Een (hele) tijd geleden had ik overal schulden. Ik kwam hier niet zelf uit en besloot hulp te zoeken. Ik ben naar de sociale dienst geweest en die wees me door naar de GKB. Hier had ik gelijk een gesprek omdat ik echt diep zat. Nu had ik een zeer positief gesprek gekregen en ik kon daadwerkelijk geholpen worden. Dit was een opluchting. Ik moest alleen nog wat formulieren (dat kennen we wel) invullen. Na dit alles opgestuurd te hebben kreeg ik na een aantal dagen een brief van de GKB dat mijn schulden dusdanig hoog waren dat verdere krediet verlening onverantwoord is. Ik snapte hier niks van, maar had wel alle schuldeisers ingelicht dat ik geholpen werd door de GKB. Nou dat gebeurde dus niet en zo kwam het dat de inmiddels ingeschakelde incasso bureaus, gerechtsdeurwaarders hun kosten omhoog gooiden. Ik had gelijk een brief naar GKB gestuurd, maar ik kreeg hier geen antwoord op. Totdat, ik zo diep zat omdat ik overal door gebeld werd en de brieven stroomden binnen zelf een besluit nam. Ik leende geld om alles te kunnen betalen (samen met mijn werkgever gedaan omdat ik het toch zelf niet kon) en zo alles betaald. HEERLIJK wat luchte dit op. Nu kon ik alles in termijnen betalen zodat ik opeens een overzicht zag van mijn vaste lasten en het geld wat ik overhield om verder te kunnen leven.
Maar nu ik krijg opeens een brief van Touber, van der Velden & Kassies dat ik binnen 5 dagen na heden (natuurlijk kreeg ik de brief op vrijdag) €494,13 moet betalen. Wanneer ik niet tijdig betaal zullen zij tot rechtsmaatregelen c.q. executiemaatregelen overgaan, uiteraad op mijn rekening. Ik heb er gelijk een brief heengestuurd (me tweede) en vertelde hun in dat ik toch eerst een overzicht wou zien wat ik volgens Orange moet betalen. Tot nu (vanaf 14 november tot 16 december) heb ik nog niks gehoord van hun. Wat zijn ze aan het doen? Nemen ze mijn schrijven serieus of is dit toch al gauw de papier versnipperaar??? zodat ze op mijn kosten hun maatregelen nemen. Ik heb vermeld in mijn schrijven dat ik me bedreigd voel door hun en dat mijn administratie, bedreiging en mijn WEEKEND niet kosteloos zijn. En heb zo een simpel rekensommetje gemaakt.
Wat kan ik doen, alweer na zo'n lange tijd een KLOTEN gevoel . Niets is erger dan zulke instanties.
Groeten Wim B
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange (Touber, van der Velden & Kassies)
Re: Orange (Touber, van der Velden & Kassies)
Wie zijn Touber, van der Velden & Kassies en wat willen ze van je? Je had toch al je schulden betaald? Geen schulden, geen aanspraken, dus wat is je probleem?
Re: Orange (Touber, van der Velden & Kassies)
Wim B. en vast vele anderen met je,
Niet vervelend voelen het zijn allemaal intimideerbrieven mij had die zelfde deurwaarder zomaar een keer nrepdagvaarding gestuurt over iets wat helemaal niet met mij te maken heeft. Ze hebben overigens de zaakjes niet goed in orde heeft en niet met alles zorgvuldig is sturen gewoon vrolijk nepdagvaardingen en dat soort belachelijke brieven laat ze maar schrijf gewoon dat je deze brieven als onverzondcen beschouwt aangezien zij geen enkel bewijs hebben wat ze jou in rekeningkunnen nemen Dus niet vervelend voelen die mensen doen hun werk slecht en zijn alleen maar tussenpersoontjes je moet bij de instantie zelf zijn en daar het mee regelen Maar werkelijk waar er zijn veel mensen die gewoonweg betalen omdat ze worden geintimideert door die klotebrieven je zou ze eigenlijk zelfs kunnen aanklagen voor de belasting van het sturen van zulke correspondentie
Wees niet zoals velen en hou voet bij stuk Als je niet schuldig bent en ze blijven brieven sturen laat ze maar lekker voor de rechter komen staan ze voor *** wie stelt moet bewijzen
Niet vervelend voelen het zijn allemaal intimideerbrieven mij had die zelfde deurwaarder zomaar een keer nrepdagvaarding gestuurt over iets wat helemaal niet met mij te maken heeft. Ze hebben overigens de zaakjes niet goed in orde heeft en niet met alles zorgvuldig is sturen gewoon vrolijk nepdagvaardingen en dat soort belachelijke brieven laat ze maar schrijf gewoon dat je deze brieven als onverzondcen beschouwt aangezien zij geen enkel bewijs hebben wat ze jou in rekeningkunnen nemen Dus niet vervelend voelen die mensen doen hun werk slecht en zijn alleen maar tussenpersoontjes je moet bij de instantie zelf zijn en daar het mee regelen Maar werkelijk waar er zijn veel mensen die gewoonweg betalen omdat ze worden geintimideert door die klotebrieven je zou ze eigenlijk zelfs kunnen aanklagen voor de belasting van het sturen van zulke correspondentie
Wees niet zoals velen en hou voet bij stuk Als je niet schuldig bent en ze blijven brieven sturen laat ze maar lekker voor de rechter komen staan ze voor *** wie stelt moet bewijzen