LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange > T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gebruikersnaam2

Orange > T-Mobile

Ongelezen bericht door Gebruikersnaam2 »

Ik ben noodgedwongen overgestapt van Orange naar T-Mobile. Nu zit ik met een Flex 15 abonnement dat totaal niet lijkt op mijn oude Orange abonnement. Voorheen betaalde ik 0,12 cent per minuut en met het nieuwe Flex 15 abonnement maar liefst 0,22 cent! En terwijl er altijd werd gezegd dat ik een gelijkwaardig abonnement zou krijgen. Ik heb gebeld met de klantenservice van T-Mobile en die kan er helemaal niks aandoen. Want ja, dat ik nu twee keer duurder uit ben, maakt volgens hun niet uit. Ze blijven maar hameren op dat ze geen ander abonnement hebben. En helemaal opmerkelijk is, dat een Flex 15 een tarief heeft van 0,20 cent per minuut zoals vermeld staat op hun site. Dus als ex-Orange klant wordt je twee keer opgelicht door T-Mobile.

T-Mobile bedankt voor de oplichterij!

henk51

Re: Orange > T-Mobile

Ongelezen bericht door henk51 »

ik ben noodgedwongen overgestapt van Orange naar T-Mobile
Er is naar mijn mening niets noodgedwongen aan,je had de mogelijkheid om eerst de voorwaarden te bekijken en hem a la minute op te zeggen tenminste in mijn geval. Mijn abonnement liep tot eind november,en ik heb hem n.a.v. brief begin augustus eind augustus al kunnen opzeggen.

gr Henk

Gebruikersnaam2

Opzeggen zou al mijn opgespaarde tegoed laten doen vervallen. Het is of je tegoed verliezen of het dubbel gaan betalen bij T-Mobile. Ik weet niet welke van de twee het minst erge is.

De voorwaarden ontving ik pas na de opzegtermijn en ik al T-mobile klant was.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Gebruikersnaam2 schreef:De voorwaarden ontving ik pas na de opzegtermijn en ik al T-mobile klant was.
Je bent dus akkoord gegaan zonder zelf na te gaan wat deze verandering voor je zou betekenen? De voorwaarden had je makkelijk op de website kunnen bekijken. En als je even gebeld had met de klantenservice hadden ze de AV vast ook wel naar je opgestuurd.

Ik moet wel zeggen dat het abonnement gelijkwaardig is, in die zin dat de opzet hetzelfde is. Alles uit één bundel en beltegoed onbeperkt houdbaar, dat vind je nergens anders.

Gebruikersnaam2

Nee de voorwaarden die op de T-mobile site staan, zijn niet gelijk aan mijn voorwaarden. Ik ben duurder uit. Waar een T-Mobile klant voor een flex 15, 0,20 cent betaalt, betaal ik 0,22. En zo ook de alle andere tarieven. En dat is niet terug te vinden!

De opzet mag hetzelfde zijn, maar mijn opgespaarde beltegoed is met de helft gedaald. Ik zou een in principe een flex 25 moeten krijgen, om ongeveer hetzelfde te kunnen bellen als voorheen.

Ik vind dat T-Mobile eerlijk had moeten zijn en niet maanden van te voren brieven sturen dat alles gelijk blijft.

sjanty1980

Ongelezen bericht door sjanty1980 »

Hallo,

ook ik ben de dupe van het overnemen van orange naar t-mobile.
7 augustus heb ik een brief ontvangen dat mijn orange 30, flex 30 gaat worden.
"Voor de orange klanten is het even wennen, maar er blijft veel hetzelfde. Wat er verandert, is wel belangrijk om te weten. Hieronder lees je wat dat precies voor jou betekent".

Netjes korting eraf en blijf dus hetzelfde bedrag betalen voor mijn abonnemant.

"Kortom, er verandert weinig. Natuurlijk krijg je nog een pakket met daarin alle informatie die voor jou belangrijk is".

Toch zou ik eraf kunnen door voor 8 sept op te zeggen.

Oke ik denk dat zit wel goed en wacht het aanvullende pakket af.
Wat nu!! Krijg ik vandaag (19 sept) een brief met alle tarieven van t-mobile.
Normaal betaal ik 12 cent en ga nu 16 cent per minuut betalen.
Ik direct gebeld naar orange en werd doorverbonden met een mevrouw die voor beide bedrijven werkte.
Ik wil per direct opzeggen, maar volgens haar heb ik mijn kans gehad. Gezegd dat ik steeds te horen heb gekregen dat alles hetzelfde blijft en vervolgens ik een hele andere inhoud krijg. Jammer dan werd er verteld!!!!

Niet echt eerlijk he?
En het vertrouwen in eerlijk zaken doen met t-mobile.........dat is weg!

Gebruikersnaam2

De voorwaarden sturen ze achteraf pas. Met 16 cent kom je er nog goed van af. Ik ga van 0,12 cent naar 0,22 cent per minuut. Ik heb twee abonnement bij T-Mobile. Eén ding is zeker, verlengen doe ik niet!

sindela

Ongelezen bericht door sindela »

Door de brief van Orange om over te stappen naar T-mobile dacht ik gelijk maar regelen. Een sim-only en normale korting en beltegoed ging mee.
Op het Orange toestel zit een sim-lock maar dat is/lijkt eenvoudig te verwijderen
maar op die simpele unlock code wachten we al een maand en met totaal 2 uur bellen met de helpdesk; Afwachten is wat ze kunnen bieden, geen ander toestel er valt niks te regelen. Geen enkele mogelijk om verder te komen, je moet gewoon wachten....

Belde net de helpdesk van Sony Ericsson dan is daar meer begrip, alleen de toestellen met de codes zijn geleverd aan Orange/T-Mobile en die hebben de unlock codes.
Maar als ik mijn gegevens (i-mei code, e-mailadres) geef dan zal hij in Zweden informeren of de code te achter halen is. Iets meer begrip dus.
Maar we dumpen alle abonnementen T-Mobile met deze houding.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Opmerkelijk... heb je met de ks van orange gesproken. Zij kunnen namelijk direct een unlockcode geven (staat gewoon op de computer). Heb ik al enekel malen gedaan. Bij t-mobile is het een ander verhaal, zij doen net of het een hele ingewikkelde kwestie betreft.

sindela

Ongelezen bericht door sindela »

Volgens mij is het tegenwoordig één club, ik belde het Orange nummer 0628500777 (en dan 3x een # en 1 om snel door te gaan)
En daar kom je niet verder :cry:
Bij Sony Ericsson 0900-8998318 was dus iets meer maar ook nog niks gezien :shock:

Gesloten