LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overzetten van prepaid naar abbonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
G7

Overzetten van prepaid naar abbonnement

Ongelezen bericht door G7 »

Ik heb van de week (woensdag) een nieuwe Samsung met abbonnement toestel gekocht met behoud van (prepaid)nummer. Alles zou dezelfde dag al moeten werken, maar tot op heden is dat nog niet het geval. Kan nog wel steeds met de oude prepaid bellen en smsen. De verkoper heeft alles voor mij geregeld met het omzetten, maar wat kan er niet goed zijn gegaan, of wat doe ik eventueel fout?

Gaarne reactie's wat te doen, zodat ik misschien verder kan of terug moet naar de winkel.

BVD :wink:

pien37

Re: Overzetten van prepaid naar abbonnement

Ongelezen bericht door pien37 »

Beste G7,

Ik heb dat ook vorig jaar gedaan. Toen vertelden ze mij dat het 2 dagen ging duren.

Gelukkig ging dat goed.

Als ik jou was zou ik toch even langs de winkel gaan en vragen wat er aan de hand is.

Straks wordt de sim van je prepaid in eens afgesloten en dan kan je helemaal niet meer bellen.

G7

Oke Pien37. Bedankt voor je antwoord.

Dan geef ik het nog even de voordeel van de twijfel. Wacht vandaag nog even af en als het dan nog niet werkt, ga ik er morgen even mee terug.

Wist trouwens niet, dat dit zolang moest duren. Ik dacht, dat doen ze zo even, maar toch niet dus!

G7

Om hier nog even op terug te komen, het heeft bij mij (maar :!: ) ruim een week geduurd, tot dat ik met mijn nieuwe foon kon bellen en smsen.

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Bij welke aanbieder zat je (prepaid) en waar ging je heen (abonnement)?

G7

Beste Jelle.

Ging van Hi prepaid, naar Hi abonnement.

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Beste Jelle.

Ging van Hi prepaid, naar Hi abonnement.
Dan had het inderdaad niet de bedoeling moeten zijn dat het zolang duurde... normaal is 1 werkdag, heel misschien 2.

Ik zag echter vorige week wel meer aanvragen die met de verwerking veel langer op zich lieten wachten dan normaal is, gelukkig is dat inmiddels weer opgelost (ook in jouw geval dus).

Gesloten