LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen 3 of 4 maanden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
GarField000
Berichten: 41
Lid geworden op: 24 apr 2007 20:29

Overstappen 3 of 4 maanden

Ongelezen bericht door GarField000 »

Vraagje.
Ik had laatst een keer gehoord dat je tegenwoordig al met nog 4 maanden te gaan kunt overstappen, maar overal op internet lees je 3 maanden. Ik kan wel verlengen terwijl er nog bijna 4 maanden te gaan zijn. Wat is de regel tegenwoordig?

Alvast bedankt.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Overstappen 3 of 4 maanden

Ongelezen bericht door jelle. »

3 maanden. Alleen bijvoorbeeld Tele2 rekent 2 maanden opzegtermijn, probleem alleen dan is dat de nummerportering er om een of andere reden nog steeds 3 maanden over doet.

En bij sommige providers als KPN/Hi kun je wel 4 maanden van te voren verlengen ja. Plus je resterende maanden natuurlijk.

areyouben
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:11

Re: Overstappen 3 of 4 maanden

Ongelezen bericht door areyouben »

Een aanvraag tot nummerbehoud mag je wel degelijk al 4 maanden voor einde contract indienen, en alle providers bieden dan dus ook een uitgestelde activatietermijn van maximaal 4 maanden. ;)

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Overstappen 3 of 4 maanden

Ongelezen bericht door jelle. »

Oh, op die manier, dat kan inderdaad wel.

GarField000
Berichten: 41
Lid geworden op: 24 apr 2007 20:29

Re: Overstappen 3 of 4 maanden

Ongelezen bericht door GarField000 »

Ik ga morgen even naar de telecomwinkel en vraag ik het aan. Dan hoor ik het vanzelf wel :) Dan zal ik het ook hier ff posten.
Want ik hoor nog steeds verschillende verhalen.

areyouben
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:11

Re: Overstappen 3 of 4 maanden

Ongelezen bericht door areyouben »

Werk zelf in een telecomwinkel en het trucje is al veelvuldig door ons toegepast. Meeste mensen -en dat is inclusief winkelpersoneel- weten niet dat het kan. Officieel is het trouwens 120 dagen :)

GarField000
Berichten: 41
Lid geworden op: 24 apr 2007 20:29

Re: Overstappen 3 of 4 maanden

Ongelezen bericht door GarField000 »

hmm, geen PM oid op dit forum.

Maar offtopic areyouben ..
Weet jij wanneer officieel de nokia 5800 in de winkel komt?
Want op de sites kan ik ze overal vinden, maar in winkels heb ik hem nog niet gezien

areyouben
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:11

Re: Overstappen 3 of 4 maanden

Ongelezen bericht door areyouben »

Dat is idd een beetje de vraag, officieel had ie er al moeten zijn ja; maar geplande introducties worden zelden gehaald. Volgens mij halen de internetshops ze uit het buitenland, áls ze ze al leveren, want vaak is het ook lucht verkopen en over paar weken pas leveren.

Gesloten