LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ORANGE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

ORANGE

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb nooit problemen met orange gehad, tot ik 1,5 jaar geleden een nieuw abbonnement afsloot. Was een actie via v&d. Krijg vaak geen smsjes of mijn smsjes komen niet aan, wordt vaak gebeld terwijl hij niet eens overgaat en ook andersom!! Betaal dus iedere maan €30,00 kosten terwijl ik ze niet eens maak ddoor het ge-ouwehoer!! Je kunt ze mailen wat je wilt maar ja abbonnement loopt tot mei en verder doen ze er niks aan!!!!!!!

:twisted:

mdegroot[eg2014]

Re: ORANGE

Ongelezen bericht door mdegroot[eg2014] »

Ik heb geen idee waarom het bellen met Orange niet vlekkeloos loopt.

Maar een veel voorkomende klacht is het verkeerde sms-centrale nummer.

Groet

Ralf

Guidje

Ongelezen bericht door Guidje »

Mijn tip voor jou is gewoon meer moeite doen. Met alleen mailen kom je er inderdaad niet. Succes!!!

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Schrijf gewoon eens een keer een brief en die gewoon op de post doen en dan aangetekend opsturen ipv alleen e-mailen. Of probeer eens een keer te bellen.

joyce80

Ongelezen bericht door joyce80 »

je kunt je belminuten 1 x per half jaar verlagen bij orange.
en onbeperkt verhogen natuurlijk. probeer dit eens en anders een nieuwe telefoon eissen bij orange. ik heb zelf ook een telefoon gehad waar ik niet alles op kon ontvangen, maar nu heb ik een nieuwe telefoon en nergens geen problemen meer mee

succes!!

oric

Ongelezen bericht door oric »

Misschien is het een idee om je simkaart eens in een andere telefoon te proberen? Zo kom je er in ieder geval achter of het probleem in je simkaart /abonnement zit of dat je een toestelprobleem hebt.

Anders zou ik je aanraden om eens een Orange shop op te zoeken, daar kunnen ze je instellingen nalopen. Werkt het dan nog niet, werkt het vervangen van de sim zelf vaak - en dat is in dit soort gevallen meestal gratis.

Heb je ook een nieuwe telefoon genomen bij het afsluiten van dat nieuwe abonnement? Want dat zou op een probleem met de nieuwe telefoon kunnen wijzen...

omargo

Ongelezen bericht door omargo »

Brieven sturen naar orange werkt niet, probeer eerst maar eens een adres te vinden. Op de hele website staat welgeteld 1 adres, en dit is eigelijk ook nog voor de shop. En bellen kun je proberen, maar jij betaald, en als je vraagt of zij kunnen terug bellen doen ze dat toch niet!

jorja

Ongelezen bericht door jorja »

het adres van orange is postbus5127 6802 ec arnhem

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

@ Omargo,

Als je bij google intikt adresgegevens Orange of kantoor Orange kom je vast wel eens wat tegen, wat lijkt op het (post)adres van Orange!

Gesloten