LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] persoonsgegevens NIET veilig bij Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lous26
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 aug 2004 15:38

persoonsgegevens NIET veilig bij Telfort

Ongelezen bericht door lous26 »

Hoi,

ik heb al meer dan een jaar een samenbellen abo bij Telfort,op zich ben ik er heel tevreden mee.
Nadat ik mijn abo verlengt had kwamen de fouten,,het mobiel wat ik zou krijgen liet eeuwen op zich wachten,het kado wat er bij zou zitten kreeg ik niet enz enz.

Maar de schrik kwam pas echt toen ik door iemand gebeld werd. Hij had mijn mobiele nr uit de internet telefoongids.
Terwijl ik heel erg duidelijk bij ALLEBEI de aanvragen heb gemeld dat het niet openbaar gemaakt mag worden in de telefoongids enz.
De reden,omdat ik al jaren voor iemand ondergedoken zit,al 21 keer heb moeten verhuizen door dit soort foutjes.

Gelijk de telefoongids en telfort gebeld,de telefoongids zou het uit het systeem halen,maar blijkbaar moet dat met de hand gedaan worden door iemand die geen handen heeft!
Telfort heeft de gegevens veranderd en verder geen excuus helemaal niks. Vandaag weer gebeld met de mensen vd telefoongids. Ze kunnen het niet versnellen,vinden het de schuld van Telfort.
Telfort wil de boel versnellen (heb gedreigd dat ze mijn verhuiskosten etc moeten betalen) maar geeft de schuld aan KPN.

Nu is de ellende al begonnen,,wat kan ik nou nog doen?Dankje telfort,,word misschien mijn zoveelste verhuizing met mijn dochtertjes...weer andere school etc..we dachten hier eindelijk veilig te zitten, ruim 4 jr mocht het duren

:( :( :( :( :(

trouwens: tegenwoordig komen alle mobiele telnrs automatisch in de gids als je op dezelfde adresgegevens ook een vaste aansluiting van KPN hebt...dan letten ze dus er niet op of je een geheim nr en adres hebt.

Gast

Re: persoonsgegevens NIET veilig bij Telfort

Ongelezen bericht door Gast »

dit is een vreselijke fout! ik zou naar een advocaat of buro voor rechtshulp gaan want als je moet verhuizen kost dat veel geld en telfort zal dat niet zonder slag of stoot betalen! En met een stevige brief van een advocaat zijn ze bij de telefoongids vast een stuk sneller.

Als je onvindbaarheid echt zo belangrijk is zou ik geen vaste lijn nemen maar een (paar) gsm-abonnemen(ten). En die dan laten afsluiten door (en dus op naam en adres van) een goede vriend(in) of familielid. Mocht er dan wat mis gaan dan staat die in het telefoonboek en niet jij!

Voor €15 ofzo kan je een lopend mobiel abonnement overdragen aan een ander, misschien is dat een idee?

veel succes in elk geval!

Mobieltje123

Re: persoonsgegevens NIET veilig bij Telfort

Ongelezen bericht door Mobieltje123 »

Voor een kleine vergoeding kun je je nu laten veranderen. Denk dat hiermee in een keer je probleem is opgelost. En anders aanklagen.

Gesloten