LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aranka

Re: Orange

Ongelezen bericht door aranka »

:(
Bedankt voor de reacties en het verhaal duurt voort, want ik ben vanmiddag in een Orangeshop geweest en mijn verhaal verteld aan de verkoper. Die had alle begrip en vond eigenlijk dat er iets geregeld moest worden. Hij is voor mij gaan bellen, maar je raad het al, ook hij kreeg de kous op zijn kop. Hij raadde mij aan een brief te schrijven naar Orange waarin ik alles uitleg in mijn specifieke geval in de hoop dat er iets zou gebeuren. De verkoper gaf aan als Orange dit netjes wilde regelen ik gewoon alles moest terugsturen en het abonnement zou ontbonden moeten worden. Nu ik heb drie kantjes vol getikt en in afwachting van...
Ik vind het alleen van de gekke dat ik dus geen REMI ben en dat dit maar gewoon kan.....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Binnenkort neemt France Telecom, jawel het moederbedrijf van Orange KPN over en dus ook HI en KPN mobile en dan zijn dit soort problemen ook opgelost............

!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!!!!!! »

Wat bedoel je met en dan zijn dit soort problemen opgelost???
Er is trouwens nog niks duidelijk over de gesprekken van France Telecom met KPN.

Naar mijn idee zullen de problemen alleen maar groter worden als Orange en KPN samen gaan! Het wordt een groot bedrijf met veel klanten en ik kan al gaan raden hoe groot administratief zooitje het daar wordt.

Voor mij geen ORANGE

T.P.

Ongelezen bericht door T.P. »

Als Orange niet beter presteert dat stoot moederbedrijf France telecom Orange juist weer af net zoals mmO2 telfort heeft afgestoten vanwege te geringe prestaties en klanten bestand. Daarom komt Orange met van die rare aanbiedingen zoals een computer + 3310 bij een abo en onbeperkt geldige beltegoed. Zodra Orange genoeg klanten heeft (veel kwantiteit en kwaliteit doet er niet toe) is France Telecom tevreden en zal het beltegoed weer beperkt houdbaar zijn.

Gast

Die rare aanbieding van 3310 met computer is van Telfort sukkel !!!!

Gast

onbeperkt beltegoed heeft ze ongeveer 300000 nieuwe prepaid bellers opgeleverd.

!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!!!!!!!! »

WHAT THE **** boeit mij dat nou!!! Alsof ze er een miljoen klanten mee krijgen! KOOP EEN TAART EN GA HET VIEREN zou ik zeggen.

Gast

Die rare aanbieding van 3310 met computer is van Telfort ****** !!!!

aranka

Ongelezen bericht door aranka »

:?:
Even weer een berichtje van mij. Ik had een dikke brief geschreven naar Orange en vrijdag 27-2 gepost. Vandaag gebeld door Orange dat zij morgen terugbellen om de zaak te bespreken, je weet wel een Orange Free 20 abonnement zonder bereik. Ben benieuwd??????

Ansje

Ongelezen bericht door Ansje »

Hoi Aranka.

Nou ik ben benieuwd!!!!!!!! Succes ermee! Laat je het nog wel even hier weten dan?

Ansje. :wink:

spambam

Ongelezen bericht door spambam »

Had je die toestellen wel bij Orange vandaan, of bij een andere telefoonwinkel/website? Dat is wel een belangrijk verschil.

Bereik is met Telfort helemaal om te janken in de randstad. Maar dat is echt per plek verschillend. Sommigen zweren bij Vodafone, maar daar valt thuis (binnen/buiten) niets mee te doen bij mij. T-mobile valt op de snelweg nog wel eens weg.

Vind het nogal een chantabele houding van je; is er op een plekje geen bereik, dan roepen dat je bij het radarpanel zit en wat ijlen over 'boerenbedrog'...

Gesloten