Mijn ouders hadden twee abonnementen bij Orange, waarbij ze voor meer dan 280 euro beltegoed hadden opgebouwd. Doordat orange is samen gegaan met T-mobile, hebben ze zelf alles omgezet. Alles is verder goed gegaan, alleen heb je voor 1,5 maand geen beschikking over je bestaande beltegoed.
Het blijkt bij T-mobile standaard zo te zijn, dat ze pas bij de tweede factuur de beltegoed weer activeren. Dus in de tussentijd moet je je telefoonkosten gewoon betalen, die worden niet van de oude beltegoed afgehaald. Het is dus ongehoord dat T-mobile een interne procedure hebben, waarbij de klant de dupe is. Het kost mijn ouders dus geld, terwijl ze een beltegoed hebben van meer dan 280 euro.
Ik heb voor mijn ouders een klachten procedure opgestart bij T-mobile, maar worden pas over 15 dagen terug gebeld. Dit blijkt ook weer een standaard procedure te zijn... Nou ik ben blij dat ik zelf niet bij deze provider zit. Mijn ouders overwegen dan ook om van provider over te stappen. Dus mensen LET OP uw beltegoed als u ook van Orange naar T-mobile bent overgeschakeld. !!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overschakelen Orange naar T-mobile
-
Lebra_2009
Re: Overschakelen Orange naar T-mobile
wij zijn van af mei van Orange naar T mobiel over gegaan.
We hadden een bel te goed van ruim € 300 deze is totaal opgegaan aan sms diensten waarvan wij niet van weten waar deze vandaan komen.
Bij het over gaan van Orange naar T- Mobiel werden we er mee belaagt.
Al te bel te goed is op en nu twee maanden een rekening van ruim € 190 per maand.
Gebeld naar klanten service maar die kunnen je niet helpen.
Gaat via incasso maar die zijn in het weekendd niet te bereiken alleen van maandag tot vrijdag 9.00 tot 17.00 uur.
Dus een vrijdag nemen om dit op te lossen.
Kan alleen sms diensten opzeggen als ik de rekening betaald dan kan ik een sms verstueren voor een blokkade anders bljft hett zo maanden door gaan.
Dit noem ik dus oplichterij van T mobiel want je kan niet bellen maar wel gebeld worden dus de sms diensten kunnen geoon door gaan met sms versuren die je dan ook niet eens ontvangt maar wel moet betalen
We hadden een bel te goed van ruim € 300 deze is totaal opgegaan aan sms diensten waarvan wij niet van weten waar deze vandaan komen.
Bij het over gaan van Orange naar T- Mobiel werden we er mee belaagt.
Al te bel te goed is op en nu twee maanden een rekening van ruim € 190 per maand.
Gebeld naar klanten service maar die kunnen je niet helpen.
Gaat via incasso maar die zijn in het weekendd niet te bereiken alleen van maandag tot vrijdag 9.00 tot 17.00 uur.
Dus een vrijdag nemen om dit op te lossen.
Kan alleen sms diensten opzeggen als ik de rekening betaald dan kan ik een sms verstueren voor een blokkade anders bljft hett zo maanden door gaan.
Dit noem ik dus oplichterij van T mobiel want je kan niet bellen maar wel gebeld worden dus de sms diensten kunnen geoon door gaan met sms versuren die je dan ook niet eens ontvangt maar wel moet betalen
-
Lebra_2009
Is het niet mogelijk om de nummers te laten te blokkeren? of mogelijk je mobiele nummer geheel te blokkeren? mogelijk is dat een optie voor je om van de hoge rekeningen af te komen. Ik vind wel dat T-mobile je probleem moet oplossen, zeker als het is gebeurd tijdens de overdracht van orange naar T-mobile.
Ja die heb ik inmiddels gevonden maar nu komt het als een rekening niet betaald kan je nog wel ontvangen maar niet meer bellen bij T Mobiel.
Dus nu maar wachten tot het maandag is dan kan je misschien via incasso van T mobiel dit stop zetten
Dus nu maar wachten tot het maandag is dan kan je misschien via incasso van T mobiel dit stop zetten