LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange
Orange
Wij hebben twee Siemens mob. telefoons aangeschaft met een simkaart van Orange. (actie)
Het vervelende is nu dat er diverse plaatsen zijn waar er geen netwerk beschikbaar is, wij hebben via tel.no. 1200 helpdesk Orange gebeld, deze gaven toe dat er gebieden zijn die niet onder het netwerk paraplu vallen.
Daarna hebben wij een fax gezonden naar Orange met onze klacht, dat ondanks de indringende reclame op tv dit eigelijk niet zou mogen, de reclame is boerenbedrog, in deze fax hebben wij melding gemaakt dat wij geselecteerd zijn voor het TROS RADER Panel.
Op deze fax (drieweken geleden) hebben wij (nog) geen enkele reactie ontvangen!!
De mobile telefoons zijn in feite onbetrouwbaar!
Nickname @ngel@
Het vervelende is nu dat er diverse plaatsen zijn waar er geen netwerk beschikbaar is, wij hebben via tel.no. 1200 helpdesk Orange gebeld, deze gaven toe dat er gebieden zijn die niet onder het netwerk paraplu vallen.
Daarna hebben wij een fax gezonden naar Orange met onze klacht, dat ondanks de indringende reclame op tv dit eigelijk niet zou mogen, de reclame is boerenbedrog, in deze fax hebben wij melding gemaakt dat wij geselecteerd zijn voor het TROS RADER Panel.
Op deze fax (drieweken geleden) hebben wij (nog) geen enkele reactie ontvangen!!
De mobile telefoons zijn in feite onbetrouwbaar!
Nickname @ngel@
Re: Orange
De mobile telefoons zijn in feite onbetrouwbaar!
Erg slecht onderbouwd argument en ook erg stom om weer een nieuw onderwerp te starten en om nu de telefoons de schuld te geven van het feit dat jullie in die laatste paar procent van Nederland waar geen dekking is en waarschijnlijk ook niet van t-mobile en telfort vindt ik ook getuigen van een zeer laag IQ...............
Erg slecht onderbouwd argument en ook erg stom om weer een nieuw onderwerp te starten en om nu de telefoons de schuld te geven van het feit dat jullie in die laatste paar procent van Nederland waar geen dekking is en waarschijnlijk ook niet van t-mobile en telfort vindt ik ook getuigen van een zeer laag IQ...............
Re: Orange
Gewoon doorzetten! Heb je een mobiel gekocht met ORange en zij garanderen jou landelijke dekking... Dan hoor je dat te krijgen ook!! Het is inderdaad bedrog dat ORange, eerst zeggen dat ze super goed zijn (met hun domme reclames) en vervolgens koop je iets van hun en dan blijkt wat voor ellendelingen het zijn!!! De oplossing voor mij was simpel... WEG ERMEE, WEG MET ORANGE!! Al als ik die naam hoor krijg ik een slecht gevoel van binnen...
Re: Orange
Tjonge jonge jonge zeg.
Alleen de zin :" deze gaven toe dat er gebieden zijn die niet onder het netwerk paraplu vallen doet mijn broek al afzakken ......
Het is algemeen bekend dat geen enkele aanbieder volledige dekking heeft. Dat behoort een consument te weten (informatieplicht) en 99,99 procent weet dat ook. Daarnaast kan iedere provider aan de hand van een postcode vertellen waar er geen en waar er wel dekking is.
Daarnaast garandeerd geen enkele aanbieder volledige dekking, om de simpele reden dat geen enkele provider een dekking van 100 procent biedt.
Conclusie: Oudewei klaagt omdat hij / zij te beroerd / lui is geweest om eens te informeren. En daarnaast klaagt hij / zij om niets, aangezien iedere provider witte vlekken heeft. Oudewei, als je daar niet mee kunt leven moet je geen mobiele telefoon nemen.[/i]
Alleen de zin :" deze gaven toe dat er gebieden zijn die niet onder het netwerk paraplu vallen doet mijn broek al afzakken ......
Het is algemeen bekend dat geen enkele aanbieder volledige dekking heeft. Dat behoort een consument te weten (informatieplicht) en 99,99 procent weet dat ook. Daarnaast kan iedere provider aan de hand van een postcode vertellen waar er geen en waar er wel dekking is.
Daarnaast garandeerd geen enkele aanbieder volledige dekking, om de simpele reden dat geen enkele provider een dekking van 100 procent biedt.
Conclusie: Oudewei klaagt omdat hij / zij te beroerd / lui is geweest om eens te informeren. En daarnaast klaagt hij / zij om niets, aangezien iedere provider witte vlekken heeft. Oudewei, als je daar niet mee kunt leven moet je geen mobiele telefoon nemen.[/i]
Re: Orange
Ho effentjes...
Als je een telefoon koopt en je wordt gezegd dat de dekking van Orange goed is, dat het ook via de tv reclame aangeboden wordt dat als jé van hét, dan is het buitengewoon akelig als je tot de ontdekking komt dat je bedrogen uitkomt.
Je informeert niet eerst bij de provider, maar bij de aanbieder van die telefoons, de pijn komt achteraf.
Overigesn vindt ik de taal van deze discussie van sommigen onder de maat!
@ngel@
Als je een telefoon koopt en je wordt gezegd dat de dekking van Orange goed is, dat het ook via de tv reclame aangeboden wordt dat als jé van hét, dan is het buitengewoon akelig als je tot de ontdekking komt dat je bedrogen uitkomt.
Je informeert niet eerst bij de provider, maar bij de aanbieder van die telefoons, de pijn komt achteraf.
Overigesn vindt ik de taal van deze discussie van sommigen onder de maat!
@ngel@
Re: Orange
Je hebt helemaal gelijk hoor! Ook ik had van te voren inlichtingen gevraagd over bepaalde aanbieders. Ik moest een aanbieder hebben waarmee ik kon smsen naar een franse aanbieder. Dat kon niet met toen nog Dutchtone en zij en de telecomwinkel hebben mij toch kunnen overtuigen dat het wel kon. Nou, mooi niet dus. Hebben ze later ook toegeven maar toen zat ik wel een jaar aanvast. Maar dat is gelukkig bijna om, dus je raad het al? Opgezegd, en weg ermee!
Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik bijna overal in Nederland en ook wel hier en daar in het buitenland, goed belbereik heb. Maar daar had ik ,m eigenlijk niet voor nodig. Ach ja, zo is er met iedere aanbieder wel wat!Gr. Ansje
Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik bijna overal in Nederland en ook wel hier en daar in het buitenland, goed belbereik heb. Maar daar had ik ,m eigenlijk niet voor nodig. Ach ja, zo is er met iedere aanbieder wel wat!Gr. Ansje
Re: Orange
Oudewei, als je niet informeert over de dekking heb je geen recht van klagen. En nogmaals: geen enkele provider heeft 100 procent dekking. Dat is algemene kennis.
Overigens: de meeste dekkingsgaten van providers zijn klein. Ik vind het dan ook erg overtrokken om hierover te klagen.
Eerst informeren, dan pas kopen. Nu is het: eigen schuld, dikke bult. Verwijzen naar een reclamespot is niet alleen kortzichtig maar ook nog eens ronduit leugenachtig: Orange beweert nl nergens een volledige dekking te hebben.
Om de schuld van je eigen onachtzaamheid (of liever gezegd: wanprestatie) bij een provider neer te leggen vind ik ver onder de maat. En om dan nog eens (impliciet) te liegen .......
Overigens: de meeste dekkingsgaten van providers zijn klein. Ik vind het dan ook erg overtrokken om hierover te klagen.
Eerst informeren, dan pas kopen. Nu is het: eigen schuld, dikke bult. Verwijzen naar een reclamespot is niet alleen kortzichtig maar ook nog eens ronduit leugenachtig: Orange beweert nl nergens een volledige dekking te hebben.
Om de schuld van je eigen onachtzaamheid (of liever gezegd: wanprestatie) bij een provider neer te leggen vind ik ver onder de maat. En om dan nog eens (impliciet) te liegen .......
Re: Orange
Als ik me er even mee mag bemoeien? Maar als je wil eerst van te voren inlichtingen vraagt en ze liegen je voor? Wat moet je dan? Dat is namelijk echt waar bij mij zo gebeurd. Ans,
Re: Orange
Oudewei, als je niet informeert over de dekking heb je geen recht van klagen. En nogmaals: geen enkele provider heeft 100 procent dekking. Dat is algemene kennis.
Overigens: de meeste dekkingsgaten van providers zijn klein. Ik vind het dan ook erg overtrokken om hierover te klagen.
Eerst informeren, dan pas kopen. Nu is het: eigen schuld, dikke bult. Verwijzen naar een reclamespot is niet alleen kortzichtig maar ook nog eens ronduit leugenachtig: Orange beweert nl nergens een volledige dekking te hebben.
Om de schuld van je eigen onachtzaamheid (of liever gezegd: wanprestatie) bij een provider neer te leggen vind ik ver onder de maat. En om dan nog eens (impliciet) te liegen .......
Overigens: de meeste dekkingsgaten van providers zijn klein. Ik vind het dan ook erg overtrokken om hierover te klagen.
Eerst informeren, dan pas kopen. Nu is het: eigen schuld, dikke bult. Verwijzen naar een reclamespot is niet alleen kortzichtig maar ook nog eens ronduit leugenachtig: Orange beweert nl nergens een volledige dekking te hebben.
Om de schuld van je eigen onachtzaamheid (of liever gezegd: wanprestatie) bij een provider neer te leggen vind ik ver onder de maat. En om dan nog eens (impliciet) te liegen .......
Re: Orange
Alleen de zin :" deze gaven toe dat er gebieden zijn die niet onder het netwerk paraplu vallen doet mijn broek al afzakken ......
Het is algemeen bekend dat geen enkele aanbieder volledige dekking heeft. Dat behoort een consument te weten (informatieplicht) en 99,99 procent weet dat ook. Daarnaast kan iedere provider aan de hand van een postcode vertellen waar er geen en waar er wel dekking is.
Daarnaast garandeerd geen enkele aanbieder volledige dekking, om de simpele reden dat geen enkele provider een dekking van 100 procent biedt.
Conclusie: Oudewei klaagt omdat hij / zij te beroerd / lui is geweest om eens te informeren. En daarnaast klaagt hij / zij om niets, aangezien iedere provider witte vlekken heeft. Oudewei, als je daar niet mee kunt leven moet je geen mobiele telefoon nemen.[/i]
Het is algemeen bekend dat geen enkele aanbieder volledige dekking heeft. Dat behoort een consument te weten (informatieplicht) en 99,99 procent weet dat ook. Daarnaast kan iedere provider aan de hand van een postcode vertellen waar er geen en waar er wel dekking is.
Daarnaast garandeerd geen enkele aanbieder volledige dekking, om de simpele reden dat geen enkele provider een dekking van 100 procent biedt.
Conclusie: Oudewei klaagt omdat hij / zij te beroerd / lui is geweest om eens te informeren. En daarnaast klaagt hij / zij om niets, aangezien iedere provider witte vlekken heeft. Oudewei, als je daar niet mee kunt leven moet je geen mobiele telefoon nemen.[/i]
Re: Orange
Ansje, dat is een heel ander verhaal. Dat heb je terecht een klacht, die gewoon opgelost dient te worden. Punt.
Maar als je niet van te voren informeert en algemeen bekende feiten naast je neerlegt ... tja.
Maar als je niet van te voren informeert en algemeen bekende feiten naast je neerlegt ... tja.
Re: Orange
(nog even ter verduidelijking: de klachten van Ansje, over SMS'en, zijn wel terecht!)
Re: Orange
Beste gast??
Maar die klacht werd NIET opgelost, wat ik ook geprobeert heb! Ik had getekend voor èèn jaar. Maar ik lig er nu niet meer wakker van hoor! Het contract is toch bijna afgelopen en zal het dus niemand aanraden. Dat is wel duidelijk, dacht ik zo! Ik neem zo wie zo geen abonnement meer. Ik wil alleen maar prepaid, blijf ik zelf de baas over mijn belkosten. Momenteel bel en sms ik met volle tevredenheid met Telfort Prepaid! Het kan dus WEL! Maar dan moeten verkopers en die aanbieders je wel goed voorlichten!
Ik laat het hier maar bij!
Ans.
Maar die klacht werd NIET opgelost, wat ik ook geprobeert heb! Ik had getekend voor èèn jaar. Maar ik lig er nu niet meer wakker van hoor! Het contract is toch bijna afgelopen en zal het dus niemand aanraden. Dat is wel duidelijk, dacht ik zo! Ik neem zo wie zo geen abonnement meer. Ik wil alleen maar prepaid, blijf ik zelf de baas over mijn belkosten. Momenteel bel en sms ik met volle tevredenheid met Telfort Prepaid! Het kan dus WEL! Maar dan moeten verkopers en die aanbieders je wel goed voorlichten!
Ik laat het hier maar bij!
Ans.
Re: Orange
als je een abbo aanschaft en je komt er binnen 24 uur achter dat je geen netwerk hebt mag je je toestel terug brengen no problem
ik zou ook eerst informeren.... heb ik zelf ook gedaan ik wilde kunnen smsen naar Brussel en zei vertelde me dat ik het beste toen nog Dutchtone kon nemen. inderdaad naar bepaalde provider in FR kun je niet smsen... maar naar andere wel weer...
Bouygues Telecom is een probleem maar naar andere providers smsen in FR is geen probleem!!
doei
ik zou ook eerst informeren.... heb ik zelf ook gedaan ik wilde kunnen smsen naar Brussel en zei vertelde me dat ik het beste toen nog Dutchtone kon nemen. inderdaad naar bepaalde provider in FR kun je niet smsen... maar naar andere wel weer...
Bouygues Telecom is een probleem maar naar andere providers smsen in FR is geen probleem!!
doei
Re: Orange
je kan alles op de verkoper afschuiven,maar als koper kun je ook even wat tijd investeren in wat je koopt, iedereen weet dat een verkoper ,verkooppraatjes heeft maar blijkbaar bent U van planeet mars,gezien je nu wel je beklag doet op radar ,had je door vaak op het forum te kijken van dezelfde site als je klacht , kunnen concluderen dat orange niet overal top is!!!!!
Re: Orange
Ik heb al heel lang orange, en geen problemen, een heeeeeel goed bereik, altijd. en goede service. Ik heb wle eens een telefoon gehad waarbij mijn bereik steeds uitviel, ook tijdnes bellen. DAT LAG AAN DE TELEFOON!!!! ik heb van orange gratis een andere telefoon gekregen , een nokia. Die geeft een heel goed bereik.
dus misschien is dat het probleem?!
( siemens heeft over het algemeen een slecht bereik)
dus misschien is dat het probleem?!
( siemens heeft over het algemeen een slecht bereik)
Re: Orange
Sorry maar Marieke, maar dit slaat nergens op. Bereik heb je met je provider hoor!
Re: Orange
Precie je telefoon kan geen bereik geven. Dat doet je provider = ORANGE in jouw geval, na ja Orange geeft geen bereik, want dat bestaat niet dat zijn twee woorden die niet samen gaan... PFFFF....
ORANGE en bereik...
ORANGE en bereik...
Re: Orange
Nou ik vind orange erg goed.
is WEL GOEDKOPER. neem nu bv t-mobile. Kan je naast je maandbedrag nog apart betalen voor je sms-jes, buitenland etc. Ben je dus altijd duurder uit !! Zeker als student is orange erg handig. Als je een abo hebt voor 40 weet je dat je dat bedrag moet betalen en niet meer. Want je krijgt ook nog eens netjes een sms-je als het op is. Kun je van die stomme t-mobile niet zeggen. Al mijn studiegenoten gaan over naar orange, omdat hte zo veel scheelt!!
en beriek, nooit problemen mee, zelfs niet in de trein en binnen helemaal goed!!!
maar goed iedereen zijn mening zou ik zeggen.
is WEL GOEDKOPER. neem nu bv t-mobile. Kan je naast je maandbedrag nog apart betalen voor je sms-jes, buitenland etc. Ben je dus altijd duurder uit !! Zeker als student is orange erg handig. Als je een abo hebt voor 40 weet je dat je dat bedrag moet betalen en niet meer. Want je krijgt ook nog eens netjes een sms-je als het op is. Kun je van die stomme t-mobile niet zeggen. Al mijn studiegenoten gaan over naar orange, omdat hte zo veel scheelt!!
en beriek, nooit problemen mee, zelfs niet in de trein en binnen helemaal goed!!!
maar goed iedereen zijn mening zou ik zeggen.