydanagirl »

beste mensen

we weten allemaal dat orange is samen gegaan met t-mobile om zo betere dekking te krijgen en dus hun netwerken te bundelen

nu zit ik met het volgende probleem.

ik heb al een t-mobile abbo maar heb hiermee niet overal bereik, dus heb een extra abbo bij orange afgesloten (bleek dat ik met orange wel op die plaatsen bereik HAD) en deed het ook prima totdat,

sinds deze maand heb ik in mijn beeldscherm staan t-mobile en daaronder in het klein orange,(dit zal zo blijven volgens een brief die ik heb ontvangen) allemaal leuk en aardig maar
ben nu dus weer terug bij af. :evil:
waarom?
omdat ik op de plaatsen waar ik met t-mobile geen bereik had nu met orange dus ook geen berijk meer heb.

is er een mogelijkheid om mijn contract te ontbinden?
dit omdat hun niet meer voldoen aan de dekking die ik voor dat deze 2 providers samen gingen wel had.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: orange & T-mobile

Ongelezen bericht door D1RK »

Je zit op het 1800 netwerk dat beperkte ontvangst heeft, vooral binnenshuis...
en als je buiten op straat wel goede ontvangst heb is het jammer....

KPN en Vodafone zijn met het 900 netwerken beter bereikbaar dan die 1800, en daarom is bij overneme Telfort door KPN alles overgezet van 1800 naar 900.

Dus opzeggen en zoek een andere aanbieder...

ladydanagirl
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jan 2008 12:37

Re: orange & T-mobile

Ongelezen bericht door ladydanagirl »

@d1rk

voorheen had ik met orange wel bereik binnen en eigenlijk overal waar ik met t-mobile geen bereik had. ik heb hier om dan ook een orange abbo afgesloten. het gaat hier dus ook niet om kpn of telfort.

het gaat mij er eigenlijk om of ik mijn abbo vroegtijdig kan ontbinden omdat orange niet meer de dienst leverd die orange voor het samen gaan van T-mobile en orange wel leverde.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: orange & T-mobile

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik vermoed dat ze plaatsen waar dubbele dekking was de Orange uitgeschakeld hebben..
Dus zitten ze nu alle 2 op een antenne bij jou thuis...
Als je buiten wel bereikbaar bent is het jammer, of kijk of er op jou toestel een antenne draad past voor meer ontvangst,
Deze antenne draden tussen de 20 cm en 45 cm lang geven veel beter bereik in slechte gebieden, mijn zoon kan met T Mobile zelfs het IJsselmeer over zonder gaten!

Hier is officieel geen dekking door geen enkele provider maar zo dus wel!

T mobile opzeggen word lastig maar Orange heeft nu minder dekking dus kun je die vermoedelijk ONTBINDEN wegens slechter bereik.
Dus niet opzeggen want dan geld tot einddatum betalen.

ladydanagirl
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jan 2008 12:37

Re: orange & T-mobile

Ongelezen bericht door ladydanagirl »

Geplaatst op: 01 Sep 2008 17:55 Onderwerp
T mobile opzeggen word lastig maar Orange heeft nu minder dekking dus kun je die vermoedelijk ONTBINDEN wegens slechter bereik.
Dus niet opzeggen want dan geld tot einddatum betalen
het gaat hier ook om de Orange abbo.
mij maakt het niet uit wat ze gedaan hebben, mijn ontvangst is met orange weg en betaal wel om bereikbaar te zijn.

enig idee hoe ik dit aan zou moeten pakken?
moet ik hun eerst in de gelegenheid stellen het probleem op te lossen?
of kan ik dit direct aangetekend aan hun kenbaar makenT mobile opzeggen word lastig maar Orange heeft nu minder dekking dus kun je die vermoedelijk ONTBINDEN wegens slechter bereik.
Dus niet opzeggen want dan geld tot einddatum betalen?

Gesloten