LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PAYINFO op rekening van Hi
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Hallo Stephan, bedankt dat je dit ook wilt vermelden , daar kunnen we mee aantonen dat we niet de enigste zijn, die van ons is nu in onderzoek bij Hi ,word vervolgt ,zodra we meer weten. Op deze manier kunnen we elkaar misschien helpen , groetjes Bloempje.
Laatst gewijzigd door Bloempje op 23 jan 2011 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Nee, ik heb ook geen enkel idee hoe ik aangemeld kan zijn bij payinfo, dat zijn weer van die spookrekeningen, of ligt het misschien aan je eigen onkunde, wat dacht je van de kinderen!!! Te zielig voor woorden dit onderwerp!!!
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Mijn dochter lag ziek boven in bed, die doet zoiets niet!!! Geloof je toch zelf niet!!!
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Nou hier nog iemand met het payinfo probleem... Ik wilde een goedkoper abonnement, dus 2 mnd geleden via KPN een HI abonnement afgesloten.
Maar nu krijg ik rekeningen met 30 a 40 euro extra aan payinfo.
Net zoals velen weet ik bij god niet wat het is!! En als alleenstaande moeder kan ik dit soort bedragen niet missen.. Heb ook al van alles geprobeerd, uren erin gestoken maar nee deze mnd weer 40 euro.. Kan hier zo boos om worden, dat dat allemaal maar zo kan!
Ik ga morgen naar de winkel.
Iedereen suc6!
Maar nu krijg ik rekeningen met 30 a 40 euro extra aan payinfo.
Net zoals velen weet ik bij god niet wat het is!! En als alleenstaande moeder kan ik dit soort bedragen niet missen.. Heb ook al van alles geprobeerd, uren erin gestoken maar nee deze mnd weer 40 euro.. Kan hier zo boos om worden, dat dat allemaal maar zo kan!
Ik ga morgen naar de winkel.
Iedereen suc6!
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Na 1 jaar (daar kom je na 9 maanden pas achter) aan http://www.payinfo.nl te hebben betaald. Een bedrag van €650. Dat gaat niet in de koude kleren zitten. Na verschillende keren te hebben gebeld naar Hi hebben we eindelijk het goede antwoord als het goed is. We zullen het de volgende maand zien. Het volgende is ons verteld door HI. Ga naar de site http://www.payinfo.nl. Vul in het blauwe vak je 06-nummer. Verzenden. Dan krijg je een sms via je telefoon. Toets dit in bij PIN-CODE. Klik op OK. Als er bij abonnementen wat staat klik op details en klik op annuleer en bevestig dit. Als het goed is zul je er nu geen last meer van hebben. Je beltaald hiervoor omdat je spelletjes download op sites bekijkt. Het is heel belachelijk
Re: PAYINFO op rekening van Hi
hoi allen,
Ook ik kwam er pas na maaaanden achter dat er elke maand kleine bedragen werden afgeschreven waarvan ik niet (meer) wist wat het was. Toen ik op http://www.payinfo.mobi keek ging bij mij het lichtje fel branden.... mijn abo was namelijk voor windows live messenger voor de mobiel! en ja ik herinnerde mij wel dat ik me daar door te snel drukken voor heb aangemeld.... nu heb ik het afgemeld omdat ik het toch niet makkelijk vind op mijn mobiel dus ff de rekeningen in de gaten houden..... maar denk dat in de meeste zo niet alle gevallen de eigenaar er zelf iets aan kan doen.... al dan niet perongeluk. een ander die je mobiel ff leent voor dat snelle internet en onbewust iets aanklikt wat meteen een abo oplevert waar je niks van merkt!
Die msn abo kostte mij minstens 2.50 per maand en meer als ik er gebruik van maakte dus mensen lees goed de kleine letters!!!
groetjes,
Peggy
Ook ik kwam er pas na maaaanden achter dat er elke maand kleine bedragen werden afgeschreven waarvan ik niet (meer) wist wat het was. Toen ik op http://www.payinfo.mobi keek ging bij mij het lichtje fel branden.... mijn abo was namelijk voor windows live messenger voor de mobiel! en ja ik herinnerde mij wel dat ik me daar door te snel drukken voor heb aangemeld.... nu heb ik het afgemeld omdat ik het toch niet makkelijk vind op mijn mobiel dus ff de rekeningen in de gaten houden..... maar denk dat in de meeste zo niet alle gevallen de eigenaar er zelf iets aan kan doen.... al dan niet perongeluk. een ander die je mobiel ff leent voor dat snelle internet en onbewust iets aanklikt wat meteen een abo oplevert waar je niks van merkt!
Die msn abo kostte mij minstens 2.50 per maand en meer als ik er gebruik van maakte dus mensen lees goed de kleine letters!!!
groetjes,
Peggy
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Ter info _ er is nog een topic:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=94034
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=94034
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 mar 2011 16:21
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Nu heb ik ook een mooie ik kom er ook naar veel maanden achter dat mijn hoge rekening aan payinfo ligt.Het rare is als ik naar http://www.payinfo.nl ga en mijn 06nr.invoer en vervolgens de pincode invoer. Staat dat ik geen abonnementen heb en geen transacties zijn voldaan.En toch word iedere maand al bijna een jaar circa 17 euro afgeschreven.Wie kan mij hier dan antwoord op gegeven.Ik denk dat we gewoon keihard bezeikt worden dat is mijn mening.Wie o wie kan dit verklaren?
Vr. Gr.
Michael.
Vr. Gr.
Michael.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: PAYINFO op rekening van Hi
@ Michaeltheone
In dat geval zou ik je provider bellen en ze hetzelfde vertellen.
Men geeft dus een rekening met afschrijvingen die niet te controleren zijn - dat lijkt me niet helemaal juist.
Vraag of ze dus kunnen verklaren wie deze bedragen opvoert, en aangezien bij de site de ze aangeven niets bekend is - is de afschrijving dus onterecht.
Vraag of ze het gelijk even willen terugstorten
In dat geval zou ik je provider bellen en ze hetzelfde vertellen.
Men geeft dus een rekening met afschrijvingen die niet te controleren zijn - dat lijkt me niet helemaal juist.
Vraag of ze dus kunnen verklaren wie deze bedragen opvoert, en aangezien bij de site de ze aangeven niets bekend is - is de afschrijving dus onterecht.
Vraag of ze het gelijk even willen terugstorten
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 mar 2011 16:21
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Ja daar ben ik ook al mee bezig. Maar ik word nu al van het kastje naar de muur gestuurd.Eerst zegt de medewerkster na 18uur even terug bellen want dan is de technische staff niet zo druk meer. Bel ik terug na 18uur dan is de technische staff opeens naar huis .Maargoed morgen ga ik het weer proberen en zal ik ook proberen mijn geld terug te krijgen. Want daar heb ik als het goed is gewoon recht op. Want als het niet op payinfo.nl zelf staat(wat op de Hi rekening staat vermeld) waar staat het dan wel? Ik ben benieuwd wat ze morgen weer gaan vertellen. Ik laat nog weten hoe het verder verloopt.
Vr. Gr.
Michael.
Vr. Gr.
Michael.
Re: PAYINFO op rekening van Hi
ik heb al meerdere malen gezegd dat de opta graag meldingen ontvangt..
bij veel klachten kunnen ze pas aktie ondernemen. ik heb helaas het geld nooit van HI terug gezien
bij veel klachten kunnen ze pas aktie ondernemen. ik heb helaas het geld nooit van HI terug gezien
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Is toch nogal zot.
Men brengt bedrag X in rekening voor "dienst a" - maar zet daar niets bij, behalve 'ga naar die website' (wat op zich al vreemd is).
Op 'die website' staat vervolgens niets.
Mijn conclusie - zwart wit en kort door de bocht - is dan simpel - men brengt ten onrechte bedragen in rekening. Geen specificate, geen rechtvaardiging - dus is het onterecht.
Probleem is - dit zou je via het juridisch loket, danwel je rechtsbijstand eens moeten navragen - want volgens mij moeten rekeningen gespecificeerd kunnen worden (eventueel op verzoek) en zou men niet via een website van derden (dus in dit geval payinfo.nl) MOGELIJK wat meer te weten kunnen komen.
Of - iets anders geredeneerd - payinfo zegt dat nummer 12345678 geen abonnementen heeft - dus brengt Hi (of eender welke provider dan ook) bedragen ten onrechte in rekening.
Men brengt bedrag X in rekening voor "dienst a" - maar zet daar niets bij, behalve 'ga naar die website' (wat op zich al vreemd is).
Op 'die website' staat vervolgens niets.
Mijn conclusie - zwart wit en kort door de bocht - is dan simpel - men brengt ten onrechte bedragen in rekening. Geen specificate, geen rechtvaardiging - dus is het onterecht.
Probleem is - dit zou je via het juridisch loket, danwel je rechtsbijstand eens moeten navragen - want volgens mij moeten rekeningen gespecificeerd kunnen worden (eventueel op verzoek) en zou men niet via een website van derden (dus in dit geval payinfo.nl) MOGELIJK wat meer te weten kunnen komen.
Of - iets anders geredeneerd - payinfo zegt dat nummer 12345678 geen abonnementen heeft - dus brengt Hi (of eender welke provider dan ook) bedragen ten onrechte in rekening.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 mar 2011 16:21
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Nu breek mij de klomp, bij Hi zijn ze echt heel erg onbeschoft.Ze zeggen ja je hebt je bij een site aangemeld en niet goed afgemeld . Zeg ik ok en welke dan ja dat weten we niet . Vraag ik, en als jullie dat niet weten mogen jullie mij toch ook geen rekening sturen ervan.Dan is het even stil ja maar... je hebt je toch iets niet goed gedaan. Nou jullie weten toch ook waar ik afgemeld moet worden dan heb ik toch ook het recht op een naam van het bedrijf? En toen..werd gewoon opgehangen heel er onbeschoft en dat verteld mij al genoeg we worden gewoon bezeikt!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 mar 2011 21:02
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Het is jammer dat die Payinfo-diensten niet op de rekening van KPN beter worden gespecificeerd. Ik kwam er ook vandaag achter dat er al een jaar lang iedere maand € 1,26 werd afgeschreven voor een Payinfo-dienst. Via www.payinfo.nl kwam ik erachter dat het om een dienst van Weerplaza.nl ging.
Waarschijnlijk heb ik mij ooit op een andere telefoon - Sony Ericsson - aangemeld voor deze dienst. Die telefoon had een aparte KPN SMS infodienst, te bereiken via een apart menu in de telefoon. Ik heb nu al een tijdje een andere telefoon zonder een aparte KPN SMS infodienst-functie, en heb al die tijd daardoor waarschijnlijk ook nooit een bericht gekregen van Weerplaza.nl, omdat dit niet door mijn huidige telefoon - Samsung Galaxy S - wordt ondersteund.
Kortom: het kan dus gebeuren dat je je aanmeldt voor een dienst die specifiek bedoeld is voor een bepaalde telefoon, maar dat je - bij een nieuwe telefoon - die berichten helemaal niet meer ontvangt. Het blijft dus opletten en het kan gebeuren dat je vergeten bent dat je je ooit voor een bepaalde dienst hebt aangemeld. Gelukkig ben ik iedere maand slechts € 1,26 kwijtgeraakt en heb me via Payinfo.nl kunnen afmelden.
Succes in elk geval voor alle anderen met soortgelijke problemen.
Waarschijnlijk heb ik mij ooit op een andere telefoon - Sony Ericsson - aangemeld voor deze dienst. Die telefoon had een aparte KPN SMS infodienst, te bereiken via een apart menu in de telefoon. Ik heb nu al een tijdje een andere telefoon zonder een aparte KPN SMS infodienst-functie, en heb al die tijd daardoor waarschijnlijk ook nooit een bericht gekregen van Weerplaza.nl, omdat dit niet door mijn huidige telefoon - Samsung Galaxy S - wordt ondersteund.
Kortom: het kan dus gebeuren dat je je aanmeldt voor een dienst die specifiek bedoeld is voor een bepaalde telefoon, maar dat je - bij een nieuwe telefoon - die berichten helemaal niet meer ontvangt. Het blijft dus opletten en het kan gebeuren dat je vergeten bent dat je je ooit voor een bepaalde dienst hebt aangemeld. Gelukkig ben ik iedere maand slechts € 1,26 kwijtgeraakt en heb me via Payinfo.nl kunnen afmelden.
Succes in elk geval voor alle anderen met soortgelijke problemen.
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Hallo,
Ik heb eind vorig jaar voor mijn zoon een abonnement bij Vodafoon afgesloten. Nu kom ik er net achter dat er wekelijks €3,00 afgeschreven wordt. Bij vodafoon stond het op de factuur onder content. Er staat dat de aanbieder KPN2 is en als omschrijving payinfo.mobi.adult X. Hij heeft enkel uit de appstore gratis spelletjes gedownload, wat wij ook gezien hebben!. Blijkbaar zit het daar dan toch ook in verborgen of zo. Via jullie aanwijzingen heb ik het afgemeld (hoop ik dan) Ik zal het volgende maand zien..
Ik hoop dat de OPTA hier nu al eens iets aan gaat doen.
1,5 jaar gelden had ik dit probleem met SMSjes die elke keer veel geld kostten, maar waar ik niet vanaf kon komen. Dat was op het mobiel van mijn dochter, maar gelukkig was dat toen nog prepaid en heb ik een ander nummer genomen. Maar dit is toch te gek dat dit allemaal zo maar kan in Nederland!!
Ik heb eind vorig jaar voor mijn zoon een abonnement bij Vodafoon afgesloten. Nu kom ik er net achter dat er wekelijks €3,00 afgeschreven wordt. Bij vodafoon stond het op de factuur onder content. Er staat dat de aanbieder KPN2 is en als omschrijving payinfo.mobi.adult X. Hij heeft enkel uit de appstore gratis spelletjes gedownload, wat wij ook gezien hebben!. Blijkbaar zit het daar dan toch ook in verborgen of zo. Via jullie aanwijzingen heb ik het afgemeld (hoop ik dan) Ik zal het volgende maand zien..
Ik hoop dat de OPTA hier nu al eens iets aan gaat doen.
1,5 jaar gelden had ik dit probleem met SMSjes die elke keer veel geld kostten, maar waar ik niet vanaf kon komen. Dat was op het mobiel van mijn dochter, maar gelukkig was dat toen nog prepaid en heb ik een ander nummer genomen. Maar dit is toch te gek dat dit allemaal zo maar kan in Nederland!!
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Hallo,
Ook ik kom er net achter dat er de afgelopen 5 maanden €6,30 extra is afgeschreven. Nou moet ik zeggen dat ik nooit zo heel erg aandachtig kijk naar mijn rekening, vooral ook omdat het automatisch afgeschreven wordt. Als het bedrag niet buitensporig hoog is kijk ik er niet raar van op. Maar nu ik een maand geleden bij T-Mobile een abonnement heb afgesloten en mijn Hi abonnement (Blackberry) niet meer heb gebruikt (maar niet opgezegd) vond ik het toch raar dat het een paar euro hoger was dan mijn standaard bundel. Ik ging dus kijken naar mijn rekeningoverzicht, wat ik al opvallend vond was dat het 5 maanden precies hetzelfde bedrag was geweest (dat was me niet opgevallen), en toen ik in de rekeningen zelf ging kijken bleek het elke maand weer om €6,30 van Payinfo.nl te gaan.
Vijf maanden geleden heb ik een nieuw toestel gekregen van Hi, omdat mijn oude stuk was. Dit viel gewoon onder de verzekering, geen enkel probleem mee gehad. Ik heb toen opnieuw MSN erop gezet, op mijn oude toestel stond dat er ook op. Ik heb nu dus het vermoeden dat het op dat moment is begonnen. Nu heb ik sinds toen maximaal 10 minuten gebruik gemaakt van MSN en hoewel het vergeleken met sommigen van jullie een heel laag bedrag is (+-30 euro) vind ik het wel gewoon zonde van mijn geld, aangezien ik nergens gebruik van heb gemaakt.
Ondertussen kan ik niet via het KPN netwerk naar die website gaan, want ik heb alleen nog een iPhone op het T-Mobile netwerk en dat werkt dus niet. Ik wil liever niet smsen naar Payinfo.nl, te bang dat ik dan op deze telefoon ook ineens ergens voor ben aangemeld. Sowieso ga ik nog even naar Hi bellen, maar als ik alle verhalen lees vraag ik me af of zij er iets aan zullen doen..
Ook ik kom er net achter dat er de afgelopen 5 maanden €6,30 extra is afgeschreven. Nou moet ik zeggen dat ik nooit zo heel erg aandachtig kijk naar mijn rekening, vooral ook omdat het automatisch afgeschreven wordt. Als het bedrag niet buitensporig hoog is kijk ik er niet raar van op. Maar nu ik een maand geleden bij T-Mobile een abonnement heb afgesloten en mijn Hi abonnement (Blackberry) niet meer heb gebruikt (maar niet opgezegd) vond ik het toch raar dat het een paar euro hoger was dan mijn standaard bundel. Ik ging dus kijken naar mijn rekeningoverzicht, wat ik al opvallend vond was dat het 5 maanden precies hetzelfde bedrag was geweest (dat was me niet opgevallen), en toen ik in de rekeningen zelf ging kijken bleek het elke maand weer om €6,30 van Payinfo.nl te gaan.
Vijf maanden geleden heb ik een nieuw toestel gekregen van Hi, omdat mijn oude stuk was. Dit viel gewoon onder de verzekering, geen enkel probleem mee gehad. Ik heb toen opnieuw MSN erop gezet, op mijn oude toestel stond dat er ook op. Ik heb nu dus het vermoeden dat het op dat moment is begonnen. Nu heb ik sinds toen maximaal 10 minuten gebruik gemaakt van MSN en hoewel het vergeleken met sommigen van jullie een heel laag bedrag is (+-30 euro) vind ik het wel gewoon zonde van mijn geld, aangezien ik nergens gebruik van heb gemaakt.
Ondertussen kan ik niet via het KPN netwerk naar die website gaan, want ik heb alleen nog een iPhone op het T-Mobile netwerk en dat werkt dus niet. Ik wil liever niet smsen naar Payinfo.nl, te bang dat ik dan op deze telefoon ook ineens ergens voor ben aangemeld. Sowieso ga ik nog even naar Hi bellen, maar als ik alle verhalen lees vraag ik me af of zij er iets aan zullen doen..
Re: PAYINFO op rekening van Hi
ik heb diverse reacties gelezen over payinfo.nl.
Tot mijn grote schrik kreeg ik vandaag een rekening in de bus van 33,60 aan internetdiensten. Er staat dan bij zie payinfo.nl. Ik ging naar de site om te kijken wat deze voor informatie hadden staan over dit. Ik weet 100% zeker dat ik me nergens voor aan heb gemeld. Ik was blijkbaar lid van jokerQuiz.
Naar HI gebeld om te kijken wat dit voor iets raars was maar die konden mij ook niet helpen. Ik moest het zelf maar uitzoeken.
Iemand de manier gevonden om je af te melden voor dit soort ongein?
Tot mijn grote schrik kreeg ik vandaag een rekening in de bus van 33,60 aan internetdiensten. Er staat dan bij zie payinfo.nl. Ik ging naar de site om te kijken wat deze voor informatie hadden staan over dit. Ik weet 100% zeker dat ik me nergens voor aan heb gemeld. Ik was blijkbaar lid van jokerQuiz.
Naar HI gebeld om te kijken wat dit voor iets raars was maar die konden mij ook niet helpen. Ik moest het zelf maar uitzoeken.
Iemand de manier gevonden om je af te melden voor dit soort ongein?
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Regelmatig lees ik in diverse forums dat je je moet afmelden bij payinfo als er ten onrechte betaaldiensten van je telefoonrekening worden afgeschreven zonder dat je een abonnement bent aangegaan.
Iets wat je niet bent aangegaan kan je ook niet afmelden.
Maar in mijn geval was dit ook helemaal niet nodig want heel toevallig (en ik geloof niet in toeval) is mijn zogenaamde abonnement vervallen op de datum toen ik ging reclameren over bedragen die op mijn Hi-rekening staan vermeld.
Hi is niet thuis en kaatst de boel weer naar payinfo. Ook die is niet thuis en kaatst de bal weer naar de internetaanbieder.
Nu....deze is helemaal niet thuis. Zit in verwegistan en een reaktie op mijn mail....ho maar.
Waar nu naar toe ?
Zomaar toezien dat bedragen op je telefoonrekening komen te staan ?
De rekening niet betalen ? De rekening storneren ?
Nu....was dit maar mogelijk maar wanneer je het bedrag van je rekening terug laat boeken met de mededeling "ben het niet eens met het bedrag" dan trekt Hi vrolijk de stekker uit het internetstopkontakt.
Dit schiet natuurlijk helemaal niet op en zeker niet wanneer je afhankelijk bent van het internet.
Dan maar zo laten zult u zeggen.......
Ik was het niet van plan maar heb eigenlijk wel medestanders nodig.
Iets wat je niet bent aangegaan kan je ook niet afmelden.
Maar in mijn geval was dit ook helemaal niet nodig want heel toevallig (en ik geloof niet in toeval) is mijn zogenaamde abonnement vervallen op de datum toen ik ging reclameren over bedragen die op mijn Hi-rekening staan vermeld.
Hi is niet thuis en kaatst de boel weer naar payinfo. Ook die is niet thuis en kaatst de bal weer naar de internetaanbieder.
Nu....deze is helemaal niet thuis. Zit in verwegistan en een reaktie op mijn mail....ho maar.
Waar nu naar toe ?
Zomaar toezien dat bedragen op je telefoonrekening komen te staan ?
De rekening niet betalen ? De rekening storneren ?
Nu....was dit maar mogelijk maar wanneer je het bedrag van je rekening terug laat boeken met de mededeling "ben het niet eens met het bedrag" dan trekt Hi vrolijk de stekker uit het internetstopkontakt.
Dit schiet natuurlijk helemaal niet op en zeker niet wanneer je afhankelijk bent van het internet.
Dan maar zo laten zult u zeggen.......
Ik was het niet van plan maar heb eigenlijk wel medestanders nodig.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 jan 2013 18:21
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Hallo,
hier ook een verhaal over payinfo.nl. mijn vriend had ook ineens hogere facturen als normaal. zij zijn gaan kijken en toen zagen we dat er elke week 5 euro betaald moet worden voor een internet dienst. ik ben gaan zoeken op de site payinfo en toen kwam ik uit op een porno site genaamd ponrubexl.nl. als je naar die site gaat dan kun je daar niets vinden om te bellen. er staan wel andere gegevens bij payinfo maar ook daar kom je geen steek mee verder. je kunt daar op de site abonnementen afmelden maar als ik dat doe dan zegt hij u heeft geen abonnenment op betaalde mobiele internet diensten. Heb toen maar kpn gebeld en zij geven aan dat ook zij het niet kunnen verwijderen. Nu is er een incident aangemaakt om het door de technische dienst stop te laten zetten. kan wel een tijdje duren voor dit eraf is dus moeten we tot die tijd gewoon betalen. We hebben nu inmiddels al meerdere maanden 20 euro of meer betaald wat veel geld is.
het is toch raar dat niemand hier iets aan kan doen en dat dit probleem al vanaf 2010 speelt als ik zo kijk naar alle reacties. De opta zou hier eens naar moeten kijken, pure geld klopperij is dit. we moeten nu maar afwachten of het de kpn ook lukt.
groetjes SophiaHarrewar
hier ook een verhaal over payinfo.nl. mijn vriend had ook ineens hogere facturen als normaal. zij zijn gaan kijken en toen zagen we dat er elke week 5 euro betaald moet worden voor een internet dienst. ik ben gaan zoeken op de site payinfo en toen kwam ik uit op een porno site genaamd ponrubexl.nl. als je naar die site gaat dan kun je daar niets vinden om te bellen. er staan wel andere gegevens bij payinfo maar ook daar kom je geen steek mee verder. je kunt daar op de site abonnementen afmelden maar als ik dat doe dan zegt hij u heeft geen abonnenment op betaalde mobiele internet diensten. Heb toen maar kpn gebeld en zij geven aan dat ook zij het niet kunnen verwijderen. Nu is er een incident aangemaakt om het door de technische dienst stop te laten zetten. kan wel een tijdje duren voor dit eraf is dus moeten we tot die tijd gewoon betalen. We hebben nu inmiddels al meerdere maanden 20 euro of meer betaald wat veel geld is.
het is toch raar dat niemand hier iets aan kan doen en dat dit probleem al vanaf 2010 speelt als ik zo kijk naar alle reacties. De opta zou hier eens naar moeten kijken, pure geld klopperij is dit. we moeten nu maar afwachten of het de kpn ook lukt.
groetjes SophiaHarrewar
Re: PAYINFO op rekening van Hi
Ook hier hetzelfde verhaal.
Zoon ongevraagd een abonnement op Funnytv, nooit ergens een link aangeklikt.
De app was ongevraagd op zijn mobiel gezet, wel met begeleidende sms dat hij nu een abonnement had
op Funnytv. Helaas had hij de sms niet gelezen, app meteen verwijderd, want hij dacht wat moet ik hier nu mee. Kassa, elke week betaalt hij dus vijf euro.
Na veel gedoe deze 'dienst' stop kunnen zetten, maar heel veel mensen zijn hier dus de dupe van.
Ik hoop dat Radar eens aandacht aan dit soort malafide praktijken gaat besteden.
Zoon ongevraagd een abonnement op Funnytv, nooit ergens een link aangeklikt.
De app was ongevraagd op zijn mobiel gezet, wel met begeleidende sms dat hij nu een abonnement had
op Funnytv. Helaas had hij de sms niet gelezen, app meteen verwijderd, want hij dacht wat moet ik hier nu mee. Kassa, elke week betaalt hij dus vijf euro.
Na veel gedoe deze 'dienst' stop kunnen zetten, maar heel veel mensen zijn hier dus de dupe van.
Ik hoop dat Radar eens aandacht aan dit soort malafide praktijken gaat besteden.