LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange, TMobile of Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ikkepikke

Orange, TMobile of Vodafone

Ongelezen bericht door ikkepikke »

Ergens halverwege oktober ben ik overgestapt van een Orange abonnement naar Vodafone. Orange is tussentijds gebruik gaan maken (gecombineerd met?) van het netwerk TMobile.
Naar mijn idee was alles goed gegaan met omzetten e.d. tot ik van mensen die nu (nog wel) met TMobile bellen hoorde dat ze mij niet kunnen bereiken. Niet per sms en niet per telefoon. Ik kan hun overigens wel bellen en of smsen.
Heb al meerdere malen contact gehad met Vodafone (ben daar nu abonnee dus vind dat zij dit moeten regelen). Zij geven aan dat ze de meldingen iedere keer doorgeven aan TMobile, want die moeten iets omzetten? Heb zelfs met oud Orange en met TMobile contact gehad, maar word vooral van de een naar de ander verwezen en ben tot nu toe nog steeds niet bereikbaar voor mensen die met TMobile bellen.
Iemand de gouden tip?

VFWEBRELATIONSBC

Re: Orange, TMobile of Vodafone

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

ikkepikke

Heb je zojuist de gegevens gemaild.

ikkepikke

Opgelost (dankzij de inzet van Vodafone) .. :D

Gesloten