Ik wil even mijn ervaringen met T-Mobile kenbaar maken:
De feiten:
Ik heb al vele jaren een abonnement bij eerst Dutchtone en later Orange; Dutchtone werd immers door Orange overgenomen.
In al die jaren heb ik een beltegoed opgebouwd van rond de € 400. Omdat ik bijna 80 jaar ben zal ik dat beltegoed waarschijnlijk nooit meer opmaken en daarom heb ik Orange in mei jl. gevraagd mijn abonnement om te zetten in prepaid met behoud van het totale beltegoed. Dat verzoek is ingewilligd. Op 20 mei jl. schreef Orange (ondertekend door Alexander Hamel) “Hierbij bevestig ik met genoegen dat uw huidige contract per 24 augustus 2009 met behoud van het tot die datum opgebouwde beltegoed zal worden omgezet naar Orange Prepaid.”
Van die overzetting is niets terecht gekomen, omdat T-Mobile Orange overnam. T-Mobile deelde mij op 29 juni mede dat mijn Orange Euro 25 contract per 15 augustus zou worden omgezet in een Flex 25 contract van T-Mobile Naar aanleiding van dat bericht heb ik op 9 juli jl. gebeld met T-Mobile en mij werd verzekerd dat gewoon uitvoering zou worden gegeven aan hetgeen op een eerder moment met Orange was overeengekomen (omzetting naar prepaid met behoud van beltegoed). Voor de goede orde: de brieven van T-Mobile waren ook ondertekend door de heer Alexander Hamel, nu met de toevoeging ‘directeur T-Mobile klantenservice’.
In de nacht van 14 op 15 augustus werden de Orange-abonnementen omgezet in T-Mobile-abonnementen. Ik kon gewoon blijven bellen, maar er kwam plotseling een factuur van T-Mobile (gedateerd 24 augustus) en daaruit bleek dat ik abonnementsgeld tot 17 september moest betalen. Op deze factuur werd ook mijn beltegoed vermeld, namelijk € 324,82 + € 27,79 (tezamen € 352,61). Gelet op die ontvangen factuur en de met Orange gemaakte afspraak dat mijn abonnement per 24 augustus zou worden omgezet in prepaid ben ik voor de eerste maal op zaterdag 5 september vestiging bij de T-Mobile vestiging in Almelo geweest en heb ik het ontstane probleem voorgelegd aan medewerkster Susan. Zij heeft alle gegevens in de computer ingevoerd en mij medegedeeld dat ik een sms ter bevestiging van alle eerder gemaakte afspraken zou krijgen en dat het te veel betaalde abonnementsgeld (24 augustus-17 september) zou worden teruggestort. Als ik op maandag 14 september nog niets van T-Mobile zou hebben vernomen, moest ik mij weer bij T-Mobile Almelo vervoegen. Ik heb niets gehoord en op maandag 14 september heb ik onder overlegging van alle in mijn bezit zijn de brieven medewerkster Susan opnieuw aangesproken. Zij heeft opnieuw contact gehad met iemand van T-Mobile en mij werd verzekerd dat het nu in orde zou komen. En toen gebeurde het: op donderdag 17 september kreeg ik een sms van T-Mobile waarin ik welkom werd geheten als nieuwe prepaid klant en ik kreeg € 5 beltegoed. Al het eerder vermelde beltegoed (zie hierboven) was verdwenen! Ik ben op vrijdagmorgen 18 september weer naar T-Mobile Almelo gegaan en kreeg daar te horen dat zij er niets aan konden doen. Er werd opnieuw contact gezocht met T-Mobile en een kopie van de Orange-brief van 20 mei werd gefaxt, maar tot op heden is er niets veranderd. Ik ben al mijn beltegoed kwijt en kennelijk is T-Mobile niet van zins daarin verandering aan te brengen.
Wat kan ik nu nog doen
Wie helpt mij uit de brand
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ov ergang Orange naar T-Mobile
-
Pindakaaspotje
Re: ov ergang Orange naar T-Mobile
Stuur eens een mailtje naar [email protected].
U lijkt wel een uitzonderlijk geval (weinig mensen hebben nog een contract waarbij het beltegoed meeging naar prepaid). Ik mag aannemen dat zij dit geval wel recht zetten.
Vermeld wel dat u het op dit forum hebt geplaatst, dan lopen ze toch net wat harder omdat ze bang zijn dat trosradar hier een item van wil maken.
U lijkt wel een uitzonderlijk geval (weinig mensen hebben nog een contract waarbij het beltegoed meeging naar prepaid). Ik mag aannemen dat zij dit geval wel recht zetten.
Vermeld wel dat u het op dit forum hebt geplaatst, dan lopen ze toch net wat harder omdat ze bang zijn dat trosradar hier een item van wil maken.
-
T-Mobile Webcare
Beste thvleesh,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Diana
T-Mobile Klantenservice BV
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
Met vriendelijke groet,
Diana
T-Mobile Klantenservice BV
Alleen nog even de pincode.je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
Klantnummer is genoeg!.Op welke fora je post onder welke naam dan ook gaat ze niets aan!
Probleem inmiddels gelukkig door tussenkomst van [email protected] opgelost. Blij toe!
Oke dan, thanks voor de terugmelding.